Volvo V60, declaraţie de război împotriva Audi, BMW şi Mercedes
Volvo va declara război brandurilor germane premium odată cu lansarea noului V60 în cadrul Salonului Auto de la Paris. Break-ul va rivaliza cu Seria 3 Touring, Audi A4 Avant şi Mercedes C-Klasse Estate.
După proaspăta schimbare a patronatului, Volvo îşi propune relansarea brandului şi repoziţionarea produselor sale pe un segment superior, acolo unde joacă actori cu renume ca Audi, BMW şi Mercedes. Nimeni nu se aştepta însă ca revoluţia scandinavă să se declanşeze atât de repede, mai exact în această toamnă, cu ocazia deschiderii porţilor Salonului Auto de la Paris.
Constructorul suedez se va folosi de cel mai mare eveniment auto european al sfârşitului de an, pentru a prezenta publicului, în premieră mondială, modelul V60, derivatul break al deja popularului S60.
Thomas Ahlborg, omul care a condus proiectul de dezvoltare al noului V60, a declarat recent într-un interviu că break-ul va declanşa oficial lupta cu greii germani ai segmentului premium. "Noul V60 va deveni unul dintre cele mai importante modele europene în anii următori, intenţia sa fiind aceea de a fura din clienţii modelelor BMW Seria 3 Touring, Audi A4 Avant şi Mercedes C-Klasse Estate", a declarat Ahlborg.
Break-ul, a cărui producţie a demarat deja la uzina Torslanda, de lângă Gotheburg, va încerca, alături de fratele său sedan, să readucă Volvo pe profit. Cu o producţie anuală de 50.000 de unităţi, dintre care 90% orientată către piaţa europeană, noul V60 îi va ajuta pe suedezi să îşi atingă ţinta optimistă, aceea de a vinde anul acesta 400.000 de unităţi la nivel global.
În anii următori ne putem aştepta ca vânzările lui V60 să se apropie de cele ale best-seller-ului XC60, care a devenit în scurt timp de la lansare cel mai iubit produs al brandului suedez.
via | automotivenews
tare