BMW Seria 2 Active Tourer

2.0 Benzina Turbo (225i) 231CP Aut8

Performante

5.0

Chiar dacă stai destul de sus şi te afli într-o maşină atipică pentru BMW prin construcţie şi platformă, uiţi de toate atunci când apeşi cu patos acceleraţia, iar cutia retrogradează câteva trepte pentru a-ţi oferi ghiontul pe care doar un motor serios, cu pedigree, ţi-l poate da. 

Strict la nivel de performanţe, 225i Active Tourer are cu ce să se laude: 6.6 secunde pentru 0-100 km/h este un timp pe care nu l-a mai atins niciodată vreun monovolum compact de pe piaţă. Și chiar mai mult decât atât, pentru că singura mașină de familie de acest tip care-l depășește pe 2 Active Tourer la performanțe este Mercedes-Benz R63 AMG, un model mult mai mare și din cu totul altă galaxie.

Bineînţeles, asta e întâmplă şi pentru că foarte puţini constructorii au fost interesaţi să aducă o astfel de maşină la performanţe stelare. Nu de alta, dar când pleci în concediu cu familia vrei mai degrabă să faci cât mai puţine drumuri la benzinării decât să ajungi foarte repede de la una la alta.

Viteza maximă a maşinii testate de noi este de 240 km/h. Nu putem decât să-i credem pe cuvânt pe nemţi, care au avut ocazia să testeze maşina asta pe Autobahn. 

  • vianu, miercuri, 20.05.2015 09:16

    La articolul precedent ati trecut la "minusuri" volumul portbagajului...acum e ok, ba chiar demn de o masina de familie :) Modelele astea oarecum "de nisa" parca sunt facute sa-si fidelizeze clientii si nu sa atraga altii noi. VW cu SportVan, Merc cu B-Klasse.....fiecare incearca sa ocupe orice spatiu liber pentru a-si tine fanii aproape. Nu ma voi opri nicicand sa aduc aminte "ciudatenia" asta: http://4.bp.blogspot.com/-26iyCEL-RKU/UwDyP6TcQWI/AAAAAAAQICw/KiFlQOQ_OTU/s1600/BMW-Kia-Comparo-0.jpg

  • mircea, miercuri, 20.05.2015 09:49

    @vianu Farmecul diversității de opinie. Poate cel mai bun exemplu al faptului că la Automarket contează opinia jurnalistului, nu altceva. :) În rest, volumul portbagajului lui Seria 2 AT e mai aproape de cel al lui Logan decât de cel al lui Sandero. Mi se pare îndeajuns de relevant.

  • S, miercuri, 20.05.2015 09:57

    Nu vad de ce as da pe un Golf Plus putin mai calitativ 50.000euro.

  • qwerty, miercuri, 20.05.2015 10:38

    Pretul de 53.000 eur poate fi sumarizat prin WTF!!!! De ce ai cumpara asa ceva in locul unui BMW seria 5 turing care la motorul de 245cp este o idee mai ieftin?

  • kbm, miercuri, 20.05.2015 13:12

    au inebunit de tot rau dar rau 53 de mii doamne fereste

  • arhitect, miercuri, 20.05.2015 14:39

    1. se simte ca BMW este la primul monovolum... spatiul si felxibilitatea nu se compara cu Picasso, Scenic, C max 2. daca ar fi preluat designul de la i3 ar fi avut sanse intr-o clasa in care francezii fac piata !..." altfel design placut" e formulare politicoasa ... 3.pe cand un test drive cu campionul categoriei MPV compact in 2014, CITROEN (GRAND) PICASSO ? vezi http://left-lane.com/european-sales-2014-midsized-mpv-segment/ 4. pt comparatie seria 2 (coupe+monovolume) a vandut o cincime cat citroen si diferenta la pretul "fara zorzoane" e sub 10% vezi http://left-lane.com/european-car-sales-data/bmw/bmw-2-series/ 5. introducerea articolului e binevenita si obiectiva (monovolume vs breakuri vs sedan); personal nu inteleg de ce romanii , care de obicei se vor pragmatici, viseaza la limuzine/sedanuri si, mai nou, la SUVuri ! 6. O DORINTA: MAI MULTE DRIVE TESTuri cu masini normale , pt ca cele pt masini "asa zis" premium abunda in toata media

  • Japonezul, miercuri, 20.05.2015 21:58

    Pretul este nejustificat de mare. Bine...pretul de baza este mai normal. De aceea nu merita sa cumperi masini nemtesti. Ele vin goale si daca vrei sa pui ceva se dubleaza pretul de baza.

  • Foarte Vast(vezi-l pe BUSU), marţi, 26.05.2015 16:13

    pt "domnul S " Calitativul. Ești foarte CALITATIV în scriere. Îți plac decât manelele care este , nu-i așa ? Sau fix manelele. Dar este bine pt că este nevoie și de voi.

  • OVIDIU, marţi, 26.05.2015 22:22

    ADEVARAT CA MAI AU INCA MULTE DE PUS LA PUNCT PENTRU A OBTINE UN ADEVARAT MONOVOLUM DAR PRETUL ESTE INFIORATOR DE MARE PTR. MINE UN MONOVOLUM TREBUIE SA FIE SPATIOS SA FIE O SUFRAGERIE PE ROTI SA AI CONFORTUL MAXIM PE CARE TI-L DORESTI SA AI DOTARI SUFICIENTE SI UN MOTOR DESTUL DE PUTERNIC SI LA EXTERIOR O LUNGIME DECENTA DE MAXIM 4,50M. CONCLUZIA MEA MAI BINE C4 PICASSO NU AI CE FACE CU PUTERI DE PESTE 190CP. CEI CE CUMPARA MONOVOLUME NU SUNT PILOTI DE FOMULA I