Audi RS Q3 facelift

2.5 TFSI 340CP 4x4 Aut

Design

4.5

Audi este un brand cunoscut pentru faptul că facelift-urile sale sunt mai degrabă modificări subtile la nivel estetic. Ultimii ani ne-au demonstrat asta cu vârf şi îndesat, iar cei care îşi doresc modificări radicale după doar trei ani de carieră ar putea fi dezamăgiţi.

Şi totuşi, Q3 este o maşină care a avut un succes imens după lansarea sa din 2011. Cel mai mic SUV Audi a devenit cel mai bine vândut model din clasa sa, depăşind BMW X1 şi adunând 400.000 de comenzi în primii trei ani de existenţă. Evident, designerii germani nu au dorit să schimbe foarte mult echipa câştigătoare în acest context şi au atacat doar părţile care aveau nevoie neapărată de un upgrade.

Blocurile optice frontale şi cele posterioare sunt uşor modificate. Dacă în faţă au apărut trei puncte LED şi o nouă formă a luminilor în interiorul farului, soluţii care complică varianta anterioară ceva mai simplă, spatele a crescut cu două clase prin noile stopuri şi prin apariţia semnalizatoarelor dinamice pe care le-am văzut, în ordine, pe noile A8 şi TT.

În versiunea RS a lui Q3, spoilerul, eleronul şi difuzorul de aer completează reuşit tabloul estetic, fără a epata. RS Q3 este o sportivă care nu a luat pastile pentru a demonstra şi vizual că-şi poate depăşi adversarii. Iar în această blană de miel se ascunde un lup flămând care-ţi oferă una dintre cele două maşini la care ar trebui să aspire toţi cei care vor să-şi cumpere un model din această clasă.

  • initialState, miercuri, 26.11.2014 12:01

    referitor la introducere... motoarele cu ardere interna consuma si aer, mult aer...

  • boldfrank, miercuri, 26.11.2014 14:01

    Exista preturi pt GLA45 AMG pe site la Mercedes, am vazut si o masina inmatriculata in Bucuresti, si a avut si Importatorul o masina pentru presa care a aparut in doar citeva publicatii....

  • Iulian, miercuri, 26.11.2014 14:31

    Astept sa vad si test cu GLA AMG. Pana atunci, din ce inteleg e cam cel mai bun suv compact de pe piata. Cam scump totusi.

  • redalert, miercuri, 26.11.2014 15:52

    Nu înţeleg dacă sunt diferenţe estetice faţă de Q3 normal. Măcar o ţeavă în plus să-i fi pus la eşapament sau o culoare dedicată . Totuşi cred că este de două ori mai scump ca Subaru Forester WRX la aceleaşi dotări. În rest are superperformanţe bune de ofticat pe oricine.

  • edi80, joi, 27.11.2014 15:20

    e ca si pun ai pune un motor de ferrari pe un tractor!! total neadegvat! q3 nu e o masina de viteza cu multi cai putere...in rest no comment!

  • MDA, vineri, 28.11.2014 22:20

    60 de k de euro si 340 de cai si totusi din spate pare o versiune 2.0 tdi de 110 cai cu tipsul ala penibil intr o singura parte. Macar puteau incerca ceva chiar de hot hatch si sa l puna pe mijloc ca la focus st. Nu inteleg de ce nu are evacuare dubla , arata jalnic asa ii strica mult din sportivitate la nivel de design si interiorul este extrem de spartan pentru o asemenea suma, parca e inspirat de la renault fluence. pacat

  • vabis, duminică, 30.11.2014 15:40

    Arata ca dracu din fata.Mult mai calumea versiunea pre-facelift.Iar spatele trebuia stilizat mai mult.Insa e prima masina la care îmi plac butoanele "de aragaz" pt reglarea climei.Audi chiar face interioare, nu gluma