Volkswagen scumpește modelele cu motoare termice în Germania
Prețul modelelor Volkswagen, echipate cu motoare cu combustie internă, va crește începând cu 23 februarie, în Germania. Decizie este un răspuns la inflația record înregistrată în această țară.
Inflația din Germania este la un nivel record, unul cu care nici măcar gigantul Volkswagen nu poate ține pasul.
Din cauza costurilor tot mai mari (la energie, echipamente și procurarea materiilor prime), constructorul din Wolfsburg se vede nevoit să crească prețurile modelelor echipate cu motoare cu combustie internă, în Germania. Măsura se va aplica începând cu data de 23 februarie.
Vor fi afectate inclusiv modele ca Golf, Tiguan, Passat Variant, Polo și T-Roc. Prețurile vor crește, în medie, cu 4.4%.
Spre exemplu, un Volkswagen Polo va fi mai scump cu 905 euro, în Germania. Golf-ul se va scumpi cu 1.585 de euro (+ 5.36%), iar Arteon Shooting Break va porni de la 42.270 de euro, cu 1.985 de euro mai mult decât înainte.
Reprezentanțele nu văd cu ochi buni aceste modificări, în contextul în care clienții nu se prea îngrămădesc la ușile lor.
via Carscoops
-
DanG, luni, 20.02.2023 16:05
Am uitat si de cel mai important aspect, acum ca avem cea mai mare inflatie, companiile inregistreaza profituri record. Pentru ca de ce nu?
-
andrei, luni, 20.02.2023 16:26
deci comanzi un golf, astepti 2 ani si intre timp il mai si scumpesc :))))))))) si, atentie, mai nou, indiferent de pretul luat la achizitie, ti se aplica scumpirile pana vine masina. asa se fac contractele mai nou. o sa vindeti o laie!
-
Lucian, luni, 20.02.2023 17:37
Usor usor ajung si masinile electrice sa coste cat o masina cu motor cu ardere interna... scumpindu-se cele din urma. S-a gandit cineva cumva ca se vor ieftini masinile electrice? Inca vreo 2-3 scumpiri de genul asta si electricele vor parea chiar "ieftine"
-
DanG, luni, 20.02.2023 17:42
@andrei Exact, asta in conditiile in care au scazut din nou costurile cu materia prima si oricum acele preturi se negociaza pe o perioada mai lunga. Si-au dat seama ca fac prea multe masini cu adaos prea mic, asa ca au decis sa faca mai putine cu adaos mai mare. Asta e viitorul. O Dacie este 23000-25000 Euro. Din pacate lumea va consuma in continuare pentru o fericire aparenta.
-
Banditos, luni, 20.02.2023 19:08
Ne miram inutil, odata cu scumpirea termicelor trebuie sa devina interesante modelele electrice.
-
joe, luni, 20.02.2023 20:55
Era bun gazul ieftin rusesc,vandut preferential,aaa? Credeti ca degeaba au aruncat ”dusmanii” acea conducta marina in aer?Concurenta...
-
Mircea, luni, 20.02.2023 23:38
Inflatia e un motiv creat de smecheri ca sa se imbogateasca. La fel a fost si pandemia, o mare abureala: judecati si voi simplu cati au murit de COVID si cati mor ANUAL de cancer? Cata campanie se face anti fumat si anti mancat rahaturile de MCDONALD'S si KFC? Cata campanie se face impotriva dieselurilor??? Foarte putina comparativ cu ce au facut cu pandemia. Cand zici ca e criza, dar shell, bp, petrom, EDF inregistreaza profituri record, asta nu e criza, e prosteala la fraieri. Deci lasati abureala cu inflatia, ca asta e motiv de 2 lei. Toti au motive acum sa creasca orice si cine plateste? Tot omul sarac, ca aia corupti si bogati au afacerile lor si castiga si mai mult.
-
Superior, marţi, 21.02.2023 07:26
1. Avem prețuri mari, special vestul, pentru că a impus sancțiuni Rusiei și astfel trebuie să cumpere aceleași lucruri de la terți 2. Contractele pentru energie, nu se mai fac pe o perioadă lungă ci prin bursă, de aceea vom avea variații stupide 3. Nord Stream a fost distrus de americani în combinație cu Norvegia, ambii să-și vândă gazul mult mai scump în Europa 4. Scumpirea energiei și a materialelor prime va duce la deindustrializarea Europei din cauza prețurilor mari, exemplul din articol fiind excelent. Imaginați-vă cum jubilează ceilalți producători care oricum erau mai ieftini decât cei germani.
-
Mircea Badea, marţi, 21.02.2023 07:48
daca nu are cine protesta....e incredibil cum o planeta e condusa de "politicieni" in loc de savanti... cum ar fi sa-ti cumperi o masina facuta de unii smecheri in ciocan(politician auto) si nu de ingineri?
-
Seriff, marţi, 21.02.2023 09:13
@Banditos (Edikk) se scumpesc si electricele, stai linistit, ca nu se scumpesc doar termicele. Oricum nu prea mai intereseaza pe nimeni electricele, mai ales de cand statiile de incarcare nu prea mai sunt moca si curentul de acasa s-a scumpit, sunt oameni care au avut electrice si acum au revenit la benzina sau diesel, asa ca noapte buna.
-
Octavian, marţi, 21.02.2023 09:22
Scumpesc termicele ca sa subventioneze electricele.
-
Banditos, marţi, 21.02.2023 09:45
@Seriff, da, stiu, si germanul face 50.000km/an succesuri!
-
andrei, marţi, 21.02.2023 10:45
La ei se scumpesc in medie cu 4,4% la noi vor fi cu cel putin 15 % mai scumpe. Logic nu !!!
-
Michi, marţi, 21.02.2023 11:09
Facing the naked truth, vw încearcă să scape și de ultimii clienți care cumpără mașini cu punga de carton pe cap. Ce mașină ai? Vw! Ce mașină vrei? Vw! OK, pentru golf 1.0 TSI + doua bidoane de ulei, garantie totala 2 ani, DSG negarantat, fara control clima, beneficiati de bonus client avantaj 1500 Euro, pret total 56783 Euro. Plătiți cu cardul?
-
Seriff, marţi, 21.02.2023 14:57
@Banditos, daca germanul nu face 50.000 de km pe an de ce pe toate site-urile de vanzari auto din Germania 95% dintre masinile fabricate intre 2015-2016 au 250.000 - 300.000 km? Mare destept mai esti. Ia zi te mai alearga controlorii prin autobuz?
Wonka, miercuri, 22.02.2023 23:10Vezi că ai încurcat procentele. Pe Autoscout24, din 43462 mașini 2015-2016, 2356 au peste 200k km și doar 177 au peste 350k. 5286 au între 150k și 200k. Majoritatea merg sub 20k pe an, nu mai induce lumea în eroare.
-
@sherif, marţi, 21.02.2023 18:34
dar cand iti cumperi si tu masina? adica benzina hibrida sau electrica? nu mai ara strada!
-
Seriff, joi, 23.02.2023 12:17
Cand o face plopul pere si rachita micsunele, masina pe care o am e perfecta, consum mic, taxe mici, autonomie mare, fiabilitate, tot ce vrei. Nu as da banii pe o mizerie cu baterii care ma va tine prin parcari pe la Kaufland, nu imi face mie masina programul, mi-l fac singur, plus ca nu mi se par rentabile, la revanzare nu le va mai cumpara nimeni, pur si simplu nu se merita, nu imi zice mie nimeni ce sa fac cu banii mei si cu timpul meu, asa ca hai pa.
Citeste si
-
ECONOMIC | vineri, 22 noiembrieVânzările de mașini noi, creștere minimă în octombrie, în EuropaPotrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile, vânzările de mașini noi au crescut cu doar 0.1% în luna octombrie, în Europa. Totodată, vânzările de mașini electrice au crescut, în timp ce vânzările de mașini cu motoare pe benzină și diesel au fost în scădere. Citeste tot
-
ECONOMIC | joi, 21 noiembrieDacia Sandero rămâne cea mai vândută mașină în Europa, în ultimele 10 luniDacia Sandero continuă să-și păstreze poziția de lider al vânzărilor europene după ultimele 10 luni. Vânzările modelului românesc au crescut cu aproape 15% în 2024. Citeste tot
-
ECONOMIC | sâmbătă, 16 noiembrieVolvo a vândut 30% din acțiunile Lynk & CoVolvo a anunțat oficial că a vândut 30% din acțiunile deținute în marca Lynk & Co către chinezii de la Zeekr. Acțiunile au fost vândute pentru o sumă de peste 700 milioane de euro. Citeste tot
-
ECONOMIC | joi, 7 noiembrieAudi este pe roșu: profiturile s-au prăbușit cu 91% în trimestrul al treileaAudi a anunțat noile rezultate financiare pentru al treilea trimestru din 2024. Rezultatele arată că profiturile grupului s-au prăbușit cu 91% în această perioadă, ca urmare a deciziei de a închide fabrica de la Bruxelles. Citeste tot
-
ECONOMIC | miercuri, 6 noiembrieLamborghini Urus și Revuelto se vând "ca pâinea caldă": ambele modele, sold-out până în 2027Lamborghini a anunțat că modelul Urus este sold-out pentru următorii 2 ani. În același timp, etalonul mărcii, Revuelto, nu mai poate fi cumpărat până în 2027, deoarece și acesta este acum sold-out. Citeste tot
Toata aceasta inflatie este o teapa data de niste oameni care desi aveau destul, au decis ca vor si mai mult. Nu exista nici o explicatie de bun simt pentru care 1 mc de gaz costa 1,2 lei anul trecut si costa peste 3 lei acum (plafonat, atentie, diferenta merge direct in buzunarul smecherilor). Peste toate astea, vin bancile si ridica si ele dobanzile, sub pretextul ca vor se temperze consumul. In realitate, au lovit in amaratii care aveau si ei o rata la un apartament de max. 50 mp. Chirii crescute in toata Europa, locuinte insufieciente peste tot. Inca sunt pro UE dar teapa asta esta data cu acordul lor.