Tinuta de drum
Simt şi acum cum asfaltul dobrogean devine covor pentru maşina asta şi cum înghiţi fără probleme, fără sincope şi fără efort, virajele care leagă localităţile cu nume de origine orientală de pe partea celaltă a Dunării.
Pe M6 îl poţi configura aşa cum vrei, pentru că fiecare dintre părţile esenţiale ale trenurilor de rulare şi de propulsie pot fi personalizate. De la suspensii la direcţie, de la răspunsul pedalei de acceleraţie la lungimea treptelor de viteză. Te simţi ca-ntr-un fel de joc video cu multe setări, doar că de această dată totul e exagerat de real. Iar datorită acestor lucruri, M6 poate deveni, pe rând, o limuzină de cruising sau un touring dinamic de excepţie.
Observaţi că mă feresc în continuare din a caracteriza M6 ca o sportivă autentică. Oricât de rapidă ar fi, oricât de bine s-ar auzi motorul şi oricâte M-uri ar înghiţi elementele de la interior, nu vei ajunge niciodată la performanţele dinamice pe care la are un M3 sau chiar un M5. Lucrurile sunt ceva mai aşezate, masa proprie a maşinii se simte în virajele abordate aplecat, iar direcţia este îndeajuns de bună pentru a nu primi plângeri pe adresa din Munchen, dar uşor atinsă de forţele fizice care trag de M6 la ananghie.
Pe de altă parte, M6 este una dintre cele mai stabile şi sănătoase maşini de segment mare pe care le-am condus vreodată. Există, deci, posibilitatea ca un posesor normal de permis să aibă alte concluzii după o tură la bordul coupe-ului german.
O limuzină coupe de 560 de cai putere. Asta e BMW M6, cu tot ceea ce rezultă din această caracterizare care urcă şi coboară sportiv vorbind ca vârfurile Alpilor francezi pe grafica Turului Franţei.
Decilitri sau decalitri? Un decilitru e 0.1 litru. Un decalitru îs 10 litri.