Consum
MultiAir îşi propune să introducă disciplina consumului redus pe motoarele cu benzină, lucru pe care mulţi constructori se străduie să-l facă de ani buni. După ce am testat MiTo şi în Bucureşti şi pe drumurile extraurbane, putem spune că italienii sunt pe drumul cel bun. Modul Dynamic te poate aduce la aproximativ 10 litri/100 de kilometri în oraş, dar dacă suporţi cu stoicism claxoanele celor din jur poţi ajunge la un 8.5 în modul Normal. Aceeaşi diferenţă şi pe autostradă. Dacă preferi o viteză maximă de 130 de km/h, şi o rulare cu bun simţ, DNA-ul în treapta Normal îţi va aduce un 6.4 litri/100 de kilometri, decent şi mai mult decât acceptabil. Dynamic-ul poate face ca valoarea să urce uşor peste 7 litri/100 de km. Dacă ne uităm în cartea tehnică, italienii sunt mai mult decât optimişti, cifrele anunţate de ei fiind destul de diferite. Pentru o rulare urbană, MiTo 1.4 MultiAir cere 7.4 litri/100 de kilometri, în timp ce în afara oraşului, hatchback-ul se mulţumeşte cu doar 4.5 litri/100 de km, valoare întâlnită de obicei la dieseluri.
Copiii de la Alfa au gresit cand nu l-au lasa pe Giugiaro sa deseneze noile generatii.Am citit chiar pe site la Giugiaro ca erau socati cum de concernul Fiat nu mai doreste colaborarea cu eu.