Tinuta de drum
Miza supremă în acest segment este confortul pasagerilor. Iar A8 pare să îşi fi făcut temele la acest capitol. Şi ce poate fi mai plăcut decât să pluteşti peste denivelări pe o pernă de aer? O pernă de aer oferită standard.
Suspensia modelului german este gata să te rupă de realitatea suprafeţei de rulare şi să nu permită perturbarea realităţii artificiale. În majoritatea situaţiilor aşa se întâmplă. Mai sunt însă şi gropi pe care suspensia cu perne de aer nu le poate înghiţi complet.
După cum bine ştiţi, ţinuta de drum poate fi ajustată după bunul plac al şoferului. Prin sistemul Audi Drive Select, acesta poate configura răspunsul suspensiei, direcţiei, transmisiei şi motorului. Sunt puse la dispoziţie mai multe moduri de rulare: Efficiency, Comfort, Auto, Dynamic şi Individual.
E drept că la dimensiuni atât de generoase şi la o masă destul de consistentă Audi A8 trădează şi un uşor ruliu în viraje. E suportabil însă şi nu induce o senzaţie de nesiguranţă pentru că aderenţa excepţională este asigurată de celebrul, deja intrat în istorie, sistem de tracţiune integrală quattro. Acesta distribuie perfect cuplul pe fiecare roată în funcţiune de aderenţă.
Nu în ultimul rând, Audi A8 beneficiază şi de o direcţie bună, extrem de asistată, care face manevrarea maşinii în spaţii strâmte o joacă de copii. Din păcate pentru cei cu apetit sportiv, feedback-ul său este anesteziat aproape complet.
Volanul ala e oribil....pe cat de frumos este cel cu butuc rotund in trei spite, pe atat de urat este acesta in 4 spite ca la Skoda......buna masina dar prefer oricand un BMW seria 7 !