Volvo anticipează o creștere a vânzărilor de mașini electrice în Europa: "Ar fi o risipă de bani să sprijinim vânzările de mașini cu motoare termice"
Volvo anticipează că pandemia de coronavirus va accelera vânzările de mașini electrice și consideră că lansarea unor programe de sprijin pentru mașinile cu motoare termice ar reprezenta o "risipă de bani".
Uniunea Europeană va anunța în această săptămână un amplu proiect pentru sprijinirea industriei auto în contextul pandemiei de coronavirus.
Uniunea intenționează să aloce 20 de miliarde de euro pentru achiziția de "mașini curate", însă Germania face presiuni pentru a include în această schemă și mașinile cu motoare termice care emit până la 140 grame de dioxid de carbon pe kilometru.
Oficialii Volvo consideră însă că pandemia de coronavirus va accelera achiziția de mașini electrice și că subvenționarea de mașini cu motoare termice ar fi o "risipă de bani".
"Electrificarea se va accelera. Ar fi bine să promovăm noile tehnologii, ar fi bine ca guvernele să sprijine mașinile electrice, care sunt mai scumpe în primii ani", a menționat Håkan Samuelsson, CEO-ul Volvo.
Acesta a oferit și o radiografie a cererii de mașini noi, în contextul în care Europa a început deja să elimine o parte dintre restricțiile de circulație.
"În Europa, cererea este la circa 30% din ceea ce este normal, dar în China cererea este deja cu 20% mai mare decât înainte de virus. Dacă semnalele sunt corecte, înseamnă că vom avea o recuperare bună. Orice altceva ar fi un dezastru pentru afaceri", a adăugat el.
Nu în ultimul rând, Samuelsson consideră că producătorii ar trebui să-și diversifice lanțurile de furnizori și să nu se mai bazeze doar pe China.
"Europa și Statele Unite au nevoie de mai multe joburi în producție. Trebuie să producem mașinile acolo unde le vindem. Nu ne putem baza pe China pentru a produce totul", a mai precizat el.
Via Autocar
-
ionel, marţi, 26.05.2020 15:24
intradevar bateriile actuale sunt uzate moral. Ele au niste performante foarte scazute, adica timp de incarcare foarte lung, densitate energetica mica (rezulta o autonomie foarte mica) plus pret de cost foarte ridicat. Totusi in cercetare avansata se afla mai multe variante de baterii care peste 1-2 ani vor avea performate foarte bune, comparabile cu motoarele clasice. Nu are rost sa dai banii acum pe ceva ce e deja uzat moral si foarte foarte scump, adica bateriile actuale. Mai bine mai astepti un pic si vei avea o masina ecologica chiar daca e la un pret mai ridicat. Peste 2-3 ani masinile electrice actuale se vor gasi SH pe toate gardurile, dar nu le va lua nimeni datorita performantelor penibile pe care le au.
-
@ ionel & @fan skoda, marţi, 26.05.2020 15:44
Singurii care se umpu de penibil sunteti voi! ori va drogati sau sunteti postaci platiti. Hyundai Kona - autonomie de 450 km, - in 15 minute se pot incarca aproape 200 km Kia e-Niro - autonomie 450 km - incarcare in 15 minute 200km Ford Mustang -E - autonomie 600 km Tesla Model 3 - autonomie 550 km Tesla model S - autonomie 650 km Ca sa fiu rau, o skoda pe benzina si motor decent are autonomie 600 km... O Hyundai Kona cu autonomie de 450 km poate fi achizitionata cu 27.000 euro... Trebuie sa fii tampit ca astia doi de sus(as paria ca de fapt e o singura persoana) ca sa nu iei in calcul o masina electrica in loc de o fosila cu tehnologie la fel ca in 1920.
-
Ioeugen, marţi, 26.05.2020 16:00
Au dat navala talibanii peste noi...
-
@ ionel & @fan skoda, marţi, 26.05.2020 16:04
pentru baietii cu disfunctii de mai sus, o Tesla Model 3 Performance prinde 0-100 km in 3,4 secunde, practic ti se scoala....trateaza disfunctiile erectile eu neavand disfunctii si fiind sanatos tun, m-a luat voma... Aici o tesla Model 3 de 60.000 euro facand de ras lejer un Bentley de un sfert de milion de euro: https://www.youtube.com/watch?v=Mcsrl-lCJ3w
-
Ioeugen, marţi, 26.05.2020 16:15
Bentley e mașina (dacă ți-o permiți) pe care o poți lasa stra stra stra nepoților... o Tesla?...sa înțeleg ca un sofer de Tesla la volan stand ii face tampiti pe cei ce conduc o termică?... dar tu ce conduci? Părinții tai ce au condus?
-
@ ionel & @fan skoda, marţi, 26.05.2020 16:18
Tesla Model S Performance 0-100km/h - 2,5 s puterea este livrata instant, zici ca te teleportezi, nicio fosila nu este capabila de asa ceva "datorita performantelor penibile pe care le au." --- auzi la ei :)))......daca va sui intr-o Tesla, la coborare nu mai gasiti drumul spre casa, mai ciudatilor!
-
Ioeugen, marţi, 26.05.2020 16:24
Unii ar fi capabili sa se prostitueze pentru o Tesla...
-
fan skoda, marţi, 26.05.2020 16:26
Skoda cu autonomie de 600 km ?! Gresit ! Are cam 800-900 km (depinde de volum rezervor, cat consuma, etc.) Oricum, peste 700 de km REALI ! Si o poti "incarca" in 5 minute. Aceste masini electrice NU au autonomie REALA ! Draga, Anonim Sunt sigur ca esti un electrificat. "1920" ? Aici am descoperit ca esti un electrificat. La cum ai atacat, este clar ca te-ai simtit ofensat...
-
Aceste masini electrice NU au , marţi, 26.05.2020 16:43
sigur ca nu, difera in funtie de stilul de condus, la fel ca la benzina si diesel De exemplu, tipul asta a scos autonomie 830 km cu o hyundai Kona full electric: https://www.youtube.com/watch?v=wAan04PPH3s Faptul ca amatorii de masini cu motor termic incerca sa nege progresul si realitatea si cauta scame in fire masinilor electrice - asta nu inseamna ca pot opri ceva Povestea cu Nokia si Iphone se va repeta.... Ia ghiciti cine va castiga? Va mai dau un pont! La un moment dat, piata de masini second hand cu motor termic se va prabusi complet :)))) Hai ca v-am bagat in sedinta!
-
Andrei, marţi, 26.05.2020 17:01
Risipa mi se par banii platiti de toata populatia pentru ca cineva cu relativ multi bani sa primeasca o pomana cand cumpara o electrica. Comparatiile dintre Tesla si Bentley sunt jenante, daca voi credeti ca un posesor de Bentley are ca prioritati sprintul pana la 100km/h...La fel, nu vad pe cine ar interesa ce tip de carburant foloseste altcineva.
-
Andrei, marţi, 26.05.2020 17:21
Titlul ar trebui spus astfel: nu sprijiniti termicele, sprijiniti electricele, ele sunt viitorul, dar nu le cumpara nimeni fara pomeni de la stat. Abordare de stanga, deh. Personal nu am nimic impotriva electricelor, am mers cu ele, nu mi-au spus nimic, dar lasati piata libera, sa se vanda daca chiar merita sau daca sunt unii care sunt dispusi sa plateasca in plus pentru o masina care arata mai rau, este mai ieftin de construit si se conduce mai prost, din cauza masei suplimentare si a inertiei crescute.
-
@Andrei, marţi, 26.05.2020 17:39
Toate statele civilizate ale lumii subventioneaza energia verde si toata tehnologia ce duce la o scadere considerabila a poluarii... Orice inceput este greu...Este o tehnologie mai scumpa. in foarte putini ani, masinile electrice vor avea pret de masini termice! Chiar automarket are o stire aici: https://www.automarket.ro/stiri/informatii-neoficiale-tesla-dezvolta-o-baterie-ieftina-care-ii-va-permite-98019.html
-
pentru gospodina de la, marţi, 26.05.2020 17:49
la 26.05.2020, 15:44 la 26.05.2020, 16:04 la 26.05.2020, 16:18 la 26.05.2020, 16:43 te citez acum pe tine (in ghilimele): "trebuie sa fii tampit" sa crezi ca autonomiile alea pe care le citezi se pot obtine si altfel decat in conditii de laborator "trebuie sa fii tampit" sa crezi ca in exploatare o sa consumi bateria de la de la 100% la 0% capacitate Mai degraba intre 80%-90% si 20%, ceea ce inseamna o autonomie si mai mica. Iti zic din experienta. "trebuie sa fii tampit" sa crezi ca o baterie se poate incarca la un nivel decent mai repede de 2-3 ore. "trebuie sa fii tampit" sa dai blana la o tesla ca sa-ti consumi dintr-o singura apasare de pedala 15% din capacitatea bateriei Te-a apucat voma din cauza ca nici stomacul n-a mai suportat disfunctiile cerebrale. Dar macar stim ca esti viril. Cred ca ai gresit site-ul baiete. Aici nu e site de dating! "trebuie sa fii tampit" sa compari telefoanele cu sistemele de propulsie ale automobilelor. Sper ca redactia ne va cenzura pe amandoi pentru expresia "trebuie sa fii tampit" .
-
fanel, marţi, 26.05.2020 19:44
- "dar nu avem baterii bune" asa este, dar avem cei mai multi analfabeti functionali din Europa. - "Volvo face o MARE GRESEALA !" Da,mai bine si-ar cumpara o Skoda.
-
Sam93, miercuri, 27.05.2020 00:02
Energia verde este in mare parte o minciuna. Uitati-va pe YouTube la documentarul in parte produs de Michael Moore impreuna cu alt eco-stangist. Baietii s-au pus sa investigheze tehnologiile si industriile verzi, exact ceea ce sustineau chiar ei, si au descoperit ca aproape toate erau o minciuna si nu functionau. Si apropo, YouTube a lasat cateva saptamani documentarul si apoi l-a sters. Nu aveti voie sa va uitati ca lucruri care contravin narativei oficiale. Chiar si documentare produse de celebrul producator de documentare de stanga Michael Moore. Eu n-am nimic impotriva masinilor electrice, dar nu trebuie sa ni se bage pe gat fortat. Nu vreau ca statul sa ma oblige sa cumpar una. Si nu vreau ca statul sa ajute cu bani un bogat sa-si cumpere una. Daca vor deveni populare, trebuie sa se intample in mod organic, prin faptul ca sunt competitive ca pret, consum si performante. Dar asta nu se intampla, si de aia trebuie sa dea bani la oameni sa-si prosteasca sa le cumpere. La fel ca prosteala cu poluarea. Stiati ca majoritatea emisiilor de particule fine din orase (care au ca sursa automobilul) provin de la cauciucuri si frane? Un studiu al UE a descoperit asta.
-
Edikkk, miercuri, 27.05.2020 05:19
Domnilor, înafara de concediu, câţi km faceţi zilnic ???? Exceptând această perioadă covid unde km sunt.... ZERO În 2019 să zicem? 5km zilnic? 10 ? 20 ? 50 km zilnic ? 99% din noi dacă facem 20 km zilnic, exclus perioada de concediu (din toate oraşele, satele din România, nu doar Bucureşti) Chiar şi cu autonomie de 450 km, tăiem între 20-80%, avem 60% adică 270 km împărţit la 20 km cam ieşim că chiar şi cu încărcare de 80% O SINGURĂ ÎNCĂRCARE MICĂ AJUNGE 2 SĂPTĂMÂNI ! Iar la drum lung, da faci o pauză a fiecare 270 km, mai faci şi un pişu, uite ce eroare gravă domnule Repet, cine iubeşte termica de zici că e măsa, să se culce în garaj cu ea. Cu motorul termic închis binenţeles pentru că TE / NE OMOARĂ !!! Toţi care aveţi copii şi iubiţi termica, diesel mai ales, sunteţi nişte IRESPONSABILI !! CE PLANETĂ LAŞI COPILULUI MĂI IDIOTULE ! Nu este vorba doar de plăcerea ta de a vedea 1000 km autonomie, în timp ce te duci la mall să cumperi o pâine doar.... idiotule. Mai ridicaţi capul din mizerie şi încercaţi să vedeţi şi responsabil lumea în care trăim. Ok, nu ne permitem că sunt scumpe, dar atâta admiraţie când apare una TDI GT la preţ mai mare decât electrica, care brusc nu mai e scumpă, îmi produce o mare greaţă.
-
Edikkk, miercuri, 27.05.2020 05:28
Dar înainte să apară cârnitorii, chiar şi 270 km încărcare rapidă între 20% - 80% şi doar o singură dată pe săptămână, înseamnă să faci 38 KM ZILNIC (în medie pe zi) ! Câţi dintre noi toţi românii facem mai mult de 38 km pe zi în medie ??? Deci stai la casă frumos, odată pe săptămâna încarci doar 80% şi e greu domnule, e foarte greu, ce să mai. Sau chiar dacă stai la apartament, o oră două de încărcare pe săptămână în parcare la mall sau super market e greu domnule. E foarte greu, ce să mai pentru unii care ştiu doar pompa în mână.
-
Edikkk, miercuri, 27.05.2020 09:18
Şi acum puţin ON-TOPIC Germania presează să fie acceptate şi cele cu 140g C - ce ruşine!!! Ce nesimţire !! Ford Mondeo le benzină de acu 10 ani are 140g C !!! Nişte nemernici. Dar sunt gata să facă BMW full electric în China şi cele i3 şi i7 produse în Europa să le scoată din producţie Volvo chinezii vrem, nu vrem, afirmă corect că producerea de noi motoare termice, deci care să încerce să fie mai eficiente este foarte greu de făcut şi foarte foarte scump. Mai degrabă adaugi o baterie şi motor pe puntea spate (vezi vrăjeala lui BMW cu noile PHEV) şi gata, ieşi la noxe la catalog şi sub 90g C !!! E mult mai uşor, chiar dacă proprietarii BMW PHEV poate nu o să încarce niciodată. BMW nu îi pasă deloc dacă încarcă sau nu, pe ei îi interesează să treacă de noxe, de aceea mi se par cam neserioasă şi 53-59 km cam puţin şi viteza de încărcare cam mică !! Pentru că producătorii europeni sunt nişte nemernici lacomi, în special germanii, care nu le pasă de mediu decât cu.... gura. Nu degeaba i-a prins cu maimuţa în SUA. Cam asta este situaţia din păcate.
-
inexorabil, miercuri, 27.05.2020 09:18
Ca să nu adaug: agramaţi, triviali…
-
inexorabil, miercuri, 27.05.2020 09:54
Măi “fănele”, avem, totodată, cei mai mulţi analfabeţi propriu-zişi din Europa, de asemenea cei mai mulţi şerpi veninoşi din lume… @Sam 93, te ASIGUR că acea constatare (nota bene: oficială) din textul tău trece precum radiaţiile prin “intelectul” eco-deposedaţilor de irisuri. Înţelegi semnificaţia afirmaţiei mele.
-
Doctorul de garda, miercuri, 27.05.2020 10:13
ediche draga! N-a zis nimeni ca BEV nu e o minunata masina de oras, si aici cu limitarile ca trebuie sa fii bogat si sa stai la casa, sau cel putin undeva unde sa ai tu statia ta de incarcare. Dar atat. Trebuie sa mai ai una clasica si pentru drumurile lungi. Drumuri pe care unii le fac mai des pentru ca nu traiesc doar sa merga la servici si la cumparaturi. Intelegi. Romanii si nu numai ei, fiind saraci, isi cumpara de obicei o masina care sa satisfaca ambele functiuni pentru simplul motiv, repet, ca nu au bani. Acum tu si altii ca tine sa-i faci tampiti si idioti nu e chiar frumos, nu e o dovada de buna crestere. Presupun ca parintii tai te-au invatat sa fii cuvincios, ca de gandit e treaba ta sa-ti dai silinta. Si vad ca nu ti-o dai. Inca o chestie. In orasul tau n-a murit nici un copil de cancer la plamani. SI asteptam inca cea mai calda vara din istorie de vreo 5 ani. Ah, da am uitat, incalzirea globala s-a transformat in schimbari climatice, adica poate fi si cu minus. Deci: mediteaza mai mult si ia-ti pastilele la timp.
-
aha, miercuri, 27.05.2020 11:32
Iar sunt nevoit sa repet: Ce bine că Volvo & co. nu tine cont de părerea unora. Si nici producătorii de vaccinuri sau cercetatorii. Nici măcar nu-i doare la bască, ei merg înainte. Că vor unii, că nu vor, cam asta înseamnă progresul. Altfel, alții tot la stadiul de pupat moaște...
-
Ioeugen, miercuri, 27.05.2020 13:06
@doctorul de garda... Totuși părinții lui edikk au condus sigur termice... ce părere sa avem despre ei?... oare acest edikk a condus și el termice... aceeași întrebare... ce părere sa ne facem despre el?... acum ce electrică conduce?
-
Edikkk, miercuri, 27.05.2020 15:21
Yoo Eugen dacă bunicu mergea cu căruţa, trebuie să mergem încă cu căruţa ??? Dle Doctor de gardă să ghicesc, aveţi maşina (când era nouă) mai scumpă decât apartamentul ? Eu am vorbit de faptul că mulţi români, înţeleg sunt săraci, dar dacă i se prezintă ceva care nu îşi permite, repede că nu e încalzirea globală aşa rea, că poluarea e un moft, că maşinile electrice poluează mai tare, că bateriile sunt de telefon şi nu ţin... gata, gata, să adauge că 5G face covid Îmi vine greaţă când fac cunoştinţă cu asemenea mentalităţi rudimentare. Decât aşa înapoiat mai degrabă agramat. Unii discută idei, alţii discută.... gramatică... atât ia mai rămas ca argumente.
-
Edikkk, miercuri, 27.05.2020 15:32
Domnu de gardă "ediche draga! N-a zis nimeni ca BEV nu e o minunata masina de oras, si aici cu limitarile ca trebuie sa fii bogat si sa stai la casa, sau cel putin undeva unde sa ai tu statia ta de incarcare. Dar atat" Aţi hotărât dvs din pix că este doar de oraş. Faceţi peste 270 km pe săptămână??? Dacă nu, nu trebuie să ai casă, vilă, puteţi încarca odată pe săptămână de la Mall. Da, preţul este mare. Da, dar hai să nu exagerăm că nu se poate. Pun pariu că dacă se spunea, domnule, că pur şi simplu de la anul nu mai există petrol şi se pot folosi doar maşini electrice... brusc nu mai se sărea cu gura, că ce rele sunt maşinile electrice. PS sunt oameni în România care şi-au luat maşini electrice noi, la preţ de versiunea electrică şi în 5 ani au făcut economie de 5000€ Nu mai bun de un concediu moca. Da, nu bagă talpă de 200 km/h ca nebunul, merge cu 120-130-150 dar uite că este mai sănătos şi mai fericit.
-
@Ioeugen, miercuri, 27.05.2020 15:45
:)))))))))) Frate esti praf! Energie verde = energie din panouri solare si din vant Danemarca produce peste 60% din energie din vant! Romania are sute de mii de blocuri si case care asteapta sa fie acoperite cu panouri solare!! UE iti da bani sa-ti pui panouri solare pe casa! Da, trebuie sa schimbam masini, camioane, avioane si trenuri! Industria petrolului va trebui inocuita cu industria producerii de energie verde! Si asta foarte rapid!
-
Ioeugen, miercuri, 27.05.2020 15:48
@Edikkk...”Ce fel de planeta le lasi copiilor tai, mai idiotule?” Edikkk ce fel de societate lași copiilor tai(dacă te va suferi cineva sa facă copii cu tine) dacă tu faci idiot pe cineva care nu e de acord cu tine? Ascunazandu te după alt nume și dandu ti singur like ... uite ce a spus cineva care când a candidat la președinție și nu am avut vârsta legală pentru ai da votul meu... „Voi lupta până la ultima mea picătură de sânge ca să ai dreptul să nu fii de acord cu mine!“ PS... sper ca AM sa nu șteargă acest comentariu așa cum a fost cel al inexorabilului de acum vreo doua ore
-
fan skoda, miercuri, 27.05.2020 15:52
Alti electrizati... Dar, de fapt, cel de mai sus este chiar cel care m-a "e-atacat" mai devreme (pe la inceptul comentariilor) Nu ai ce sa discuti asemenea prosti. Ei tot batman-batman. Nu ai ce sa discuti cu aceste fiinte... Ei cred ca fac un bine omenirii. Ei cred ca electricele sunt (asa au fost invatati) excelente, nu conteaza autonomia si timpul de incarcare, conteaza doar sa fi pe 0% Acesti oameni, oricat le-ai explica, nu inteleg aceste lucruri. De exemplu: ei nu inteleg ca poluarea vine, in principiu, de la deseuri, etc. Ei nu inteleg faptul ca electricele sunt la inceput de drum. Ei nu inteleg ca electricele au DOUA MARI DEZAVANTAJE. Da, Bucuresti este foarte poluat. Da, sunt foarte multe masini, este foarte aglomerat. Dar, credeti-ma, poluarea masinilor termice a fost redusa considerabil in fiecare an. In fiecare an, se dezvolta sisteme anti-poluare si ecologice. Noile masini polueaza de 3 ori mai putin fata de cele de acum 10-15 ani. Dar stiti care este problema in Bucuresti ? De ce este asa de multa poluare ? (Mai ales ca sunt foarte multe masini) O sa o spun pe partea auto. VECHIMEA. In Bucuresti sunt multe masini care au cel putin 5-10 ani vechime. Chiar mai mult. Si sunt multe, chiar 10-15, poate chiar 20 ani vechime. Aceste masini, nu era dotate cu astfel de sisteme de reducerea noxelor si poluarii. S-au schimbat foarte multe lucruri pe partea tehnica. Noile masini termice sunt mult mai ecologice. PS: Voi de ce credeti ca se mai dezvolta motoare termice ? Ba se si vand ! Daca ar fi fost o risipa de bani, nu se mai dezvoltau. Iar cumparatorii nu ar fi cumparat. Dar, momentan, electrica NU este pentru oricine. Si aici nu vorbesc de pret. Ci de criterii. Autonomie si timp de incarcare. @Inexorabil Ca tot te certi cu fanel. 9 probabil vine de la cati ani are @fanel
-
Ioeugen, miercuri, 27.05.2020 15:55
“Romania are sute de mii de blocuri si case care asteapta sa fie acoperite cu panouri solare!!... exact ca in acea melodie “căprioară așteaptă sa fie vânata , pulpa dreapta spate ți-o oferă toată.”... parca ai fi scris continuarea acelor versuri... Evident ca niciodată România nu se va compara cu Danemarca la producția de energie “eoliană” pentru simplul motiv ca nu avem Așezarea ei geografică ... uite acum ma duc sa deschid lacătul de pe bloc și-i ii astept le aia cu panouri solare... mai omule nu vezi ca trăiești in alta lume? Pai cunosc persoane care au plătit un având pentru programul CASA VERDE și nuu ii bagă nimeni in seama... încearcă tu sa suni la ministerul mediului sa afli condițiile de exersare a respectivului program... nu te va bagă nimeni in sens mai omule... iar dacă vreodată se va demara un astfel de program va fi datorită ( din cauza) unuia ca tine care are panouri de vândut statului
-
fan skoda, miercuri, 27.05.2020 15:55
Se pare ca a fost sters comentariul electrizatului care injura pe aici. Oricum, se stie despre cine vorbeam (Despre un "anonim" care a comentat cu @, dar, de fapt, este si "despre" Edikk, si el este un electrizat.)
-
@Ioeugen, miercuri, 27.05.2020 15:56
"nu am avut vârsta legală pentru ai da votul" corect este "nu am avut vârsta legală pentru a-i da votul" 2. „Voi lupta până la ultima mea picătură de sânge ca să ai dreptul să nu fii de acord cu mine!“ Sunt 100% de acord cu Ion Ratiu si eu voi lupta pentru asta cat voi trai. Altfel nu am avea de unde sa stim cati idioti avem, nu am stii absolut de loc cum stam, oamenii trebuie incurajati sa vorbeasca pentru a stii cati si cum suntem!
-
Ioeugen, miercuri, 27.05.2020 16:00
@Fan Skoda... cine spune Ca exista poluare in bucuresti? Ai vreun document scris și asumat de cineva? ... nu ca te contrazic dar spun asta pentru ca eu am unul de la garda de mediu bucuresti in care spune clar ca aerul din zona e in parametri normali
-
fan skoda, miercuri, 27.05.2020 16:00
@Edikkk Cati kilometrii faci intr-un concediu, de obicei ? Cu o termica, alimentezi in 5-10 minute, si mergi mai departe. Si ai o autonomie REALA si dublu fata de o electrica. Am spus 5-10 minute, cand, de fapt, o "incarci" in maxim 5 minute. Dar, am spus 5-10 minute, pentru ca, poate te mai duci la baie, etc. Electrica este (momentan) de oras ! Nu este pentru oricine ! Cum am spus mai sus, nu este vorba de bani, ci de autonomie si timp de incarcare.
-
fan skoda, miercuri, 27.05.2020 16:03
@Ioeugen Depinde de zona. In general in centru si/sau in week-end. Mai ales cand trece unu cu o rabla de acum 20 de ani, doar fum vezi. Sau la camioane. Bucuresti este un oras foarte poluat. Acum, depinde si de zona. In zona mea nu este atat de poluat ca in centru sau alte zone. Dar cand trece unul cu rabla, doar poluarea mirosi si vezi.
-
Ioeugen, miercuri, 27.05.2020 16:50
@@ioeugen...iar te ascunzi ma după numele meu mai “mafia”... e așa relevant in comentariul meu ca am scris “ai” poate fără sa observ poate nu?...normal e sa scrii corect...ai dreptate ... dar aici nu suntem la ora de gramatica ma ca nici tu nu mai scrii caligrafic așa cum ai invatat in clasa întâi...ai dat repede Căutare pe google sa vezi cine a spus acel text este? Normal ca trebuia sa i spui numele ... dar ce ar spune el despre tine unul care ii face idioți și tampiti pe cei ce nu sunt de acord cu el?
-
Ioeugen, miercuri, 27.05.2020 16:58
@ fan Skoda... nu conteaza zona... tot Bucureștiul e poluat și nu doar noxe ci de la cu totul alte surse de poluare...dacă vorbim numai de construcțiile fără autorizație și e suficient... câte mașini ai văzut sa fie spălate la ieșirea de pe un șantier... in cel mai fericit caz sunt stropite cu apa așa cum e stropit fără sa știu de ce asfaltul cu mașinile care merg in mare viteza și in câteva secunde se usucă in urma lor... încearcă sa faci o sesizare cum am făcut eu cu poze unde fumul de locomotive lăsase o ceata densa in zona sa vezi ce Primești... in mod sigur vei primi o hârtie care va spune ca aerul este in parametri normali, cândva am trimis o filmare la garda mediu Giurgiu in care cineva deversa o vidanja pe câmp... ghici ce? Garda de mediu nu are posibilitatea săi identifice
-
edica edica ..., miercuri, 27.05.2020 18:13
n-ai inteles nimic. Nu e vorba de cati km faci pe saptamana ci de faptul ca daca eu vreau sa merg in weekend de la Sibiu la mare nu pot nici cu mama Teslei. Pentru ca o sa stau mai mult la volan decat pe plaja. Sa-ti explic de ce?
-
Edikkk, miercuri, 27.05.2020 18:41
75 kWh (270 MJ) 249–259 mi (401–417 km) (EPA) 85 kWh (310 MJ) 253–272 mi (407–438 km) (EPA) 310 mi (500 km) (NEDC) 90 kWh (320 MJ) 270–294 mi (435–473 km) (EPA) 100 kWh (360 MJ) 348–390 mi (560–628 km) (EPA) Deci există o Tesla cu care să faci Sibiu - Litoral fără oprire. Dar şi cu Kona faci două opriri de 15-20 minute. Chiar este mult timp de aşteptat? Să fim serioşi.
-
Mecanicu', miercuri, 27.05.2020 19:21
Partea buna este ca proprietarii de electrice chiar sunt niste oameni superbi! Va recomand tuturor posesorilor de electrice sa mergeti la iesirile de la munte, mare, delta pentru comparative! Iar cei care nu aveti achizitionate masini electrice, daca va nimeriti la acelasi hotel sa trageti un ochi la electrificati! Nu a putut el Rockefeller sa se opuna introducerii curentului electric in America, apoi Gigi din Berceni :)))) Daca era dupa domnii comentatori suparati de mai sus si astazi ne luminam casele cu gaz lampant exact ca la 1900. Este rusinos pentru rasa umana ca inca mai folosim dupa 100 de ani benzina, diesel cherosen, etc. Trebuia de mult sa luam curent de la soare, de la vant si de la apa. Intotdeauna marile schimbari si progrese se fac cu elitele!
-
Ioeugen, miercuri, 27.05.2020 19:32
@Mecanicu... sa ce? Sa vedem niște roboței ambulanți care nu cunosc decât cum se folosește windowsu?
-
Edikkk, miercuri, 27.05.2020 21:01
OFF TOPIC Apropo de cei care produc maşini electrice, ce fel Tesla crează o maşină nouă dpdv al industriei auto https://youtu.be/YQSQYQ44Qco Da sunt aceeaşi care mâine vor andoca Space X la ISS.
-
Edikkk, miercuri, 27.05.2020 22:14
Dle Skoda, nu mai am ce să adaug la ceea ce s-a mai spus deja de către alţii. Trăiţi în timpuri care vor apune şi sunteţi parte din acei oameni care poluează şi se mândresc cu asta. Ştiţi care este problema dvs, că întro zi o să vă schimbaţi, o să evoluaţi şi o să regretaţi ceea ce aţi scris în trecut. Inclus dl PMC
-
allroad2011, joi, 28.05.2020 01:02
Masinile electrice sunt bune doar de naveta, pe distante scurte; ziua mergi un de ai nevoie si noaptea o pui la incarcat. ATAT. In rest , autonomia si alte prostii sunt filme de vandut marfa la prostii care vor sa fie altfel decat turma. Verificati si voi pe unde vreti cum se obtine autonomia asta, si mai ales ce faci cu masina electrica iarna. Ma pricep cat de cat la baterii, si va spun si eu ca si cei de mai sus: in acest moment nu exista o tehnologie de baterii comparabila cu motorul termic care sa fie acesibila pe scara larga. Ce face Musk e marketing si atat. Ca si Jobs. Vinde vise frumoase la cei care pun botul.Si dupa ce l-au pus nu mai pot sa spuna ca au facut o afacere proasta, ca deh, au dat o caruta de bani si ei au sustinut ideea asta smechera.
-
Edikkk, joi, 28.05.2020 09:12
Sunteţi orbi şi bolnavi ăştia iubitorii de motoare termice până la Dumnezeu Sunteţi bolnavi şi nu vă daţi seama Nu vedeţi decât interesul vostru strict şi nici măcar unul normal ci nociv În dorinţa de a avea 1000 km range în 10 minute de alimentare hidrocarburi poluante CĂLCAŢI TOTUL ÎN PICIOARE Planeta este DEJA ÎN CURS DE DISTRUGERE faptul că nu a ajuns de la poli la noi încă, nu înseamnă că distrugerea nu a început !!! Insule ruseşti din Oceanul îngheţat (daaahhhh de aceea se chema aşa) care erau acoperite de mii / milioane de ani cu gheaţă sau zăpadă, acum sunt la rocă negre Înţelegeţi ?
Citeste si
-
GENERAL | vineri, 22 noiembrieNorthvolt, producătorul suedez de baterii pentru mașini electrice, a cerut intrarea în falimentProducătorul suedez de baterii pentru mașini electrice Northvolt, cel mai mare astfel de producător din Europa, a depus oficial actele pentru intrarea în faliment. Compania va fi restructurată până în primul trimestru al anului viitor. Citeste tot
-
GENERAL | miercuri, 20 noiembrieAston Martin Valkyrie, record la Silverstone pentru cea mai rapidă mașină de serieAston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. Citeste tot
-
GENERAL | marţi, 19 noiembrieHyundai va avea un CEO nou: Jose Munoz este șeful filialei Hyundai din America de NordHyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. Citeste tot
-
GENERAL | luni, 18 noiembrieUE și China, aproape de un acord asupra taxelor pentru mașinile electrice, potrivit presei chinezeUniunea Europeană și China ar fi ajuns mai aproape de finalizarea unui acord cu privire la situația taxelor vamale pentru mașinile electrice chineze, potrivit unei surse chineze. Negocierile între cele două părți vor fi reluate în această săptămână. Citeste tot
-
GENERAL | joi, 14 noiembrieRecord mondial: Bugatti W16 Mistral, cea mai rapidă decapotabilă din lumeBugatti a stabilit un nou record mondial cu modelul său decapotabil W16 Mistral. Noul model este oficial cea mai rapidă decapotabilă de serie din lume, după ce a atins o viteză maximă de 453 km/h. Citeste tot
Risipa ?! Gresit ! Bateriile de acum sunt UZATE MORAL DE NOI ! De ce sa-ti cumperi ceva UZAT moral, cand deja exista ceva foarte bun si mai ieftin. Da, exact... de ce sa-ti cumperi o masina pe baterii de laptop uzate moral de noi, cand exista ceva FANTASTIC. Si nu, nu sunt fan termice sau Diesel, imi dau seama ca trebuie facuta schimbarea... dar nu avem baterii bune, etc. Schimbarea o sa mai dureze cel putin 5-10 ani. Pana apare noua generatie de baterii... Volvo face o MARE GRESEALA ! De ce sa "crezi" in aceste baterii uzate moral ? Pana cand vine noua generatie de baterii, ZI DE ZI, DIESEL (TERMICA) DEASUPRA TUTUROR ! Vanzarile de electrice cresc... dar nu se poate face imediat schimbarea ! Iar electrica (momentan) este o risipa de bani ! Autonomie MICA si timp de incarcare MARE !