
Tinuta de drum
Trecând peste detaliile mecanice ale suspensiilor noului TT (MacPherson faţă şi multilink spate, pentru fanii service-urilor) şi peste elementele care transformă sistemul quattro într-unul extrem de util, secretul oricărui TT şi mai ales al unui TTS rezidă în sistemul Drive Select, care îţi transformă maşină dintr-una maleabilă şi ductilă într-una feroce şi nervoasă, în funcţie de stare. De la setarea Comfort la cea Dynamic treci prin schimbări comportamentale care erau demne de o analiză psihiatrică dacă vorbeam de o persoană. Paradoxul este că setarea Dynamic, care activează dracii din direcţie, pedale, motor şi suspensii, este de fapt zona de confort a lui TTS, o maşină făcută să ruleze, nu să zacă în garaje.
Cei de la Audi au pus mână de la mână şi-au lăsat la dispoziţia celui de la volan şi un mod Individual, care devine disponibil doar dacă clientul şi-a comandat şi sistemul opţional MMI Navigation. Cu acesta, maşina se poate transforma într-una care are suspensii relaxate şi motor turbat sau direcţie tranchilizată şi suspensii dure. Fiecăruia după nevoi, de la fiecare după posibilităţi.
Există şi un mic semn de întrebare la nivelul direcţiei, care rămâne în spatele rivalilor bavarezi alb-albaştri în ceea ce priveşte răspunsul imediat.
Schimbare pe perceptie? Adica nu mai e o masina pentru gay?