Alfa Romeo MiTo

1.4 M-Air 135HP Distinctive

Consum

3.5
MultiAir îşi propune să introducă disciplina consumului redus pe motoarele cu benzină, lucru pe care mulţi constructori se străduie să-l facă de ani buni. După ce am testat MiTo şi în Bucureşti şi pe drumurile extraurbane, putem spune că italienii sunt pe drumul cel bun. Modul Dynamic te poate aduce la aproximativ 10 litri/100 de kilometri în oraş, dar dacă suporţi cu stoicism claxoanele celor din jur poţi ajunge la un 8.5 în modul Normal. Aceeaşi diferenţă şi pe autostradă. Dacă preferi o viteză maximă de 130 de km/h, şi o rulare cu bun simţ, DNA-ul în treapta Normal îţi va aduce un 6.4 litri/100 de kilometri, decent şi mai mult decât acceptabil. Dynamic-ul poate face ca valoarea să urce uşor peste 7 litri/100 de km. Dacă ne uităm în cartea tehnică, italienii sunt mai mult decât optimişti, cifrele anunţate de ei fiind destul de diferite. Pentru o rulare urbană, MiTo 1.4 MultiAir cere 7.4 litri/100 de kilometri, în timp ce în afara oraşului, hatchback-ul se mulţumeşte cu doar 4.5 litri/100 de km, valoare întâlnită de obicei la dieseluri.
  • Preotul, joi, 24.06.2010 19:31

    Copiii de la Alfa au gresit cand nu l-au lasa pe Giugiaro sa deseneze noile generatii.Am citit chiar pe site la Giugiaro ca erau socati cum de concernul Fiat nu mai doreste colaborarea cu eu.

  • krajla, joi, 24.06.2010 20:23
    comparatie

    Cand testati o masina cu 1.4 TSI 122cp/125 (seat)? As fi foarte curios ce stie mai ales ca este motorul anului.

  • cristi677, joi, 24.06.2010 20:36
    superba

    este foarte frumoasa si sportiva!daca as avea bani as vrea sa o am!doar pt mine !

  • 123, joi, 24.06.2010 21:52
    123

    Citat: "cuplul motor atinge valoarea sa maximă la un regim de turaţii redus, de numai 1750 Nm " O mica greseala de tipar. Rotatii in loc de Nm.

  • 123, joi, 24.06.2010 21:54
    123

    Cum adica e un punct negativ asemanarea cu Grande Punto ? Design-ul masinii e relativ spectaculos, iar interiorul e bine proportionat si echipat. Chiar nu consider acest lucru un punct negativ. Astept mai multe detalii din partea dvs.

  • davidjupanu, joi, 24.06.2010 21:57

    nu inteleg ce asemanare are MiTo cu Grande Punto...comenzile pentru instalaţia de aer condiţionat???pai intre timp a intrat pe piata Punto Evo care are comenziile putin mai schimbate.....si ce e rau in asemanarea asta???conteaza sa fie eficient

  • eu, joi, 24.06.2010 22:51

    imi place masina..e chiar frumoasa..ce numi place la ea este terminatia de la esapament...e mica si parca nu are nici o forma..era mai frumos ceva mai mare sau dublu:)

  • ,,,,,,,,,,,,, vineri, 25.06.2010 00:42
    ,,,,,,,,,,,,,,

    o masina prea frumoasa ca sa nu o vrei

  • Mario, vineri, 25.06.2010 00:46

    O vreau rau! Sa intru in ea... sa ii dau tare pana in fund.. pedala! Sa o aud cum ii geme motorul... si sa o storc de ultima picatura de benzina. :)))))))) Sunt nebun.. stiu! E frumoasa mai! Interiorul nu ma prea da pe spate dar merge...

  • schumi, vineri, 25.06.2010 08:47
    Alfa MiTO

    Ieri am vazut una de culoare rosu sangeriu. Arata superb, mult mai bine decat in poze.

  • bogdanm, vineri, 25.06.2010 10:10
    lamurire

    @123 @david jupanu Asemanarile se observa doar la interior, unde italienii au preluat instalaţia de aer condiţionat din raţiuni economice. Spun ca este un minus pentru ca modelul caută să se poziţioneze undeva in segmentul subcompactelor premium, iar un astfel de transfer face ca modelul sa piarda din personalitate.

  • davidjupanu, vineri, 25.06.2010 10:32
    @Bogdan Mirica

    ms de lamurire dar daca teai uita mai atent la amandoua si la Grande Punto si la MiTo ai observa ca doar butoanele sunt aceleasi....si banuiesc ca plasticul care imbraca instalatia de la MiTo e de o calitate mai buna.......orcum si la case mai mari se mai practica astfel de imprumuturi in plus cum spuneam a aparut deja pe piata( la noi din pacate cam intarzie)Punto Evo care are putin schimbata climatizarea

  • catalin, vineri, 25.06.2010 11:21
    aer conditionat

    Seamana cu aerul meu de la Grande Punto dar nu cred ca e ceva rau. Stie sa faca niste lucruri pe care nu le-am vazut nici pe modele de 5 ori mai scumpe. La majoritatea aerelor cu doua zone iti poti alege doar temperatura diferentiata. Aici pot sa imi aleg sa nu imi bata aerul pe la picioare cand sotia vrea sa se "racoreasca".

  • @schumi, vineri, 25.06.2010 11:48

    solutii eficiente pt masini la fel de eficiente ! cu sarma nu mergea???

  • schumi, vineri, 25.06.2010 12:01
    @@schumi

    Cu sarma (solutie simplista) merge doar la Toyota. Italienii sunt mai creativi :))).

  • Mircea, vineri, 25.06.2010 15:46
    Mie nu-mi plac farurile

    Parca e o broasca care a luat un sut in fund de i-au iesit ochii din cap...nici interiorul nu ma da pe spate, chiar nu exceleaza la nimic aceasta masina ca design. Motorul insa am inteles ca face toti banii, sper sa-l foloseasca si pe alte modele de la Fiat.

  • flavius, vineri, 25.06.2010 22:40
    Cicciolina

    De frumoasa e urata,da-i desteapta proasta dracului !

  • DAN, duminică, 09.10.2011 12:43
    Macaronari!?!?!

    "...actualul pion vital al macaronarilor pe piaţa noastră." Nu v-a atras nimeni atentia ca este o jignire la adresa poporului si culturii din peninsula???