Volvo a stabilit un nou record de vânzări: peste 700.000 de mașini la nivel global în 2019, dintre care 63% au fost SUV-uri
Volvo a comercializat peste 700.000 de mașini în 2019 și a stabilit un nou record în istoria constructorului după o creștere anuală de aproape 10%. Dintre acestea, aproximativ 63% au fost SUV-uri.
Volvo a anunțat în această săptămână datele de vânzări pentru anul 2019, iar acestea confirmă evoluția excelentă a constructorului pe piața internațională.
Producătorul suedez deținut de chinezii de la Geely a anunțat că a comercializat 705.452 de mașini la nivel global pe parcursul anului 2019, ceea ce reprezintă o creștere de 9.8 comparativ cu 2018 și un rezultat record în istoria companiei.
Performanța vine în contextul în care vânzările Volvo au crescut pe toate piețele majore. Cea mai importantă piața rămâne Europa, cu vânzări de peste 340.000 de unități (+7.2%) și o contribuitie de aproape 50% la vânzări, însă cea mai mare creștere procentuală a provenit din China: 155.000 de unități (+19%). De asemenea, pentru prima oară după 2007, Volvo a vândut peste 100.000 de mașini în Statele Unite, după o creștere de peste 10%.
Cheia succesului înregistrat de Volvo este reprezentată de gama de SUV-uri, în contextul în care cele trei modele din acest segment ocupă primele trei poziții în topul vânzărilor pe modele: XC60 a înregistrat aproape 205.000 de comenzi și a fost urmat de XC40 cu aproape 140.000 de unități și de XC90 cu peste 100.000 de unități. În ansamblu, aproximativ 63% dintre mașinile vândute de Volvo în 2019 au fost SUV-uri.
De asemenea, Volvo a raportat vânzări de peste 45.000 de unități plug-in hybrid, în creștere cu aproape 23% comparativ cu 2018.
Pentru moment, Volvo nu a anunțat un obiectiv concret de vânzări pentru anul 2020, însă a menționat că își propune ca 20% dintre unitățile comercializate să fie reprezentate de versiuni plug-in hybrid.
De asemenea, la sfârșitul anului trecut, Volvo a lansat noua gama Recharge, care va include modele cu încărcare la priză, indiferent că sunt plug-in hybrid sau electrice. Volvo va începe în a doua jumătate a acestui an comermecializarea primului său model electric, care a primit numele XC40 Recharge, întrucât este o versiune electrică a SUV-ului XC40 care oferă 408 cai putere și o autonomie de 400 de kilometri.
Via Volvo
are cam tot 60% din vanzarile Dacia deci din greseala in greseala spre victoria finala ! a suvurilor normal