Honda CR-V

3.8
de Dragoș Băltățeanu, Foto: Ciprian Mihai, vineri, 21 decembrie

Calitate

SUV-ul de şosea a devenit o realitate a zilelor noastre. Dovadă este şi oferta bogată din acest segment. Aproape toţi constructorii care se respectă au în ofertă un asemenea model. SUV-ul este folosit pentru 80% din timp pe asfalt şi părăseşte rareori şoseaua amenajată. IAr atunci când o face, preferă drumurile neasfaltate fără prea multe denivelări. Este un automobil care conferă siguranţă şi este preferat de cei cu o familie numeroase, mai ales că multe modele oferă şi variante cu şapte locuri. 

Honda este fidelă acestui tip de SUV din 1995, atunci când a lansat prima generaţie a modelului CR-V. Iniţial a fost un model dedicat pieţei japoneze şi cele americane, unde a avut rapid succes. Ulterior a venit şi în Europa, unde a dăinuit timp de trei generaţii. Astăzi, avem în faţă a patra generaţie, un CR-V mai matur ca niciodată.

  • Anonim, vineri, 21.12.2012 10:38

    Dragilor, anul asta ati dat de pamant cu marcile Honda anul asta cum ati putut, punand serior la indoiala obiectivitatea voastra. Spre ghinionul vostru, mai sint unii oameni care gandesc pentru ei si isi pot face o parere proprie. Adio!

  • Hell, vineri, 21.12.2012 10:40

    Mi se pare mie sau spatele aduce a ceva SSang Young?

  • gicacontra, vineri, 21.12.2012 10:54

    Va contraziceti voi pe voi... - review Outlander - Preţurile pentru noua generaţie a modelului Mitsusbishi Outlander încep de la 22.300 euro pentru versiunea pe benzină cu tracţiune 2WD. Pentru un model cu dotări complete ca cel testat de noi plus motorizare diesel şi tracţiune integrală trebuie să scoatem din buzunar 37.064 euro. Preţul este comparabil cu al rivalilor japonezi, Maxda CX-7 diesel şi noul Honda CR-V având preţuri comparabile: 36.130, respectiv 36.196 euro. - review CR-V - Honda are preţuri premium, iar acest lucru este un fapt binecunoscut. Calitatea automobilelor justifică diferenţa de preţ, spune Honda. Preţurile pentru noua generaţie CR-V încep de la 24.676 euro, dar varianta testată de noi a venit în echiparea de top Executive cu motor diesel de 150 CP. Preţul pentru acest nivel de echipare este de 39.916 euro. Ce-i drept, lista de dotări este completă, singura dotare care se mai poate bifa de pe pe lista de opţionale fiind vopseaua metalizată pentru 420 euro plus TVA. Comparând preţurile cu cele ale concurenţei pentru modele similare, Honda are cam cel mai mare preţ. Se mai apropie doar Toyota Rav4, în timp ce modele ca Volkswagen Tiguan, Renault Koleos, Opel Antara, Mitsubishi Outlander, Mazda CX-5 şi Ford Kuga au preţuri situate în jur de 30.000 euro.

  • Calingura, vineri, 21.12.2012 11:19

    Singurul lucru adevarat relativ la comparatia cu Tiguan este ca modelul lor consuma intradevar mai putin. In rest - ca de obicei - va grabiti cand comparati preturi si dati notele in consecinta: eronat. Un Tiguan de 140 cai configurat cu aceleasi dotari va avea cam acelasi pret. Anumite dotari nu exista pe Tiguan si invers. (si nu mai imi amintiti de oferta Atitude pentru ca ea nu exista cand modelul era nou).

  • Marius, vineri, 21.12.2012 11:34

    Am configurat un Tiguan (ca tot l-a dat Calingura ca exemplu), aproximativ din ce mi-am adus aminte si uite ce pret mi-a iesit: 42067 euro. Bravo AM, iar ati dat cu bata in balta!

  • Automarket, vineri, 21.12.2012 11:34

    Fiabilitatea are si ea un pret domnilor,asa ca nu va mai certati ca broastele.

  • Hell, vineri, 21.12.2012 11:37

    Nu dati cu minusul dupa mine ca eu doar vreau sa imi confirmati sau infirmati.... sau sa inteleg ca cei cu plus ma aproba deci seamana cu SSang Yong si cei cu minu spun ca nu :D

  • !?!, vineri, 21.12.2012 18:01

    oribila ca toate generatiile CR-V :-j

  • Decebal, vineri, 21.12.2012 21:43

    Cu cat esti mai batran cu atat ti se pare mai interesanta ca si design!

  • Francis, vineri, 21.12.2012 21:58

    Nici nu-mi vine sa cred ca-i acelasi constructor care scotea acum cativa ani superbitati precum Accord si Civic... Ce se intampla cu ei?

  • Esan, sâmbătă, 22.12.2012 01:54

    Daca le ceri japonezilor sa creeze masini pentru nemti, ies capodopere, daca le ceri sa deseneze pentru ei insisi, isi fac hara-kiri! Dezastru, Calamitate, Tsunami, CR-V

  • zarnesteanu, sâmbătă, 22.12.2012 21:21

    Masca aia din fata radiatorului parca e luata de la alta masina. Cred c-au incurcat piesele astia la asamblare. O nota mare pentru honda, ca scoasa din sacul lui Mos Craciun.

  • kumite, sâmbătă, 22.12.2012 22:38

    Inca un exemplu de arta japoneza.Dupa cum bine stim,toate marcile japoneze cu fiabilitatea si nunumaratele calitati(pe care nu le mai amintesc)au ajuns sa fie ca un cosmar pt.marsavii si meschinii de europeni!Sa-i concediem pe totii meschinii de bossi de la firmele mincinoase europene,si sa punem sefi japonezi.Asa cum a facut Nissan si Infiniti.Nu vedeti cat de tari au devenit Nissan?

  • M, duminică, 23.12.2012 13:33

    @kumite O mare aberatie comentariul tau ! Vezi doamne, esti un asa-zis fan de japoneze, care exagereaza / hiperbolizeaza totul fara simtul realitatii... nu sta tocmai asa... unul sau 2 useri gen Mafia, nu reprezinta tiparul fanilor de masini japoneze... Da, Nissan si Infiniti au avut cea mai mare dezvoltare si da, japonezii fac masini cu fiabilitate buna, insa orice alta aluzie / comparatie din comentariul tau, e o cretinitate absoluta.

  • mip, duminică, 23.12.2012 22:33

    @M ... salut! nu prea ai urmarit in timp comentariile lui kumite .... ce-a scris mai sus e .... bashcalie pura ! @AM .... domnilor .... " fiabilitatea are un pret " .!? nu zau !?! ... oare doar honda si toyota fac masini fiabile ? fiti seriosi .... aci sint si chestii de marketing, de politica economica protectionista europeana etc .... se vede treaba ca vind f. putin si atunci cer un pret mult mai mare decit face masinaria ca sa acopere din taxe-suprataxe/cheltuieli vamele etc .... personal ii respect pt. fiabilitate, dar masinariile lor sint fara personalitate, fara substanta in ceea ce prezinta, ca sa-l citez pe kumite "masini pt familie" facute sa te duca din A in B cu costuri cit mai mici, dar iata ca din avantajele oferite pretul nu mai e avantaj ci dezavantaj !!!.... si prostia japilor e ca se culca pe-o ureche si cred ca-si pot vinde motoristele doar mizind pe fiabilitate ! in plus au si neobrazarea sa "ofere" finantare ce depaseste mult pe cea a concurentei ! atunci sa-si tina marfa in reprezentante ! eu am vrut sa-mi iau o toyota si cind am vazut ca finantau cu 2-3% mai mult decit concurenta .... am renuntat CU MARE BUCURIE ! SARBATORI FERICITE TUTUROR !

  • kumite, luni, 24.12.2012 05:17

    @mip,numai de bine prietene!Da,tot ce am scris in ultimele comentarii a fost bashcalie pura.Am vrut sa vad pe proprie piele ce inseamna sa fii idiot.Am fost umplut de "rosu"cum nu am fost categorisit in intreaga mea viata.Este adevarata chestia aia:"trenul are mai multe clase decat ai tu" sau "am vacante mai multa decat ai tu scoala".Pana la urma,fiecare cumpara ce-i place.Sunt si vor fi persoane care vor pune piciorul in gatul fiabilitatii.Daca nu le plac toyetele,vor opta pentru un produs al":meschinilor si nesimtilor de germani".Si vor alege cele mai putin fiabile masini produse de europeni.Pana si copilul meu, care are 8 ani, este mai matur in gandire decat anumiti mafioti.Eu nu am nevoie sa fiu rafinat si stilat,asa cum s-a autointitulat mascariciul.Nu am absolut nimic impotriva"fiabilitatii"japoneze,dar cand cineva impune asa ceva cu forta.....Din punctul meu de vedere(dpmdv),fiecare este liber sa-si ia ce-i place.Nu am sa-i spun niciodata ca alegere lui este una de pus in gunoi.Eu sunt pe aici(pe automarket)de cativa ani buni.Am vazut cum o gramada de oameni priceputi au lasat-o balta din cauza unor exaltati.Sau obtuzi.Multi s-au erijat in Demiurgi.Ultima propozitie nici nu ma astept sa o priceapa maestii.Pe bune!Ma intreb unde vor ajunge beizadelele astea.Toate vor avea un sfarsit.Si va fi un cosmar pt.ei cand vor fi intrebati ce stiu sa faca pt.un salariu enorm.Oare vor repeta la nesfarsit cat de buna este japoneza.Oare vor gandi ca vor fi platiti ca sa repete ca papagalul ? Am vazut o gramada de comentarii pertinente aici,si vreau sa le multumesc acelor care nu-si bat joc de limba si gramatica romana. Tuturor ,un calduros "Craciun fericit!"Sa ne auzim anul viitor!

  • mip, luni, 24.12.2012 08:55

    @kumite .... multumesc mult de mesaj amice ! dupa cum vezi si pe mine m-au luat la roscoveata ! nu-i bai, noi sa fim sanatosi ! .... fiecare cu valorile/parerile lui ! personal sint 100% de acord cu ce-ai scris mai sus .... da' nu-ti mai pune intrebari la care nu poti gasi raspunsuri .... ca chiar de le-ai gasi, la ce ti-ar folosi ? ai alte prioritati la care sa te gindesti si cu care sa-ti bati capul ! (asta e o sugestie personala, sper sa nu te simti in vreun fel lezat, nu vreau sa-ti dau eu tie lectii, am mai scris pe-aci ca fiestecare isi are profesorii lui, trebuie doar sa puna in practica ce-ai invatat de la ei !) iti multumesc si tie personal pentru - hai sa-i zicem - colaborarea avuta si-ti urez sa ai parte de drumuri bune ! ma refer aci si la drumurile sufletesti .... Craciun Fericit tie si familiei precum si tuturor utilizatorilor acestui forum !

  • kumite, luni, 24.12.2012 09:34

    Multumesc din suflet,prietene!Asa este!Sa fim noi fericiti,sa ne vedem de ale noastre,sa ne bucuram de viata asta scurta!Ma bucur pt.tine si pt.multi altii de pe aici.Chiar daca nu-i cunosc personal.Le doresc tuturor sa ramana deasupra superficialitatii.Pt.mine,faptele conteaza.Vorba lunga,saracia omului.Craciun fericit!Va doresc un Craciun cat se poate de traditional.Pt.ca noi,cei din toate colturile lumii,nu avem parte de zapada si obiceiurile romanesti.Parca in fiecare an,de Craciun,se rupe ceva din noi.Automarket,multumesc mult de tot pentru ce faceti voi acolo.Good job,men!Sa ne auzim la anul !Poate ca vom fi mai toleranti!

  • Alex863003, sâmbătă, 29.12.2012 16:34

    E ok masina.cui ii place si are bani sa si-o cumpere.

  • dexi, marţi, 01.01.2013 19:22

    Arata elegant modelul.

  • Anonim, joi, 03.01.2013 01:08

    @ AM : Citez: " Honda a avut mereu interioare de calitate. Iar noul CR-V duce calitatea materialelor folosite la un nou nivel. Te simţi instantaneu ca atunci când foloseşti un produs de calitate superioară." Cu toate astea la pretul de achizitie ati dat 2 stele, in conditiile in care un Audi Q3, BMW X1 sau Merceders GLK sint mult mai scumpe si le-ati notat cu minim 4 stele. Iar X1 chiar are plastice de proasta calitate, o stiti si voi. Iar dotarile standard sint net inferioare unei Honda. Sinteti praf domnilor, imi pare rau sa o spun dar voi nu sinteti ziaristi, ci mai degraba propagandisti.

  • Tudor, duminică, 27.01.2013 21:30

    De placut, v-a placut masina. Asta-i clar. Dar sa vedem cateva aspecte: tinuta de drum inferioara fata de vechea generatie? Nu-i asa. Doar ca masina are o alta setare pe compresia amortizoarelor. Insa ca sa afli chestia asta iti trebuie viraje, mana si ceva experienta. O masina isi va destainui secretele platformei doar cu ESP-ul (in cazul de fata numit VSA) dezactivat. Ati incercat chestia asta? Cutia raspunde lent si are doar 5 trepte, dar este bine etajata. La performante, pe bune, un 4 stele pline ar fi fost corecte. Insa, nu ati vorbit de marile atuuri ale masinii: fiabilitatea, feed-back-ul si spatiul interior pe bancheta. Hai ca puteti mai mult. Poate nu toti, dar unii dintre voi pot.

  • A M_C, sâmbătă, 20.04.2013 20:52

    Baremi astia de la Honda sunt corecti la consumul declarat:8,2 urban iar voi ati scos 8,5. Altii declara 5,5 si scot 10.....asta da performanta! Ce "labareala" cu omologarea CO2 pe km intr-un poligon special si STAS amenajat Masina e construita sa mearga pe strazi nu in poligoane!

  • M788, joi, 27.11.2014 15:14

    Curios lucru, nici o masina Honda nu merita in opinia Automarket o nota mai mare de 4.1 (cu o singura exceptie, pentru Civic Diesel de 1.6). De curiozitate, cat e tariful vostru pentru un review bun?