Interior
Sunt îndrăgostit. Trebuie să mărturisesc. Sunt îndrăgostit de volanul acestei mașini. Are dimensiuni perfecte și o ergonomie încântătoare. Parcă m-ar fi măsurat cineva în somn și ar fi ştiut cum îmi doresc să fie un volan. Măsurătoarea a mers mai departe, se pare, că simt acelaşi lucru când mă așez pe scaun. Totul este la îndemână şi nu trebuie să mă întind ca să găsesc ce-mi trebuie. Un singur lucru le-a scăpat bavarezilor: butonul care porneşte încălzirea volanului. Este montat pe coloana de direcţie, lângă cel de reglaj. L-am găsit întâmplător, neobservându-l când am urcat la volan.
În rest, interiorul este plin de materiale calitate, aranjate nemţeşte, deci fără să-ţi inspire emoţii puternice. Situaţia se poate schimba dacă alegeţi un pachet Individual. Pielea maro de la bord este de calitate şi îi conferă lui M550d o eleganță aparte, diferită de senzațiile pe care le-ar fi oferit un interior negru, gri sau bej, cum am tot văzut pe modelele premium germane. Aveţi însă grijă cât de "Individual" construiţi această maşină. De exemplu, o tapiţerie roşie s-ar putea să nu fie atrăgătoare pentru toată lumea.
Spaţiul interior este suficient pentru cinci pasageri, în vreme ce portbagajul, de 520 de litri, este depăşit de cel al competitorilor de la Audi şi Mercedes-Benz.
Un pret mare pt. un seria 5 dar pana la urma e aceeasi masina ca si 7 (putin mai mica) dar vine cu toata lista de optionale la banii astia cred. Un 7 la 111 mii nu are chiar tot si sigur nu are perfromantele M550d-ului. Pana la urma nu cred ca se simte asa mult diferenta intre 4.3 sec 0 - 100 la M5 si 4.7 la acest model. Dar un M e un M...suna altfel, probabil e mult mai dinamic si mai sportiv la condus (nu stiu ca nu am mers cu asa ceva). Oricum masina are oarecum logica....este facuta pt. cei care vor sa plateasca un impozit mic (e de 3 litri deci nu e mult), sa consume putin (la asa performante si la dimensiunile ei eu zic eu ca e infim consumul) si nu in ultimul rand sa fie apropiat de M5 ca perfromante. ps. Personal la banii aia as alege 640d cu pachet M si destul de bine dorat in suma de 111 mii. E mult mai frumos.... Seria 5 nu l-as cumpara decat tourin si in limita a 60 de mii de euro.