BMW Seria 1 Cabriolet facelift

3.0 135i

Tinuta de drum

4.5

Derivat din coupe, cabrioletul Seriei 1 reușește să se ridice aproape de nivelul fratelui său cu plafon dur în ceea ce privește comportamentul dinamic. Este evident că distribuția maselor este diferită și că focusul inginerilor nu a fost, în cazul cabrioletului, să imprime o ținută de drum de nota 10. Dar modificările substanțiale la nivel constructiv nu au dus deloc la o scădere dramatică a comportamentului unei mașini de top în segmentul compact. Cu DSC-ul activ, 135i Cabriolet își păstrează trasa cu încăpățânare, chiar și pe șosea umedă, reușind să îți dea o senzație de "șină" extrem de pregnantă. Ruperea aderenței vine doar la manevre cu adevărat sportive, care nu sunt recomandate pe o șosea publică. Șasiul sportiv și jantele de dimensiuni mari participă și ele activ la senzația agresivă de stabilitate, orice traseu virajat devenind în acest mod o plăcere la nivelul senzațiilor dinamice. Cu DSC-ul dezactivat, mașina își dezvăluie fața mai puțin abordabilă șoferilor de duminică: tracțiunea spate își confirmă vocația, cabrioletul pictează traiecte diferite pe viraje, iar sistemele care te țineau în lesă intervin abia la limită. 

  • Vasilica, marţi, 16.08.2011 13:09

    La 63000 de ieuro imi iau la dastari si emceveuri de ma plictisesc si ajung si din A in B ca si beamveu asta.

  • costos, marţi, 16.08.2011 13:13
    referitor la consum

    Mesterica, la consum am reusit si eu cu un motor de 2500 (6 cilindri in linie) si doar 192 cp sa scot in afara 6.5 dar nu am sarit de 130km/h si nu am dat kickdown. In Bucuresti insa, cand e liber 16-17% iar in zile pline 22. In orasele de provincie ca la carte 14%. Deci 135i-ul asta chiar consuma super bine zic eu. Merita 4 stele. :)

  • dan_grc, marţi, 16.08.2011 13:19

    Da, f scump ajunge cu toate dotarile, cine vrea aceasta motorizare poate apela la 335i sau chiar 535i, la preturi apropiate, cu spatiu si confort superioare.Oricum 135i este o bomba pe roti.

  • rzn.ozn, marţi, 16.08.2011 13:29
    Nu ne-a placut: Bord foarte simplist?

    bordul acela "simplist" nu prea il vad in nicio masina, ce vreti? un ipad infipt in climatizare? pana la urma e un seria 1, nu 7.

  • ScorpyonVAG, marţi, 16.08.2011 13:53
    @

    Deci consumul este unul foarte bun. Intre 9-13l /100km. Un prieten, avea acum vreo 5 ani, o Dacia 1310 pe carburator, din 1998, si toate erau reglate corect, iar consumul mediu era de intre 8%(mers economic), si 12% (mers sportiv), adica la 140km/h, viteza unei Dacii :)). Totusi eu sunt de parere, ca este prea scump.

  • Alex, marţi, 16.08.2011 15:37
    greşeală

    ... în gama Seria 1 era 335i. ... ????

  • xxx, marţi, 16.08.2011 15:55
    foto

    Felicitari pentru fotografii. Asa ar trebuie sa arate fotografiile de drive-test. Fara filtre graduale si lumina de blitz prost gandita ( la interior ).

  • LLP, marţi, 16.08.2011 21:15
    Draga Automarket ...

    Foarte tare articolul.si bine punctat ! Masinuta asta costa exagerat dar facand abstractie de pret este ceva de vis. Pe mine unul m-ar interesa un test cu / intre audi s4, insignia opc, passat r 36 ,bmw 335 i ,mercedes c350 sport.sau macar primele 3. chiar as dori sa vad cat de apropiate sunt celelalte de "3-ar" . Sau exista deja si nu am vazut eu. Multumesc !

  • LoL, marţi, 16.08.2011 22:21
    Test?

    Am o vaga impresie ca pozele nu sunt facute de voi si ca testul este inventat sau adaptat din alte surse. Oricum, daca printr-o minune este facut de voi, inseamna ca gradul de incompetenta se mentine. Au aparut o gramada de masini noi, care de fapt nici nu mai sunt noi, dar aici n-au fost prezentante. O GRAMADA. Testati ce apucati si voi. Are ATATIA ani acest model si e la CAPAT de drum. Sunt site-uri romanesti care au testat multe modele noi de la Brabus, iar voi n-ati testat nici macar un C-Coupe. Am observat ca Mercedes, care scoate de ceva timp modele impecabile, nu exista pt. voi, dar treaba voastra este sa prezentati modele noi si sa fiti impartiali, incompetentilor. Daca nu, transformati site-ul intr-unul de tip cancan si lasati masinile, ca oricum nu prea aveti legatura cu ele.

  • dudu, miercuri, 17.08.2011 02:25
    63.578 euro ?

    scuze, dar daca n-are vreun volan de diamanate si pedale din aur...nu prea vad cum isi merita masina asta banii...pana la urma e un amarat de seria 1 cu plafonul taiat si cu un motor mai acatarii cu 2 turbine, atat.

  • LauCalin, miercuri, 17.08.2011 03:14
    calitatea costa

    Scump? Pana la urma este un BMW. Si nu orice BMW. BMW nu are "talentul" de a construi masini ieftine, echivalentul sau la VW, adica un Golf Cabrio il iei la jumatate de pret. Insa nu asta e ideea, pentru ca oricum Golf Cabrio nu concureaza cu masina asta. Masina asta probabil a fost contruita sa fie cea mai buna din segment din mai toate punctele de vedere. Iar cand urmatorul pas este M poate ca totul e justificat. Ca idee, de la cat porneste cel mai ieftin Seria 5 si la cat ajunge un M5?

  • unckle, joi, 18.08.2011 13:29

    @LoL, Mircea a fost in concediu, iar BMW i-a facut "cadou" masina timp de cateva zile ... una alba parca :)

  • Vasilica, luni, 22.08.2011 10:50

    Ce sa le explici romanilor ce e alea masini. Toti carutasii compara BMW cu Dacia ce pretentii de gandire occidentala sa ai la noi.

  • GTS, marţi, 23.08.2011 22:19

    atunci hai dai tu 70 de k de euro pe un bmw seria 1 ce spui ? de ce sa nu imi iau la banii aia un m 5 sh aproape nou sau un E-CLASSE CABRIO 2011?