Volkswagen up! ar putea fi oferit şi într-o versiune echipată cu motor turbo de 100 CP
Volkswagen va transforma în realitate conceptul GT up! prezentat în 2011 la Salonul Auto de la Frankfurt. Nemţii vor oferi o variantă de 100 CP a citadinei pe piaţa din Brazilia, titrează presa din ţara respectivă.
Volkswagen GT up!, conceptul prezentat în 2011 la Frankfurt care prefigura o variantă sportivă a citadinei germane, ar putea primi o variantă de serie pe piaţa din Brazilia, titrează presa din ţara respectivă. Potrivit celor de la Car.blog.br, modelul va primi motorizarea 1.0 TSI a lui Polo facelift, care va fi fabricată la uzina Volkswagen din Sao Paolo. În cazul pieţei din Brazilia, modelul va fi oferit doar într-o versiune flex-fuel, suportând şi alimentarea cu etanol şi va livra cei 95 sau 115 CP roţilor din faţă prin intermediul unei transmisii manuale cu cinci trepte. Pentru moment, nu este clar dacă modelul va fi oferit în această variantă şi pe piaţa din Europa.
Volkswagen Up! a primit încă un derivat: GT Concept
Lansarea variantei de peste 100 CP a lui Volkswagen Up! e piaţa din Europa este incertă, din moment ce modelul nu obţine vânzările aşteptate de concernul german, iar cei de la Volkswagen sunt cunoscuţi pentru pragmatismul lor atunci când vine vorba despre legăturile dintre cerere şi ofertă. Altfel spus, Volkswagen nu este aşteptat să ofere o variantă sportivă a unui model care nu are rezultatele de vânzări aşteptate. Nemţii ar putea să continue extinderea ofertei modelelor de segment B, C şi D pe care le comercializează cu succes în Europa şi să reducă prezenţa în segmentul A, pe care l-au părăsit cu mulţi ani în urmă când l-au scos pe Lupo din producţie şi la care au revenit cu tripleta up!/Citigo/Mii în urmă cu patru ani.
În comparaţie cu un Up! standard, GT Concept se remarcă printr-o o bară faţă redesenată, cu o grilă de dimensiuni mai mari şi cu model fagure. Posteriorul prezinta un set de evacuări duble, integrate discret în bara de protecţie redesenată. Pragurile laterale au şi ele un aspect sportiv, iar Up! GT are şi un set de jante din aliaj de 17 inch. La interior, versiunea sportivă a lui Up! a primit tapiţeria caracteristică modelelor GTI. Celelalte elemente de interior îşi păstrează formele şi caracteristicile, promiţând să ofere un preţ de achiziţie cât mai redus şi o experienţă de condus cât mai pură, fără tehnologie în exces. Cei de la Volkswagen sugerează o legătură de ideologie între Up! GT Concept şi prima generaţie a lui Golf GTI. Cele două modele au dimensiuni apropiate, iar o versiune de peste 100 CP a lui Up! ar putea oferi performanţe dinamice comparabile.
Via WCF | Car.blog.br
Si sa presupunem ca printr-o oarecare ''masura'' i-au imbunatatit si insonorizarea fonica nu ? Ar fi de prisos sa pui motor de 100 CP pe o masina care dupa 80-100 km/h se aude vajul pe la geamuri .