Consum
Disponibilă cu tracţiune integrală în standard, versiunea de 184 de cai putere se dovedeşte la fel de economică precum dieselul entry-level, de 163 de cai putere, atunci când şi acesta foloseşte AWD. Cifrele oficiale ale consumului încearcă să convingă un public care pune mare preţ pe consum: 8.5 litri în mediul urban, 5.5 litri în afara oraşului. Ajungem aşadar la o medie de 6.6 litri, fie că şoferul alege o configurarea maşinii cu cinci sau cu şapte scaune. În realitate, şoselele virajate ale austriecilor au forţat ceva mai mult acceleraţia, ceea ce a făcut ca cifra indicată de computerul de bord să urce până aproape 7 litri/100 de kilometri. Chiar şi fără menajamente, Captiva s-a descurcat bine şi a păstrat un aer de SUV economic. Comparat cu rivalii din segment, doar Mitsubishi Outlander se dovedeşte a fi superior noului Captiva, însă trebuie să ţinem cont că deţine mai puţini cai putere.
Aceeasi eroare ca si in cazul lui Outlander... I-au pus un bot de lup flamand, in locul fetei destul de simpatice pe care o avea inainte... Bordul arata totusi bine...