Interior
Interiorul lui Seria 4 se derulează pe o linie melodică monotonă, cu mici deraieri adolescentine în zona şoferului. Aceeaşi ergonomie exemplară care devine uneori enervant de simplă. Şi pe care ţi-ai dori să o poţi complica puţin, doar pentru a încerca ceva diferit.
Aceleaşi materiale de o calitate bună, cu un plastic moale, dar tern, incapabil să comunice foarte mult cu simţul tactil. Tapiţeria din alcantara, stofa cu mici cusături albastre şi pielea granulată completează percepţia calităţii. Doar materialul care îmbracă plafonul trădează uşoare urme din alt segment.
Spuneam de exaltări adolescentine în zona şoferului, referindu-mă strict la volanul ştampilat cu logo-ul diviziei M. Un volan cu trei spiţe, comenzi aşezate intuitiv, inserţii din aluminiu şi o piele fină. Emană un erotism comercial, capabil să seducă fără nici un strop de efort fiecare mână care îl atinge.
În spatele său, proiectat pe parbriz, cel mai inteligibil şi mai bine gândit head-up display. Am uitat că trebuie să vă vorbesc despre el mai încolo, la capitolul Tehnologie.
Spaţiul interior este suficient pentru patru pasageri, iar accesul pe locurile din spate este printre cele mai permisive din segment. Portbagajul are doar 445 de litri, ceea ce înseamnă că este cu o sticlă de apă plată mai mic decât cel al rivalilor Mercedes C-Klasse şi Infiniti G37, care au 450 de litri. Audi A5 vine în schimb cu 455 de litri.
parca am citit o brosura de la bmw...nicidecum un test auto Masina e ok..dar 72.000 pt un seria 3 ...deja o dam in barci indiferent ce motor are..