Interior
În acest moment, BMW M240i xDrive este unul dintre ultimele modele bavareze care se bazează pe designul interior „vechi”. Așa cum ați putut vedea în recenziile cu BMW i4 sau iX, germanii fac acum tranziția de la designul lor clasic la unul nou, dominat de ecrane mai mari și mai puține butoane.
Dacă nu ești fanul acestei abordări minimaliste, BMW Seria 2 Coupe încă îți oferă posibilitatea de a cumpăra o mașină cu un interior conservator, unde mai găsești butoane.
Asta nu înseamnă că îți va lipsi ceva. Ba dimpotrivă, ergonomia acestui interior este mult peste ceea ce oferă versiunile noi. Totul se simte familiar și butoanele încă sunt la locul lor, fix așa cum le știi.
Materialele sunt de calitate, plasticul moale fiind folosit pe partea superioară a planșei de bord, precum și pe zona de sus a panourilor ușilor. Părțile inferioare sunt în continuare făcute dintr-un plastic destul de neprietenos.
Spațiile de depozitare sunt decente pentru un astfel de coupe compact, de la cele din uși, până la cotieră, torpedou sau suporții de pahare. Așa cum îi șade bine unui model premium, opțiunile de configurare sunt bogate, clienții având o varietate de tipuri de tapițerii la dispoziție, chiar și în standard primind scaune M Sport, cu inserții Alcantara.
Modelul nostru a avut instalate scaunele opționale M, îmbrăcate în piele Vernasca neagră, cu inserții contrastante albastre, de mare efect. Doar un exemplu cu privire la cât de mult poți personaliza interiorul mașinii tale.
Spațiul pe locurile din spate nu este generos, iar accesul e destul de greoi printre scaunele față pliate și montantul central. Deși ele se rabatează electric și asta e un plus. Persoanele de sub 1.70 ar putea călători acolo, ceea ce nu se poate spune despre toate modelele Coupe din acest segment, unora lipsindu-le cu desăvârșire locurile din spate (Porsche Cayman, de exemplu).
În ceea ce privește spațiul pentru bagaje, acesta a crescut odată cu dimensiunile noii generații Seria 2. Dincolo de ușa portbagajului găsim acum 390 de litri în total (față de 325 de litri pe vechiul model). Rivalii lui M240i xDrive oferă 408 litri (Mustang), 370 litri (A35 AMG) sau 325 litri (Audi S3 Hatchback).
O minune de masina, felicitari BMW ! Nu stiu de ce ti-ai lua M4 competition, la 96.000 de Euro cand inca exista asa ceva la 57.000 de euro. Superlativ absolut, cu mici accente negative la designul discutabil si masa proprie cam mare (1765 kg) pt. un coupe compact. Un plus totusi pentru tractiunea integrala care iti da posibilitatea sa folosesti toti cei 374 CP in relativa siguranta.