Tinuta de drum
Derivat din coupe, cabrioletul Seriei 1 reușește să se ridice aproape de nivelul fratelui său cu plafon dur în ceea ce privește comportamentul dinamic. Este evident că distribuția maselor este diferită și că focusul inginerilor nu a fost, în cazul cabrioletului, să imprime o ținută de drum de nota 10. Dar modificările substanțiale la nivel constructiv nu au dus deloc la o scădere dramatică a comportamentului unei mașini de top în segmentul compact. Cu DSC-ul activ, 135i Cabriolet își păstrează trasa cu încăpățânare, chiar și pe șosea umedă, reușind să îți dea o senzație de "șină" extrem de pregnantă. Ruperea aderenței vine doar la manevre cu adevărat sportive, care nu sunt recomandate pe o șosea publică. Șasiul sportiv și jantele de dimensiuni mari participă și ele activ la senzația agresivă de stabilitate, orice traseu virajat devenind în acest mod o plăcere la nivelul senzațiilor dinamice. Cu DSC-ul dezactivat, mașina își dezvăluie fața mai puțin abordabilă șoferilor de duminică: tracțiunea spate își confirmă vocația, cabrioletul pictează traiecte diferite pe viraje, iar sistemele care te țineau în lesă intervin abia la limită.
La 63000 de ieuro imi iau la dastari si emceveuri de ma plictisesc si ajung si din A in B ca si beamveu asta.