BMW X4

2.0 Diesel Turbo (25d) 231CP 4x4 Aut8

Interior

4.5

BMW este unul dintre acei producători care au decis ca interiorul modelelor proprii să nu fie transformate radical de-a lungul anilor. Cei care au pășit vreodată în interiorul unui model produs de constructorul german o să recunoască imediat stilul și așezarea pregătită de BMW în habitaclul noului X4.

De foarte mulți ani, interioarele nemților mizează pe evoluție și nu pe revoluție, iar acest lucru se pare că nu i-a deranjat pe fanii mărcii. Imediat ce vei deschide portiera noului BMW X4 vei observa că nemții nu glumesc atunci când vine vorba de calitatea materialelor. Elementele de pe portieră sunt finisate excelent, iar volanul gros cu logo-ul M o să-ți ofere un salut călduros. Scaunele sunt bine profilate și confortabile, iar poziția de conducere este una ridicată. Pe scurt, fix elementele pe care te aștepți să le găsești pe un SUV cochet.

Dacă vei atinge materialele folosite la interior ,cu siguranță nu vei avea niciun motiv să strâmbi din nas. Zonele de depozitare sunt bine gândite și oferă spațiu suficient pentru nevoile zilnice. Buzunarele ușilor sunt generoase, iar cotiera adâncă permite depozitarea unor obiecte de dimensiuni ceva mai mari. Dacă telefonul tău mobil suportă un sistem de încărcare wireless, atunci tăvița poziționată în partea de jos a consolei centrale devine prietenul tău pe tot parcursul drumului.

Instrumentarul de bord digital își schimbă culorile și informațiile afișate în funcție de modurile de rulare, dar șoferii pot personaliza detaliile oferite.

Pe locurile din spate se stă confortabil, însă nu încercați să-l utilzați și pe cel din mijloc, mai ales dacă aveți în plan drumuri lungi. Tunelul central este ceva mai ridicat și o să pună probleme pasagerului de aici. Spre deosebire de vechiul X4, noua versiune propune 27 de milimetri în plus în dreptul spațiului pentru picioare. Iar pasagerii din spate vor aprecia acest lucru. Spațiul pentru cap este suficient, însă dacă știți că aveți prieteni ceva mai înalți, atunci X3 rămâne soluția perfectă.

Portbagajul oferă 525 de litri, iar prin rabatarea scaunelor din spate (40:20:40), volum crește până la 1.430 de litri.

  • SIMPLE MINDS, miercuri, 11.07.2018 13:01

    Asta-i farmecul modelelor premium germane:sa reusesti sa le dublezi pretul de baza prin adaugarea optionalelor!

  • Kirotractor, miercuri, 11.07.2018 13:08

    Test (aproape) complet și f. bine scris - deci kudos @Cornel! Zic *aproape* doar din cauza veșnicei lipse a decibelilor, timpilor efectiv măsurați pt reprize/accelerații etc., dar asta e, nu mai redeschid cârcoteala - se-ntîmplă doar și la case mai mari. În rest, mașina-mi pare f. reușită ca evoluție fără mare revoluție - deși, taman cînd mă gîndeam că-i mai... omenească decît X6 (și mai omenoasă cu portofelele :-)), văzui prețul exemplarului testat - brrr. Egal frisoane - de amărăștean *non-premiant*, mdeh.

  • dan_grc, miercuri, 11.07.2018 14:35

    Acest test este o gură de oxigen pentru cei care se plâng de puzderia de SUV-uri scumpe. Așa mai merge, mai ales că nu-i diesel.

  • Corocsenie Adrian, miercuri, 11.07.2018 14:42

    Pt. ce ti-ar trebuii o asemenea categorie de masina nu stiu ! Nici nu e buna in offroad, nici nu e spatioasa la cap in spate si in portbagaj, nici prea frumoasa nu e. Cu banii astia exsita seria 4 care are o eleganta si o finete daca vrei fitze. Daca vrei inalt la sol poti alege X2 si e mai util la 4 asta. Si mai ieftin. Si mai frumos. O masina mai inutila ca asta si ca X6 nu am vazut pana acum. E valabil si pt. GLC si GLE coupe de la Mercedes.

  • q, miercuri, 11.07.2018 14:49

    Pe ce criterii Velar e in aceeasi clasa?Nu inteleg,de fapt RR ,momentan nu are reprezentatnt in aceasta clasa...

  • yo, miercuri, 11.07.2018 14:55

    Arata superb din spate, frumoasa la interior si din fata, dar din lateral.....te pipi pe ea....

  • xxx, miercuri, 11.07.2018 19:14

    @Corocsenie Adrian Pt. ce ti-ar trebuii o asemenea categorie de mașină nu știu ! => pentru fanul "absolut" BMW

  • Kirotractor, joi, 12.07.2018 13:57

    X4 îmi pare și mie un model superfluu, dar pentru BMW nu-i deloc: în nici 4 ani de existență, fosta generație s-a vîndut în peste 200.000 exemplare! Rămîne un mic mister *viața* prea scurtă a precedentei declinări - știind că 7-8 ani e un termen uzual de înlocuire -, dar o ști marketingul bavarez cum stă treaba și din sondarea hachițelor fițoșilor clienți *premianți*. :-) Fiindcă, dacă ne gîndim că un simplu facelift costă 300-500 milioane euro (ba chiar 7-800 mil. cînd se mai optimizează și motoare/transmisii), devine clar că BMW are certitudinea recuperării cu profit (mare) a noii investiții - de miliarde. Chiar dacă, între noi fie vorba, bordul pare preluat de la fostul. ;-)

  • dan_grc, joi, 12.07.2018 14:54

    Nu este niciun mister, fostul X4 a venit prea târziu pentru a mai primi un face lift, cum a aparut o nouă generație de X3, din care derivă și X4, a fost logic sa-i scurteze cariera. Situație asemănătoare cu X5, fostul model a fost construit pe o platformă modificată a generației a doua ( 2006-2013), nu mai avea sens un face lift, de vreme ce Bmw are noua platformă CLAR de câțiva ani.

  • adi_10, vineri, 13.07.2018 15:53

    80.000 de euro un X4...nici nu stii daca sa razi sau sa plangi...

  • xxx, vineri, 13.07.2018 23:19

    @Kirotractor 300-400 mil costa o masina noua la care nu schimbi platforma Nu au bagat mai mult de 20mil

  • Kirotractor, marţi, 17.07.2018 08:22

    @ xxx: Sînt cifre reale, oficial comunicate - și mai ales valabile pentru mărcile nemțești așa-zis *premium*. Unde manopera specialiștilor, dar și consultanța managerilor băgători de seamă e plătită altfel ca-n India - exagerat de mult zic eu, dar asta-i ală discuție. În orice caz, încă o dată m-am convins că... nu mă fac bine :-) și-mi pierd timpul postând aiurea-n tramvai date mai puțin cunoscute public, dintr-un idealism păgubos.