Volkswagen Touran primește un aer sportiv odată cu lansarea pachetului R-Line

Publicat luni, 05.10.2015 12:59 de Bogdan Mirică

Volkswagen a lansat un pachet R-Line pentru actuala generație Touran. Acesta oferă o serie de accesorii sportive atât pentru interior, cât și pentru exterior.

Chiar dacă se adresează familiștilor, noul Volkswagen Touran promite și o latură sportivă pentru clienții care vor să combine cele două segmente. Începând cu această toamnă, MPV-ul german este oferit și alături de un pachet de accesorii R-Line, capabil să inspire un aer ceva mai agresiv familistului.

Pachetul R-Line este disponibil cu o serie de accesorii noi la exterior, dar și cu multe îmbunătățiri aduse habitaclului. De afară observăm instalarea unor spoilere ușor redesenate, inserții de plastic lucios, logo-uri R-Line, jante de 17 sau 18 inch și bare de amarare pe acoperiș.

Dincolo de geam se ascunde o tapițerie nouă, botezată Race, un plafon negru și mai multe inserții din plastic denumite Black lead Grey. Volanul standard este și el înlocuit de unul sportiv, îmbrăcat în piele, pragurile au primit inserții din aluminiu, iar covorașele au fost inscripționate cu logo-ul R-Line.

Pachetul complet R-Line costă puțin peste 2000 de euro pe piața din Germania. El poate fi comandat însă numai pentru exterior, situație în care prețul este de 760 de euro.

  • gigi_frana, luni, 05.10.2015 13:13

    Ce o fi reprezentand R-ul asta? cumva Rauch-Line? :)

  • Vasile, luni, 05.10.2015 14:02

    Astia mai produc inca masini ?

  • eee, luni, 05.10.2015 14:41

    stati asa ca incerc si eu: "primeste un AER sportiv"? nu se spune corect "un FUM sportiv"?

  • hazard, luni, 05.10.2015 15:00

    o excelenta varianta pentru familisti care nu vor break. Dar fara varianta sportiva, nu merita pe drumurile amarate ale Romaniei. Iar pretul este dezamagitor de mare :(

  • 1., luni, 05.10.2015 16:08

    @eee o completare : ,,Un FUM sportiv euro 6,, cu prețuri din care să putem plăti ce avem să dăm și să ne mai și rămână. Listele de comenzi sunt deschise....

  • LUCCI, luni, 05.10.2015 23:20

    Acum, pe bune, nu se ocupa nimeni cu sondajele ca sa aflam si noi cu cat au scazut vanzarile la grupul VAG de la inceputul scandalului? Ori, deja, astfel de activitati sunt platite ... a nu fi facute, datorita impactului psihologic de lunga durata? CHIAR NIMENI NU E CURIOS????

  • @eee, luni, 05.10.2015 23:52

    Tu in general scrii commenturi sa nu adormi, corect? Cele mai slabe/puerile commenturi.

  • @LUCCI, marţi, 06.10.2015 00:40

    Impactul este minim in vanzari . De exemplu in America de unde a pornit defapt scandalul , VW a crescut si in Septembrie ( luna in care a inceput scandalul) , poti urmari aici: http://www.cnbc.com/2015/10/01/despite-scandal-volkswagen-sales-inch-up-in-sept.html Audi in America in luna Septembrie a avut chiar o luna record. @eee , stiu este dezamagit .. too bad.

  • @@LUCCI, marţi, 06.10.2015 09:02

    raporturile de vanzari nu sunt "instant" ci sunt rezultatul LIVRARILOR in luna respectiva. asteapta octombrie, noiembrie, etc e greu la deal cu boii mici

  • @@@Lucci, marţi, 06.10.2015 09:21

    Daca o luam asa se termina anul, incearca sa intri pe forumurile din America sa vezi cat ii doare pe soferii americani de acest scandal si noxe. Ei au alte preocupari ca dieselul lor consuma putin iar in felul asta nu incurajeaza petrol din Siria :))

  • dan, marţi, 06.10.2015 12:09

    @ @Lucci 1. Fa un minim de efort si identifica-te macar cu un pseudonim. 2. Vz in SUA ale VW sunt prea mici comparativ cu ceilalti si prea axate pe motorizari pe benzina ca sa aiba vreun impact semnificativ scandalul asta. Scandalul a fost clar targetat pe VW worldwide, in special Europa. 3. Cum a zis si cel dinaintea mea, la statistica se considera vanzare livrarea catre client. De obicei, un delay rezonabil ajunge si la 2-3 luni.