Opel Astra Sedan
Automatisme
Piaţa modelelor compacte sedan este mai mare ca niciodată. Există un segment important de clienţi care apreciază o berlină în trei volume în locul unui model compact hatchback. Sedan-ul compact este un model apreciat şi pentru flotele de automobile de firmă. Până nu de mult, sedan-urile compacte erau derivate din modelele hatchback şi de multe ori rezultatul final era forţat din punctul de vedere al designului. Să ne amintim doar de modele ca Citroen C4 Sedan, Ford Focus Sedan (generaţia anterioară), Peugeot 307 Sedan sau chiar generaţia anterioară a modelului Opel Astra.
Astăzi, constructorii au înţeles că designul este extrem de important chiar şi pentru sedan-urile compacte. Noile generaţii au linii mult mai fluide şi sunt concepute de la zero în ceea ce priveşte designul. Astfel, noul Astra Sedan este prima berlină compactă de la Opel care chiar întoarce capete pe stradă şi nu mai pare un produs născut doar din necesitate.
Citeste si
-
4.3/5Cupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
4.6/5Am testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Am testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.3/5Am testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Ford Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
-
Florin, luni, 17.12.2012 19:45
460 l nu este un portbagaj imens iar patile care nu v-au placut lipsesc in general pe masini de acest nivel de pret. Masina este chiar frumoasa, are linii fluente si arata bine in realitate.
-
mircea, luni, 17.12.2012 20:01
@Bum Funcţia Start-Stop nu este una care să oprească motorul în sensul clasic al termenului. Lucrurile sunt mult mai complexe decât atât.
-
Bum, luni, 17.12.2012 20:53
E ciudat , caci eu fix asta am vazut in multe teste filmate , pur si simplu se oprea , e adevarat porneste mult mai repede fata de o pornire normala , dar nu ma intereseaza asta poate sunt un pic obsedat de control si nu prea concep ca masina sa faca ce vrea ea cand vrea ea ...
-
octav71, luni, 17.12.2012 21:31
1."Modelul nostru de test avea un preţ de listă de 21.250 euro, fără a include opţionalele" - si care este pretul cu toate optionalele pe care le-ati avut la dispozitie? 2. Rapid si Jetta cu 1,4TSI si 122CP scot sub 10 sec / 0-100km/h. Corect ca si informatie, dar explicati si de ce?Astra Sedan 10,3sec / 0-100km/h din 1,4 si 140CP. Ford Focus 1,6 Ecoboost si 150CP atinge 100km/h in 8,6 sec. Cam mare diferenta, dar nu cumva Ford avea cutie manuala? 3. Ce greutate are, ca nu figureaza la date tehnice? Incercati sa nu considerati intrebarile mele ca si malitioase (si automat sa stergeti comentariul), dar ... voi le testati, noi le citim si avem (un pic) dreptul la opinie. SPor!
-
antonny, luni, 17.12.2012 22:48
Domnule Mircea care sunt '' lucrulile mai complexe de atat ''........trebui sa fii nebun sa dai 21 250 euro pe un opel.....
-
-Rolf-, marţi, 18.12.2012 10:13
Dat fiind faptul ca aceasta masina face parte din clasa M1 sedan unde sunt si alti concurenti avand preturi net inferioare (Citroen C-Elysse, Peugeot 301 s.a.m.d.), pretul acestui automobil -chiar si in varianta Cosmo- este unul astronomic. Exista masini din clasa medie avand acest pret ca fiind cost final de achizitie si nu "pret de lista incepand de la 21250 Euro" cum este in cazul de fata; si totusi voi cei de la AM pretindeti, citez:"Noul Opel Astra este unul dintre cele mai abordabile modele din clasa compactă". Ceva imi scapa dar este posibil, ca lucrurile sa fie mult mai complexe decat atat.
-
sandman, marţi, 18.12.2012 12:50
n-as da nici 1000euro pe un opel. cele mai slabe masini.
-
Gabi, marţi, 18.12.2012 13:37
Linie izbitor de asemanatoare cu cea a Toyotei Corolla , modelul nou. Jenant...
-
you_hoooo, marţi, 18.12.2012 16:11
Cata necunostinta la unii comentatori (pot s-o categorisesc prostie): de cand Astra face parte din clasa M1???!!!!! In primul rand M1 are definitia: Vehicule concepute si construite pentru transportul de pasageri, care au, in afara scaunului conducatorului, cel mult opt locuri pe scaune... Aici pot intra toate autoturismele... Faptul ca trebuie neaparat sa intre in categoria de pret din zona Logan asta indica o mare ignoranta. Ca sa fie mai clar masina aceasta este un sedan compact din clasa C cu urmatorii concurenti: VW Jetta, Renault Fluence, Ford Focus Sedan, Skoda Octavia, Toyota Corolla, Chevrolet Cruze, Hyundai Elantra, Mitsubishi Lancer, Honda Civic Sedan, Kia Forte (de la anul). Comparati preturile si o sa vedeti unde se situeaza Opel!!! Pentru lamurire suplimentara mai avem o clasa mai mica, clasa B Sedan cu urmatorii concurenti: Dacia Logan, Skoda Rapid, Chevrolet Aveo Sedan, Peugeot 301, Citroen C-elysee, Kia Rio Sedan. Clasele acestea sunt impatite pe preturi, lungimi (pentru unii e complicat sa le priceapa). Legat de minusul semnalat de AM: lipsa sistemului Start-Stop e normal sa nu fie la masina asta pentru ca sistemul de adreseaza doar variantelor ce au cutie manuala (comanda de pornire se da prin apasarea ambreajului... care lipseste la cutia automata). Comment-uri va rog...
-
Ionut, marţi, 18.12.2012 16:22
Cred ca am avut 4 Opele la viata mea - diverse motorizari fiind fanboy Opel pana acum 2 ani (ultimul a fost Vectra C GTS - asta pentru a excude viitoare comentarii malicioase). Pot povesti ore in sir avantajele si dezavante - dar cred ca majoritatea dezavantaje (aici vorbesc dpdv tehnic). Una peste alta am vrut sa subliniez faptul ca sunt avizat vis-a-vis de aceasta marca IAR PRETUL CERUT PENTRU ACEST ASTRA ESTE PUR SI SIMPLU SINISTRU SI ABERANT. Pot enumara cel putin 4-5 marci din acest segment care o depasesc tehnic calitativ si mai ales din punct de vedere al PRETULUI!. In rest numai bine si sarbatori fericite.
-
ShelbyV8, marţi, 18.12.2012 19:45
@ you_hoooo Start-stop doar la modele cu cutie manuala este doar pentru Astra. La alte marci se gaseste si start-stop la modele cu cutii automate. Oricum, daca ati reusit sa scoateti 9l % mergand 80% prin oras cred ca este foarte bine.
-
astra.sedan, marţi, 18.12.2012 20:31
1.pretul anuntat de fabricant este unul , pretul de cumparare este altul atat la Opel , Vw , Toyota , credeti-ma pe cuvant ca am fost pe la toti astia.asadar o masina anuntata de producator ca ar costa 21 de mii va fi luata de fapt cu aprox. 18500 (cu cat dotarile mai mari cu atat reducerea mai mare) 2.eu personal mi-am comandat o Astra Sedan care la configurarea pretului de lista era 24500 si o voi lua de fapt cu 21500 3.cel care spunea ca a avut vreo 4 opeluri si era si fan insa acum nu mai crede in Opel are o problema majora: mai rar deveneai fan Opel acum 10 ani insa de vreo 2 ani de cand s-a lasat respectivul de a fi fan , Opel face masini exceptionale. 4.articolul este foarte pertinent si bine documentat insa greseala este ca s-a comparat un 1.4 cu un 1.6 , de aici diferentele de acceleratie , la motorizari identice toate accelereaza prima suta in aceeasi secunda(deci diferenta de max. 1 secunda) , diferenta e facuta in general de greutatea proprie a masinii. 5.inainte de mult asteptatul meu Sedan Astra am detinut deasemenea un Astra Sedan model 2008 (pentru cei care cunosc) si asta m-a facut sa comand aceeasi marca/model. 6.Tinand cont ca vorbim de masini cu preturi aproximativ la fel , cel mai bine este sa o alegi pe cea care te reprezinta cel mai bine , pe care ti-o cere inima prima.in rest,cum am mai zis...la acest nivel toate consuma la aceeasi motorizare cam acelasi combustibil si performeaza dinamic cam identic.
-
Pinguinul_nuclear, marţi, 18.12.2012 22:27
E urata rau ,si Mulsane-ul meu arata mai bine decat dracia asta.
-
Obiectiv, marţi, 18.12.2012 23:35
@you_hoooo Aberezi ! Skoda Rapid, Peugeot 301, Citroen C-elysee sunt masini de clasa compacta! Skoda Rapid este un model complementar Octaviei. De fapt chiar si Automarket declara: "Skoda Rapid este într-adevăr o compactă şi poate fi văzută ca un soi de Octavia simplificată" (drive-test 03.12.2012). Dacia Logan si Kia Rio sedan NU intra in aceeasi categorie cu modelele mentionate mai sus.
-
you_hoooo, miercuri, 19.12.2012 10:01
Stimate "Obiectiv" spune-mi si mie pe ca platforme sunt construite modelele mentionate de tine? Hai sa-ti dau raspunsul ca sa nu mai cauti: Peugeot 301 & Citroen C-elysse sunt pe baza platformei de Peugeot 208 (clasa B); Skoda Rapid este bazata pe o platforma hibrid: Fabia si Roomster (deci tot clasa B). Dar nu are sens sa ne luptam in platforme... aici discutia este despre Noul Opel Astra Sedan! Nu vreau sa ma mai repet, cautati informatiile pe net, reviste sau intrebati la dealeri- poate unii stiu...
-
Thor, miercuri, 19.12.2012 12:12
@Ionut Nu poti sa zici "cred ca am avut 4 Opele la viata mea" , nu sunt ciorapi ca sa nu mai sti cate au fost. E o vrajeala totala ce explici
-
@you_hoooo, joi, 20.12.2012 01:04
Lasa platformele si alte povesti. Uita-te la dimensiuni, structura ofertei, dotari, pret, intentiile si declaratiile constructorilor, clasificarile presei de specialitate etc. Skoda Rapid, Peugeot 301, Citroen C-elysee sunt compacte.
-
lpn, vineri, 21.12.2012 00:47
Opel este Dacia nemtilor.Niciodata nu se va ridica la nivelul celorlalte marci germane
-
real value, marţi, 25.12.2012 12:55
la concurenta turbo nu exista si fiat? aaaaa nu da bine sa mentionati alturi de nemti nu? fiat avea 1.4 t jet cu 206nm/ 1750 ture cand altii se jucau scunsea, dar in fine. acum 1.4 fiat sunt in frunte si inca cum
-
Eo, duminică, 03.02.2013 00:48
am si eu o intrebare legat de sistemul asta start -stop..ca nu prea stiu cum functioneaza .. cand se opreste motorul ti se opreste si climatizarea daca este pornita? ca ar fi useless in situatia asta
-
actualul opel astra vs. skoda , marţi, 01.10.2013 00:30
serios? de ce comparati mere cu pere? rapidu' cu motor VW e ca loganu' cu motor Renault, un motor nu face o masina, Skoda nu e VW, doar pt ca are motor de la ei, poate doar pe pietele ieftine ca a noastra sau altele afectate de criza aconomica sau poate doar la un drive-test scurt. O masina nu ti-o iei doar pt ca face un sprint rapid de cateva sute de m, eventual pana-n 25 de ani sa zicem, daca ai mai mult te gandesti si la alte lucruri decat la caii putere. Romanii, chiar si cehii mai au de lucru pana sa scoata o masina adevarata, mai sunt inca in faza de incercari si combinatii de mecanica si design. Nu mai comparati masini cu cutii echipate cu motoare! Au fost probleme diverse si la Opel acum cativa ani, dar gamele noi sunt chiar bune si merita comparatii pe masura lor.
un minus lipsa start stop ? pt mine e un mare plus ... nu inteleg deloc tigania de a opri motorul ca sa mai salvezi o lingura de combustibil , pe care o sa o platesti cu varf si indesat cand va pica pompa de benzina si altele suprasolicitate de pornirile dese ....