Motor / Transmisie
Să ne ocupăm mai întâi de ceea ce se află ascuns sub caroseria restilizată a modelului Captiva. Practic, aici sunt noutăţile, Chevrolet modificând radical gama de motorizări pentru a îndeplini cerinţele publicului. Vor exista două unităţi pe benzină, una de 2.4 litri, 167 de cai, şi una de 3.0 litri, 258 de cai putere. Pentru cei care preferă dieselul, adică publicul din România, americanii propun o motorizare de 2.2 litri, ce oferă două versiuni de putere, una de 163 de cai şi una de 184 de cai putere. De-a lungul celor două zile de test ne-am împrietenit cu cea mai puternică alternativă diesel, cuplată la o cutie manuală cu şase rapoarte, la rândul său de generaţie nouă. Propulsorul cu patru cilindri ne-a încântat pe şoselele şerpuite cu cuplul său generos, de 400 de Nm, resimţit complet de la 2000 de rotaţii. Am fi găsit utilă distribuirea cuplului ceva mai devreme şi pe o plajă de turaţii mai mare, dar abundenţa de Nm, care năvăleşte atunci când turometrul indică 2000 de rpm, este suficientă pentru a induce un comportament dinamic SUV-ului. Cei 184 de cai putere se resimt şi ei la 3800 de rotaţii, tipic pentru un diesel. Propulsorul a fost izolat ceva mai bine, zgomotul său fiind foarte discret în habitaclu. Cu toate acestea, o urcare către zona roşie a turometrului poate fi echivalentă cu o manifestare ceva mai zgomotoasă a dieselului. Unitatea este cuplată la o transmisie manuală, cu şase rapoarte, care exploatează destul de bine resursele motorului. Succesiunea se face firesc, etajarea este bună, însă cursa schimbătorului poate părea, pentru unii, ceva mai greu de ghicit.
Aceeasi eroare ca si in cazul lui Outlander... I-au pus un bot de lup flamand, in locul fetei destul de simpatice pe care o avea inainte... Bordul arata totusi bine...