Audi A1 Sportback

Interior

4.5

Modelul nostru de test a venit în echiparea Ambition, la care s-a adăugat pachetul S-line pentru un look mai sportiv. Acest lucru s-a tradus şi printr-un interior foarte îngrijit, cu inserţii de aluminiu şi tapiţerie din piele. Calitatea materialelor este fără reproş, iar finisările sunt excelente. Foarte plăcută iluminarea ambientală pe timp de noapte. Ramele boxelor audio din portiere sunt luminate cu benzi de un alb difuz. În plus, toată iluminarea interioară este facută acum cu LED-uri, Audi renunţând total la becurile clasice. Interiorul este curat şi spaţios. Mai ales în faţă. Datorită rândului suplimentar de portiere, accesul la locurile din spate se face mai uşor, dar spaţiul nu este foarte mare. Portbagajul are un hayon ciudat ce se ridică cu tot cu stopuri în acelaşi stil ca la Audi Q7 sau Opel Insignia break. În locul hayonului ridicat, rămân două stopuri suplimentare mai mici amplasate în rama portbagajului. Spaţiul pentru bagaje este satisfăcător pentru această clasă, Audi A1 Sportback având 270 litri disponibili în portbagaj. Mini oferă doar 160 litri, iar Citroen DS3 are un portbagaj ceva mai mare, de 285 litri.

Un element deranjant la Audi A1 este elementul de aluminiu de pe priza de aerisire din stânga celui de la volan. Gurile sistemului de ventilaţie au design frumos şi rotund, dar când soarele bate în habitaclu toată lumina este reflectată de acest ornament din aluminiu direct în oglinda retrovizoare din stânga. 

  • syktasy, marţi, 03.04.2012 13:01

    Suspensiile au fost S-line sau cele "normale"?

  • AM?, marţi, 03.04.2012 13:27

    foarte neinteresant . se pare ca domnii de la am au contract cu vag pentru ca orice cazemata apare din acest concern este imediat testata . despre un cls , un e classe , un b classe , un slk , un sl , un cl , un s classe nu am auzit la voi . dc ? de un amg nu mai zic . nu inteleg care e problema.decat sa testati toate motoarele dupa acest up cu materiale.mai bune. sa nu ai spatiu la picioare intr-o masina la o masina care incepe de la 23 de mii ,mi se pare prosteala pe fata, tipic de altfel pentru vag

  • rzn.ozn, marţi, 03.04.2012 13:45
    e doar un polo care costa dublu

    arunci o caruta de bani pt materiale la interior, tehnologii de infotainment, s-tronic, si motoare un pic mai potente fata de restu' VAG, cine are nevoie de asa ceva pe o masina mica de oras? :| in care un drum il faci maxim 10 km si aia destul de repede. daca vrei ca masina sa strige la toata lumea: "sunt cel mai mare idiot" n-aveti decat :))

  • Nubster, marţi, 03.04.2012 14:07
    @ AM & rzn.ozn

    Daca nu va place produsul ,de ce stati sa cititi articolul si sa dati commenturi? Mergeti in alta parte,ne-am saturat de voi!

  • alx, marţi, 03.04.2012 14:13
    IMHO

    remarcile referitor la pret sunt valabile pt toate masinile de acelasi gabarit din clasa premium... daca nu-ti permiti sa investesti in confort si in jucarii, iti iei o skoda fabia si asculti zgomotul linistitor de plastice care tremura prin masina - doar un exemplu... ca cineva care a testat multe modele de acelasi gabarit din diferite game inainte de a se decide pt un A1, pot sa spun ca diferenta de pret este justificata din plin, apoi este doar o chestiune de resurse nu vei pleca la drum lung cu 4 adulti dar pt drumuri de 1-2 ore, 4 adulti pot sta lejer in masina, deja testat - @AM te-ai urcat macar in ea sau doar emiti opinii gratuite? as adauga ca punct pozitiv consumul f redus in versiunea diesel si ca punct negativ volanul prea usor la viteze mari si prea tare la viteze mici - dar depinde de preferintele fiecaruia

  • Hadouken, marţi, 03.04.2012 14:22
    @AM

    Crezi ca se pot face teste la fel de usor pe modele din gama Mercedes? A1 e pe piata de ceva vreme, iar daca va supara asa de mult pretul, priviti la Citroen cu al lor DS3 si povestiti-mi pe urma despre cum e tipic VAG.

  • antonny, marţi, 03.04.2012 15:29
    *****

    de ce la comparatiI alegeti doar ce va convine ??? de ce nu ati spus ca , Citroen DS3 are un pret mult mai mic decat Audi A1

  • @Hadouken, marţi, 03.04.2012 16:38

    dar care e problema ? modelele mercedes trebuie pilotate de vreun astronaut ? cum de audi are toata gama testatat de la a8 pana la a 1 si mercedes are 2 teste in 5 ani ? macar daca am stii ca e o problema intre cele doua parti am stat linistiti in bancile noastre .

  • unckle, marţi, 03.04.2012 18:58

    @domnul fara nume care asteapta un test cu un AMG: nu esti singurul - dar nici nu trebuie sa iti exprimi frustrarea in acest fel. Problema nu este la AutoMarket (sau la ceilalti .. pentru ca nici ceilalti nu au milioane de teste cu MB) "problema" este la reprezentantii MB in romania ... baietii de la AM cred ca ar vrea sa faca este cu toate masinile pe care le-ai enumerat tu .. . doar ca nu cred ca MB au fost de acord :) @masina - cam slabut motorul pentru a fi numit "puternic" ... concurenta directa nu se mai "lauda" de ceva vreme cu asa ceva.

  • dani, marţi, 03.04.2012 23:06

    Doamne ce strutocamila ... cum sa dai atatia bani pe asa ceva ? astia de la audi chiar ne iau de prosti ? probabil ca sunt multu gutumani care pun botul , altfel nu-mi explic

  • Domnul Galben, marţi, 03.04.2012 23:31
    Mai subtire cu lupta de clasa

    Stimate domnule @dani. Cu banii mei fac ce vreau. Daca vreau ma sterg cu ei sau imi fac robotel ( din pachete ). Cine te crezi tu sa imi spui ce sa fac eu cu banii mei? Ai muncit tu cot la cot cu mine ca sa imi ceri socoteala? Nu iti place, nu cumperi, plimbi ursu si inchizi gura ca iti pute a ####. Incredibili sunt oamenii astia! De ce vreti inapoi la comunizm si la uniformizare sociala si culturala. De aia exista PIATA LIBERA ca sa fie o multitudine de INDIVIZI unici in felul lor si care sa aiba de unde sa aleaga ceea ce vor. Daca nu iti convine poti sa iti curmi chinul oricand ( P + 9 e ok ).

  • Fery B, miercuri, 04.04.2012 08:18
    Pretul este aberant

    Un Passat 1.4 tsi 122 CP are pretul de 20900 eur echipare Trendline. A1 1.4tfsi e 23600 eur :) Buna gluma. Destepti cei de la departamentul marketing. In loc sa ii spuna masina la suprapret, ii spun masina premium. Si gata, pot pune ce pret vor ei. Si toti figurantzii de Dorobanti cumpara acest statut social pe patru roti. Sau indicator de fraier. Spune multe despre actuala gandire si de ce marcile premium reusesc sa vanda atat de bine. Pe aceeasi tema, o aplicatie clasica: http://en.wikipedia.org/wiki/I_Am_Rich

  • titi, miercuri, 04.04.2012 09:18

    La banii astia imi cumpar MINI Countryman.

  • TIKA, miercuri, 04.04.2012 11:52

    Nici eu nu pot intelege de ce unii sunt asa de prosti in romanica.Daca sunt banii mei imi iau ce vreau doar nu iti pune pistolul la cap dealeru Audi sa iti cumperi masina. Deci cu banii mei imi cumpar ce vreau eu si daca imi place sau nu tine tot de mine; de aceea suntem toti diferiti ca altfel aveam toti dacie ca pe vremea lu Nea Nicu';

  • un oarecare, miercuri, 04.04.2012 19:57

    Un pret absolut exagerat!

  • Andrei, luni, 09.04.2012 21:08
    Pret mare insa e vorba de brand si de imagine

    In economie exista cam 3 tipuri mari de produse in functie de raportul pret-caracteristici: produse low-cost sau entry level, produse medii si produse premium sau de lux. E normal ca fiecare clasa (mica, compacta, medie, etc) de automobil sa aiba reprezentanti in toate cele 3 tipuri de clasificari de care ziceam mai sus. Asa si aici: Skoda e low (spre mediu); WV e mediu iar Audi e premium. E normal ca fiecare din cele 3 firme sa ofere de la cutia de chibrituri pana la ultra limuzina. Fiecare face ce vrea cu banii lui la urma urmelor. Unul care zice ca e mai bun un Passat de 20000 e un om practic, un familist care are nevoie de o masina utila. Cel care isi ia un A1 de 23000 e un fitos caruia nu-i trebuie portbagaj, foloseste masina 99% in oras si tine mult la imaginea de marca premium. Frumusetea economiei capitaliste e ca exista de toate pentru toti. Plus ca in general unul care are o masina de fite mai are si o masina mai mare in familie (tot premium normal...gen A6 ca sa ne rezumam tot la VAG)

  • Lion, miercuri, 07.08.2013 16:35

    cel care a facut testul cum a putut da 33.000 de euro pentru o masina de clasa mini?