VW pregăteşte un Beetle R cu motor turbo pe benzină de 2.0 litri
Motorul de 265 de cai putere de pe Scirocco R îşi va face loc pe cea mai sportivă versiune a lui Beetle.
Publicatia americană Car and Driver anunţă astăzi că noul Volkswagen Beetle va avea o versiune sportivă R. Aceasta va beneficia de acelaşi motor pe care îl regăsim sub capota actualului Scirocco R, 2.0 TSI de 265 de cai putere, urmând să iasă pe piaţă peste doi ani.
Conform jurnaliştilor americani, care citează surse interne din cadrul Volkswagen intervievate la Salonul Auto de la Shanghai, viitorul Beetle R va exista pentru ca VW să profite şi mai mult de imaginea dinamică, masculină, pe care o promovează odată cu noua generaţie a "broscuţei".
Pentru moment nu se ştie dacă viitorul Beetle R va beneficia de aceeaşi putere precum cea de care dispune Scirocco R sau dacă modelul german de segment B va avea tracţiune integrală sau diferenţial electronic.
via | Caranddriver
Dupa ce aceasta stire prezentata in premiera sapatama trecuta de revista germana Manager Magazin, a fost dezmintita de catre VW Group si Isuzu, iata ca Nikkei, cel mai influent cotidian de business din Japonia, anunta ca VW Group si Isuzu Motors vor colabora in sectorul camioanelor ( VW Group controleaza atat Scania AB cat si MAN SE ) . Isuzu va furniza celor de la VW Group, motoare diesel de 7.0 L, urmand ca VW Group sa le furnizeze japonezilor de la Isuzu " advanced technologies " ( http://www.thetruthaboutcars.com/2011/04/volkswagen-and-isuzu-are-at-it-again/#more-392436 ) . Nikkei anunta ca daca parteneriatul va decurge bine, in viitor VW Group si Isuzu vor cumpara fiecare actiuni de la celalalt ( ex. VW Group detine 19.90 % din Suzuki iar Suzuki detine 2.5 % din actiunile VW Group ) . Tinand cont ca aceata stire a fost prezentata si de Nikkei ( in materie de stiri legate de companii japoneze nu s-au inselat vreodata ), acest acord va fi facut public foarte curand ( ei au anuntat primii ca VW va cumpara un pachet in cadrul Suzuki iar Ford va vinde majoritatea actiunilor in cadrul Mazda ) . De mentionat ca Toyota detine in prezent 5.9 % din actiunile Isuzu, cel mai mare producator de camioane din Japonia .Tot in domeniul vehiculelor comerciale , in luna martie 2011, au aparut zvonuri ca VW Group ( prin MAN SE sau Scania AB ) doreste sa cumpere Navistar, un important jucator in sectorul camioanelor in America de Nord, miscare logica tinand cont ca grupul german nu este prezent in sectorul camioanelor pe aceasta piata importanta . Daca acordurile cu Isuzu si Navistar se vor materializa, VW Group va deveni cel mai puternic concurent pentru Daimler AG, in prezent cel mai mare producator de vehicule comerciale din lume .