Chevrolet Captiva

2.2D 16v 184CP AWD (7 locuri) M6 LTZ titan leather

Consum

4.0
Disponibilă cu tracţiune integrală în standard, versiunea de 184 de cai putere se dovedeşte la fel de economică precum dieselul entry-level, de 163 de cai putere, atunci când şi acesta foloseşte AWD. Cifrele oficiale ale consumului încearcă să convingă un public care pune mare preţ pe consum: 8.5 litri în mediul urban, 5.5 litri în afara oraşului. Ajungem aşadar la o medie de 6.6 litri, fie că şoferul alege o configurarea maşinii cu cinci sau cu şapte scaune. În realitate, şoselele virajate ale austriecilor au forţat ceva mai mult acceleraţia, ceea ce a făcut ca cifra indicată de computerul de bord să urce până aproape 7 litri/100 de kilometri. Chiar şi fără menajamente, Captiva s-a descurcat bine şi a păstrat un aer de SUV economic. Comparat cu rivalii din segment, doar Mitsubishi Outlander se dovedeşte a fi superior noului Captiva, însă trebuie să ţinem cont că deţine mai puţini cai putere.
  • Bentley, joi, 17.02.2011 17:48
    Lup flamand

    Aceeasi eroare ca si in cazul lui Outlander... I-au pus un bot de lup flamand, in locul fetei destul de simpatice pe care o avea inainte... Bordul arata totusi bine...

  • gtrazvan, joi, 17.02.2011 19:37

    Pai era mai frumos, dar a lovit un zid inainte de sedinta foto. :P

  • slv83, joi, 17.02.2011 21:35
    WHY?

    De ce si-ar cumpara cineva asa ceva? Calitate slaba a fabricatiei, design corean, cilindree mult prea mare si valoare de revanzare foarte redusa?!

  • Eu2, joi, 17.02.2011 21:46
    slv83

    Pt ca nu vrei Duster si nici sa-ti vinzi o garsoniera sau un apartament ca sa'ti iei un suv nemtesc.

  • Adimo, vineri, 18.02.2011 00:18

    motor de 2.2 inseamna o cotizatie la impozit de 8 milioane anual la jepcarul de stat roman.

  • fny.ro, vineri, 18.02.2011 08:49
    @automarket

    Tanti din poza a doua face parte din echipa voastra?! :) Sau este mesterul deghizat?

  • al, vineri, 18.02.2011 12:12

    1. Cica l-ati testat 2 zile. Pai de ce nu i-ati facut voi pozele si ati luat astea de la producator? 2. Probabil stiti ca aveti un stil foarte diferit de celelalte site-uri auto. Incercati prea tare sa fiti obiectivi, folositi limbaj tehnicist ca sa dati impresia ca stiti mecanica - ori nu cred ca-i cazul sau ca ar fi necesar pentru publicul tinta - si scrieti prea mult in review-uri si putine chestii interesante. Plus ca stilul usor metaforic de eseu literar din liceu mi se pare nepotrivit. 3. Punctajele sunt cam aiurea. Aveti categorii de notare egale ca pondere in nota finala.Ori numai pentru voi par a fi asa. Vizibilitatea, tehnologia moderna (nu prea vad rolul atator gadgeturi dar ma rog), desginul si interiorul cantaresc la fel ca pretul, nu ziceti nimic de intretinere etc, motorul si comportamentul rutier. E oare corect?

  • alinusu, sâmbătă, 19.02.2011 22:58
    filmulet

    n-ar fi rau daca la teste ati face si cate un filmulet de cateva minute,in care sa prezentati masina pe scurt!