Volvo ne arată testele de impact la care a fost supus noul XC60 înainte de a primi undă verde

Publicat vineri, 10.03.2017 13:39 de Bogdan Mirică

Volvo a publicat o serie de clipuri video care surprind testele de siguranță la care a fost supus noul XC60 înainte de a fi lansat. Printre ele există și simularea unei răsturnări.

Volvo are o reputație de apărat când vine vorba de siguranță. Prin urmare, lansarea noului Volvo XC60 nu se putea face fără ca mașina să treacă o serie de teste draconice. Suedezii eu dezvăluit o serie de probe la care au fost supuse prototipurile noului SUV compact.

Așadar, înainte de a-l vedea cum performează la EuroNCAP, acolo unde modelele Volvo dețin primele trei poziții în clasamentul celor mai sigure mașini testate, noul XC60 demonstrează că și-a făcut bine temele când vine vorba despre protecția pasagerilor.

În clipurile următoare, Volvo expune comportamentul mașinii în eventualitatea unei răsturnări, dar și a unui impact frontal. Impactul frontal poate fi defazat, caz în care se realizează la 65 de km/h, și poate fi complet, situație în care viteza este de 56 de km/h.

  • TheArrogantOne, vineri, 10.03.2017 15:12

    Am postat deja de marti linkul la aceste teste in comentariile la articolul despre lansarea lui Xc60 Deci nimic nou aici Cred ca toata lumea vrea mai multe detalii despre cele 3 noi sisteme de protectie activa. Mersi

  • Gabriel, vineri, 10.03.2017 20:32

    Ocupantii locurilor din spate avariati 60 %

  • Gabriel, vineri, 10.03.2017 20:34

    Airbag in scaunele din fata pentru protectia pasagerilor din spate ...Airbag cortina si atat ??? Nu este suficient

  • Zhao, sâmbătă, 11.03.2017 00:42

    Iar aratati chenzariile astea? Le dati prea mare importanta...

  • lorinczi.thomas, sâmbătă, 11.03.2017 16:12

    @zhao Volvo este suedez lol

  • inexorabil, sâmbătă, 11.03.2017 23:13

    Nefiind admirator de Volvo, felicit, totuși, această marcă pentru grija reală și constantă pe care o arată clienților (ce face Geely d.p.d.v. managerial…jos pălăria! singura companie auto chineză care mă impresionează!). Vizionând clipurile, mi-am adus aminte de calitățile asemănătoare ale…GM A Platform FWD, nota bene din anii ’80. Cel puțin Chevrolet Celebrity era dur ca un tanc. Dar nu mai contează. Volvo este lider mondial al siguranței auto și pentru că – să recunoaștem! – GM n-a mers pe o linie de conduită recomandabilă ȋn domeniu (poate o fi aprofundat cercetările, dar pare că nu le valorifică așa cum ar fi de așteptat), pierzând astfel tempoul, ceea ce face imposibil de anulat distanța până la Volvo, chiar dacă – slabă consolare – la strașnicul IIHS-SOT, la categoria “mid-size luxury crossover SUV”, Cadillac XT5 s-ar comporta parcă o fărâmă mai bine decât Volvo XC90. Evident, este doar o chestiune de orgoliu a mea, ca fan, importanță având doar calificativul maxim al amândurora (egalitate perfectă, după datele IIHS – că tot veni vorba, s-or supăra unii dintre colegii noștri, dar Lexus RX este laureatul “neoficial” al clasei cu pricina, judecând tot după datele afișate; mă rog, d.p.d.v. estetic, și mie Lexus ȋmi pare o marcă stranie, cu destule exemplare văzute de mine personal, ceea ce nu m-a lămurit de ce ar fi “luxury brand”, dar asta e!).