BMW Seria 4 Coupe

440i 3.0 326CP 4x4 Man

Calitate / Pret

4.0

Acordurile înţepătoare şi stridente ale Iernii lui Vivaldi răsună imediat ce deschizi fişa cu preţuri. E o înşiruire de note înalte, care nu ar trebui să înspăimânte melomanii cu dare de mână, dragoste pentru muzică bună şi pasiune pentru cele Patru Anotimpuri.

Un BMW Seria 4 pleacă de la 41.000 de euro, în versiunea 420d. Faptul că versiunea sa entry-level e una diesel, iar toţi ceilalţi au motorizări pe benzină la intrarea în gamă, face din Seria 4 coupe-ul cu cel mai mare preţ de plecare din segment.

Dacă ne uităm însă la versiunea testată de noi, vârful 435i xDrive şi transmisie automată, socotelile încep de la 53.000 de euro. Un Audi A5 3.0 TFSI quattro S-tronic este mai scump cu 1000 de euro, deşi oferă doar 272 de cai putere. Mercedes C-Klasse Coupe, în versiunea 350 BlueEfficiency ajunge să fie ceva mai ieftin, la doar 50.000 de euro. Infiniti G37 rămâne cea mai accesibilă soluţie din segment, cel puţin până la sosirea noii generaţii. Preţul său de pornire a fost fixat la numai 46.500 de euro.

În cazul exemplarului testat de noi, la cei 53.000 de euro ceruţi pentru versiunea standard, s-au mai adăugat opţionale de aproape 20.000 de euro, urcând preţul la un total de 72.000 de euro.

  • eu, marţi, 08.04.2014 14:13

    parca am citit o brosura de la bmw...nicidecum un test auto Masina e ok..dar 72.000 pt un seria 3 ...deja o dam in barci indiferent ce motor are..

  • Claudiu, marţi, 08.04.2014 14:13

    Dupa parerea mea este una dintre cele mai reusite masini din gama BMW, alaturi de seria 6. Cabrioletul arata cel putin la fel de bestial. Design, motor, tehnologii, interior, brand demne de o marca premium. Bravo BMW!

  • @eu, marţi, 08.04.2014 14:42

    Esti tare, pai cum indiferent de ce motor are? Motorul este foarte important, 435i xdrive este o masina aproape perfecta, nu este perfecta pt ca e scumpa, in rest tu te dai in barci, sau spune ce ofera concurenta la fel de bun si mai ieftin.

  • Dan, marţi, 08.04.2014 15:14

    @eu, sunt sigur ca esti pasionat de domeniul auto, din moment ce nu poti diferentia Seria 4 de 3. Pentru gurile rele, 4 este derivat din 3, dar nu este aceeasi masina, difera distanta intre punti, inaltimea si latimea masinii, plus alte elemente de design.

  • Pavl, marţi, 08.04.2014 16:36

    Eu nu stiu cum obtin cei de la Automarket consumurile la 130 de kmh pe autostrada. Mi se par exagerate, si nu numai in cadrul acestui test, ci si in altele, realizate cu alte marci.

  • Pavl, marţi, 08.04.2014 16:41

    @Continuare de mai sus In conditiile in care vorbim de transmisii automate cu 8 trepte, consumul la 130 kmh ar trebui mult mai mic pentru ca se presupune ca se circula in mod confort/Eco pro si treapta 8 = turatie mica.

  • sneaker, marţi, 08.04.2014 20:16

    @Pavl e o mașină de aproape 1,7 tone (1655 kg e masa la gol, adică fără opționale), cu motor I6 turbo de 3 litri pe benzină, cât ai vrea să consume, 5?

  • Claudiu, marţi, 08.04.2014 21:10

    Un alt Claudiu :) ,dar subscriu tizului de mai sus:) Seria 6 si acum acest Seria 4,cele mai frumoase masini din gama BMW.Arata masiv,fluid,imbraca soferul,etc.O impresia la fel de puternica vizual,mi-a creat-o prin 2000 ,legat de marca asta doar un 850 CSI.Si sunt alfist la baza :)

  • rotila, miercuri, 09.04.2014 09:41

    @ Bogdan Cum poti sa incepi cu ziua de patru martie ?1

  • cristi, miercuri, 09.04.2014 12:18

    Super masina .

  • Seria4, miercuri, 09.04.2014 12:37

    "la volanul lui BMW 435i, cea mai puternică declinare a modelului german. " - 435i nu este cel mai puternic motor de pe seria 4. 435xd are 313cp, deci teoretic este mai puternic. :)