
Audi A1 Sportback
Sofisticat
Audi se bucură de succes în Europa cu modelul A1. Este suficient de apreciat de clienţi, aşa că constructorul din Inglostadt a decis să le ofere ceva şi celor care vor un automobil premium de oraş ceva mai practic. După ce iniţial A1 a fost oferit doar în versiune cu trei uşi, acum putem comanda şi modelul A1 Sportback, denumire este specifică modelelor Audi cu cinci portiere. Am testat în România un Audi A1 Sportback cu motor 1.4 TFSI de 122 CP şi cutie S-Tronic cu şapte trepte.
Citeste si
-
4.2/5Am testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
-
4.3/5Celebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
4.4/5Chiar dacă, în gama suedezilor de la Volvo, modelul XC60 este cel mai bine vândut, nu cred că exagerez când spun că cel mai iubit model la ora actuală este XC90. Deci, ce faci atunci când ești Volvo și trebuie să te adaptezi la această tranziție către vehicule electrice, fără a-ți pierde fanii? Simplu: apari pe piață cu un XC90 electric. Dar nu vă lăsați păcăliți, deoarece noul EX90 este un model cu totul nou, realizat pe o platformă dedicată. Citeste tot
-
4.6/5Am testat noul Porsche 911 GTS facelift sau, cu alte cuvinte, primul 911 hibrid din istoria acestui model. Despre cum se conduce și dacă rămâne, în continuare, un etalon pentru mașinile sport, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
4.0/5Am urcat la volanul noii generații Hyundai Kona, de această dată în echiparea de top N Line. Cu un preț mai mare cu 500 euro față de echiparea obișnuită Premium+, SUV-ul sud-coreenilor configurat astfel vrea să demonstreze că este mai mult decât doar un simplu pachet vizual. Va reuși noua Hyundai Kona N Line să impresioneze? Răspunsul îl vei afla în testul nostru, acolo unde ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
AM?, marţi, 03.04.2012 13:27
foarte neinteresant . se pare ca domnii de la am au contract cu vag pentru ca orice cazemata apare din acest concern este imediat testata . despre un cls , un e classe , un b classe , un slk , un sl , un cl , un s classe nu am auzit la voi . dc ? de un amg nu mai zic . nu inteleg care e problema.decat sa testati toate motoarele dupa acest up cu materiale.mai bune. sa nu ai spatiu la picioare intr-o masina la o masina care incepe de la 23 de mii ,mi se pare prosteala pe fata, tipic de altfel pentru vag
-
rzn.ozn, marţi, 03.04.2012 13:45e doar un polo care costa dublu
arunci o caruta de bani pt materiale la interior, tehnologii de infotainment, s-tronic, si motoare un pic mai potente fata de restu' VAG, cine are nevoie de asa ceva pe o masina mica de oras? :| in care un drum il faci maxim 10 km si aia destul de repede. daca vrei ca masina sa strige la toata lumea: "sunt cel mai mare idiot" n-aveti decat :))
-
Nubster, marţi, 03.04.2012 14:07@ AM & rzn.ozn
Daca nu va place produsul ,de ce stati sa cititi articolul si sa dati commenturi? Mergeti in alta parte,ne-am saturat de voi!
-
alx, marţi, 03.04.2012 14:13IMHO
remarcile referitor la pret sunt valabile pt toate masinile de acelasi gabarit din clasa premium... daca nu-ti permiti sa investesti in confort si in jucarii, iti iei o skoda fabia si asculti zgomotul linistitor de plastice care tremura prin masina - doar un exemplu... ca cineva care a testat multe modele de acelasi gabarit din diferite game inainte de a se decide pt un A1, pot sa spun ca diferenta de pret este justificata din plin, apoi este doar o chestiune de resurse nu vei pleca la drum lung cu 4 adulti dar pt drumuri de 1-2 ore, 4 adulti pot sta lejer in masina, deja testat - @AM te-ai urcat macar in ea sau doar emiti opinii gratuite? as adauga ca punct pozitiv consumul f redus in versiunea diesel si ca punct negativ volanul prea usor la viteze mari si prea tare la viteze mici - dar depinde de preferintele fiecaruia
-
Hadouken, marţi, 03.04.2012 14:22@AM
Crezi ca se pot face teste la fel de usor pe modele din gama Mercedes? A1 e pe piata de ceva vreme, iar daca va supara asa de mult pretul, priviti la Citroen cu al lor DS3 si povestiti-mi pe urma despre cum e tipic VAG.
-
antonny, marţi, 03.04.2012 15:29*****
de ce la comparatiI alegeti doar ce va convine ??? de ce nu ati spus ca , Citroen DS3 are un pret mult mai mic decat Audi A1
-
@Hadouken, marţi, 03.04.2012 16:38
dar care e problema ? modelele mercedes trebuie pilotate de vreun astronaut ? cum de audi are toata gama testatat de la a8 pana la a 1 si mercedes are 2 teste in 5 ani ? macar daca am stii ca e o problema intre cele doua parti am stat linistiti in bancile noastre .
-
unckle, marţi, 03.04.2012 18:58
@domnul fara nume care asteapta un test cu un AMG: nu esti singurul - dar nici nu trebuie sa iti exprimi frustrarea in acest fel. Problema nu este la AutoMarket (sau la ceilalti .. pentru ca nici ceilalti nu au milioane de teste cu MB) "problema" este la reprezentantii MB in romania ... baietii de la AM cred ca ar vrea sa faca este cu toate masinile pe care le-ai enumerat tu .. . doar ca nu cred ca MB au fost de acord :) @masina - cam slabut motorul pentru a fi numit "puternic" ... concurenta directa nu se mai "lauda" de ceva vreme cu asa ceva.
-
dani, marţi, 03.04.2012 23:06
Doamne ce strutocamila ... cum sa dai atatia bani pe asa ceva ? astia de la audi chiar ne iau de prosti ? probabil ca sunt multu gutumani care pun botul , altfel nu-mi explic
-
Domnul Galben, marţi, 03.04.2012 23:31Mai subtire cu lupta de clasa
Stimate domnule @dani. Cu banii mei fac ce vreau. Daca vreau ma sterg cu ei sau imi fac robotel ( din pachete ). Cine te crezi tu sa imi spui ce sa fac eu cu banii mei? Ai muncit tu cot la cot cu mine ca sa imi ceri socoteala? Nu iti place, nu cumperi, plimbi ursu si inchizi gura ca iti pute a ####. Incredibili sunt oamenii astia! De ce vreti inapoi la comunizm si la uniformizare sociala si culturala. De aia exista PIATA LIBERA ca sa fie o multitudine de INDIVIZI unici in felul lor si care sa aiba de unde sa aleaga ceea ce vor. Daca nu iti convine poti sa iti curmi chinul oricand ( P + 9 e ok ).
-
Fery B, miercuri, 04.04.2012 08:18Pretul este aberant
Un Passat 1.4 tsi 122 CP are pretul de 20900 eur echipare Trendline. A1 1.4tfsi e 23600 eur :) Buna gluma. Destepti cei de la departamentul marketing. In loc sa ii spuna masina la suprapret, ii spun masina premium. Si gata, pot pune ce pret vor ei. Si toti figurantzii de Dorobanti cumpara acest statut social pe patru roti. Sau indicator de fraier. Spune multe despre actuala gandire si de ce marcile premium reusesc sa vanda atat de bine. Pe aceeasi tema, o aplicatie clasica: http://en.wikipedia.org/wiki/I_Am_Rich
-
titi, miercuri, 04.04.2012 09:18
La banii astia imi cumpar MINI Countryman.
-
TIKA, miercuri, 04.04.2012 11:52
Nici eu nu pot intelege de ce unii sunt asa de prosti in romanica.Daca sunt banii mei imi iau ce vreau doar nu iti pune pistolul la cap dealeru Audi sa iti cumperi masina. Deci cu banii mei imi cumpar ce vreau eu si daca imi place sau nu tine tot de mine; de aceea suntem toti diferiti ca altfel aveam toti dacie ca pe vremea lu Nea Nicu';
-
un oarecare, miercuri, 04.04.2012 19:57
Un pret absolut exagerat!
-
Andrei, luni, 09.04.2012 21:08Pret mare insa e vorba de brand si de imagine
In economie exista cam 3 tipuri mari de produse in functie de raportul pret-caracteristici: produse low-cost sau entry level, produse medii si produse premium sau de lux. E normal ca fiecare clasa (mica, compacta, medie, etc) de automobil sa aiba reprezentanti in toate cele 3 tipuri de clasificari de care ziceam mai sus. Asa si aici: Skoda e low (spre mediu); WV e mediu iar Audi e premium. E normal ca fiecare din cele 3 firme sa ofere de la cutia de chibrituri pana la ultra limuzina. Fiecare face ce vrea cu banii lui la urma urmelor. Unul care zice ca e mai bun un Passat de 20000 e un om practic, un familist care are nevoie de o masina utila. Cel care isi ia un A1 de 23000 e un fitos caruia nu-i trebuie portbagaj, foloseste masina 99% in oras si tine mult la imaginea de marca premium. Frumusetea economiei capitaliste e ca exista de toate pentru toti. Plus ca in general unul care are o masina de fite mai are si o masina mai mare in familie (tot premium normal...gen A6 ca sa ne rezumam tot la VAG)
-
Lion, miercuri, 07.08.2013 16:35
cel care a facut testul cum a putut da 33.000 de euro pentru o masina de clasa mini?
Suspensiile au fost S-line sau cele "normale"?