Interior
E o primăvară frumoasă în interiorul lui A8 facelift. Nu s-au schimbat foarte multe faţă de versiunea anterioară, dar aerul este ceva mai proaspăt. Aceeaşi realitate artificială cu proiecţii serioase în viitor, asezonată pe ici pe colo cu noi funcţii.
Materialele păstrează fineţea care a început să caracterizeze brandul german. Pielea este una de care te îndrăgosteşti tactil, iar lemnul îţi impune respect de îndată ce îi simţi izul discret din habitaclu. Plasticul este şi el moale.
Ergonomia este uşor de descifrat, deşi, recunosc, eu, personal, am o problemă cu butonul de Start al motorului, amplasat pe consola centrală. Probabil am nevoie de acomodare. Îmi place volanul bine proporţionat, demn de un model cu aspiraţii înalte şi îmi place roţita pentru volumul sistemului audio. Mult mai practică decât butoanele BMW Seria 7.
Interiorul lui A8 îmi inspiră grijă şi respect. Grijă pentru confortul pasagerilor şi respect pentru şoferul care îşi plimbă degetele pe butoane din aluminiu şi mâinile peste o planşă de bord îmbrăcată în piele.
Grijă şi respect simţi încă de când te afunzi în scaunele atât de odihnitoare, încât orice drum ţi se va părea o leneveală plăcută în fotoliul de acasă. Spaţiul interior este generos, însă întotdeauna este loc şi pentru exagerări ca în cazul variantei cu ampatament mărit.
Volanul ala e oribil....pe cat de frumos este cel cu butuc rotund in trei spite, pe atat de urat este acesta in 4 spite ca la Skoda......buna masina dar prefer oricand un BMW seria 7 !