Design
De obicei, cabrioletele compacte arată ciudat atunci când sunt acoperite. Motivul rezidă în faptul că liniile concepute pentru hatchback nu sunt schimbate radical atunci când deasupra se cască un mare gol în locul în care ar fi trebuit să stea un soft sau un hard top. În cazul celor de la BMW, lucrurile sunt puțin schimbate. Versiunea coupe a lui Seria 1 este evident cu totul altceva decât e hatchback-ul, iar cabrioletul profită din plin de această prăpastie estetică dintre versiuni, fiind construit pe baza coupe-ului. În acest mod, Seria 1 Cabriolet este foarte coerent cu soft top-ul ridicat, cu el coborât sau cu el coborât și cu geamurile laterale ridicate. Nici măcar panoul textil care are rolul de a opri curenții de aer să te lovească peste ceafă nu strică peisajul. În aceste condiții, rămâne o singură problemă: blocurile optice frontale. Urâte de unii, adorate și considerate semnul grației de alții.
La 63000 de ieuro imi iau la dastari si emceveuri de ma plictisesc si ajung si din A in B ca si beamveu asta.