Tinuta de drum
În standard, M550d vine cu sistemul xDrive de tracţiune integrală. Veste proastă, deci, pentru cei care vroiau ca "fundul" mașinii să danseze de la un viraj la altul. Nu spunem că nu este posibil, dar trebuie să fii artist cu volanul ca să reușești asemenea manevre şi să ai la dispoziție câteva străzi suficient de late pentru a te desfăşura.
Pentru şoferii normali la mansardă, M550d asigură nivelul de aderenţă superior care să le ofere încredere în orice situaţie, ceea ce le va permite să alerge un M5 pe serpentine chiar dacă șoferul din faţă ar avea un dram de talent în plus. Da, contează şi talentul aici. Chiar dacă ai xDrive şi 381 CP la dispoziţie, ai nevoie de cunoștinţe, experienţă şi stăpânire de sine pentru a controla această maşină într-un regim de condus sportiv.
În modul confort, mașina se transformă în mieluşel, respectând cu stricteţe liniile şi abordând virajele exemplar, fără ca ocupanţii să simtă că se întâmplă acest lucru, în limitele segmentului E, desigur. Direcţia este foarte precisă şi ușor de manevrat, iar felul în care răspunde sistemul de tracţiune integrală este mai mult decât previzibil, neexistând momente în care mașina pare "nesigură" privind ce punte trebuie să primească puterea şi care sunt roțile care trebuie "cuminţite".
Un pret mare pt. un seria 5 dar pana la urma e aceeasi masina ca si 7 (putin mai mica) dar vine cu toata lista de optionale la banii astia cred. Un 7 la 111 mii nu are chiar tot si sigur nu are perfromantele M550d-ului. Pana la urma nu cred ca se simte asa mult diferenta intre 4.3 sec 0 - 100 la M5 si 4.7 la acest model. Dar un M e un M...suna altfel, probabil e mult mai dinamic si mai sportiv la condus (nu stiu ca nu am mers cu asa ceva). Oricum masina are oarecum logica....este facuta pt. cei care vor sa plateasca un impozit mic (e de 3 litri deci nu e mult), sa consume putin (la asa performante si la dimensiunile ei eu zic eu ca e infim consumul) si nu in ultimul rand sa fie apropiat de M5 ca perfromante. ps. Personal la banii aia as alege 640d cu pachet M si destul de bine dorat in suma de 111 mii. E mult mai frumos.... Seria 5 nu l-as cumpara decat tourin si in limita a 60 de mii de euro.