Volvo exclude pe moment posibilitatea dezvoltării unui rival pentru S-Klasse şi Seria 7
Şeful mărcii Volvo a contrazis recent afirmaţiile lui Li Shufu privind dezvoltarea unui competitor al lui BMW Seria 7 şi Mercedes-Benz S-Klasse.
Stefan Jacoby, noul şef al mărcii Volvo, a declarat recent că este prea devreme pentru Volvo să dezvolte un competitor pentru BMW Seria 7 şi Mercedes-Benz S-Klasse. Declaraţia şefului mărcii Volvo se bate cap în cap cu afirmaţiile lui Li Shufu, şeful Geely – proprietarul mărcii Volvo, care spunea la preluarea companiei suedeze că doreşte ca Volvo să creeze un rival pentru BMW Seria 7 şi Mercedes-Benz S-Klasse. Evident, aşteptările noilor proprietari vor fi atinse cândva, problema este când şi prin ce mijloace. Se pare că prioritatea lui Stefan Jacoby este să atingă ţelul de 800.000 unităţi vândute pe an.
Li Shufu consideră că Volvo deţine deja toate atuurile pentru a se lupta cu "băieţii mari" ai clasei de lux. Totodată, şeful Geely Auto a declarat că o strategie mai agresivă pe piaţa din China ar avea nevoie de un nivel de calitate superior, care să poată fi văzut şi simţit de toţi clienţii care cercetează modelele Volvo. Bineînţeles, nivelul de calitate oferit va creşte şi preţul de achiziţie al modelului, dar acest lucru nu va fi o problemă din moment ce Volvo nu şi-a propus niciodată să creeze modele low-cost.
Geely a cumpărat marca Volvo contra sumei de 1.8 miliarde de dolari. Marca Volvo a înregistrat pierderi semnificative în 2009, dar sunt şanse ca aceasta să obţină profit sau cel puţin să obţină un echilibru între costuri şi încasări. În 1999, Ford a cumpărat marca Volvo contra unei sume de trei ori mai mare decât cea primită în 2010 la revânzare. Desigur, la vremea aceea constructorul suedez nu era în aceeaşi situaţie din punct de vedere financiar, iar vânzările erau în creştere şi previziunile economice anunţau creştere.
Via | Autocar
In alt articol se trambita ca Volvo e pe profit , acum spera sa iasa pe 0? Sau contabilitatea nu stie inca ce au declarat managerii prin presa?