VW rupe parteneriatul cu Mercedes

Publicat luni, 06.08.2007 15:40 de Robert Gherghe

Este vorba despre folosirea in comun a tehnologiei Bluetec pe modelele comercializate in SUA.

Intelegerea dintre Grupul VW si Daimler de a folosi motoarele Bluetec in Statele Unite este pe cale sa cada. Anul trecut, VW, Audi si Mercedes anuntau ca vor folosi impreuna motoarele Bluetec pentru modelele comercializate in SUA.

Acum, VW anunta ca va renunta la acel acord si ca va folosi TDI-ul pentru modele pe care le comercializeaza in Statele Unite . Speculatiile din jurul acestei probleme arata ca VW a renuntat la parteneriatul cu Mercedes pentru ca brandul Bluetec era asociat cu producatorul din Stuttgart, iar acest lucru iar fi adus deprecieri de imagine.

Deocamdata VW nu vinde modele motorizate diesel in SUA, dar acest lucru se va schimba de la anul cand vor introduce TDI-ul pe Jetta.

  • AndreiRN, luni, 06.08.2007 17:34
    Imagine????

    "brandul Bluetec era asociat cu producatorul din Stuttgart, iar acest lucru iar fi adus deprecieri de imagine." Sund dusi cu pluta cei de la VW daca ei cred ca asocierea cu MBZ le-ar strica imaginea. Hahahahaha. MBZ face cel mai robust motor diesel si VW unul ceva mai putin fiabil si care pe care ajuta?

  • cressty, luni, 06.08.2007 18:08
    taci

    adica u te crezi mai destepti decat ei mah??? daca era un avantaj pt VW sigur nu rupeau parteneriatul.si sa sti k tot timpul cel mai apreciat este primul care foloseste aceasta tehnologie, tot timpul cand vine o a 2-a marca, se spune ca o copie si ca ei nu sunt in stare sa faca ceva competitiv.

  • sorin, marţi, 07.08.2007 01:35
    1989 primul TDI

    domnul "imagine" vorbeste prostii....in primul rand vw este primul producatorul de automobile care e pus tehnologia TDI pe modelele de serie in 1989-1990(pe vremea aceea mercedes facea dieselul ala care suna k un tractor)....si ca o lectie pt competitie tehnologia TDI de la vw castiga cursa de 24 ore de vreo 2 ani....asa ca mai las-o mai moale cu mercedes-ul....

  • doe, john doe, marţi, 07.08.2007 13:48

    "The Mercedes-Benz 260 D was the first diesel engined production passenger car and was made from 1936 to 1939." vs "VW was founded in 1937" "In the late 1970s Mercedes-Benz at Nardo drove a C111-III with a 5 cylinder diesel engine to several new records, including driving an average of 314 km/h (195 mph) for 12 hours and hitting a top speed of 325 km/h (201 mph)." alta.. "World Record for Mercedes E 320 CDI... 100,000 miles at an average speed of 224.823 km/h / 139.696 mph and without any technical problems." "Trei exemplare ale limuzinei germane, echipate standard, au participat la un drive-test de 1672 de kilometri la finalul caruia rezultatele s-au dovedit senzationale. Intreaga distanta a fost acoperita cu doar un plin de rezervor (80 de litri), consumul mediu inregistrat de cele trei masini fiind unul excelent: 3,99 litri/100 km...sub supervizarea USAC (United States Auto Club), care a monitorizat testul din partea FIA". Acuma vad ca vor sari cativa frustrati ca japonezele is cele mai tari, dar oricum... sa dam cezarului ce-i a cezarului...

  • AndreiRN, miercuri, 08.08.2007 00:33
    MBZ vs VW

    Se compara tantarul cu armasarul. Un motor de MBZ diesel de 3 litri in 5 cilindri ajunge sa faca 1.000.000km pe cand VW se duce pe apa sambetei la 250.000km. Se compara titirezul proprietate de Stat cu Prima Firma de Masini din lume. Mai schioapata ei dar ..... isi revin rapid.