Volkswagen promite o electrică și mai ieftină: ID.1 va costa sub 20.000 de euro

Publicat joi, 16.03.2023 10:37 de Alexandru Monenciu

Constructorul german de automobile, prin vocea lui Thomas Schafer, confirmă lansarea unui model electric mai accesibil chiar și decât viitorul ID.2. Acesta va costa mai puțin de 20.000 de euro.

Nemții de la Volkswagen au publicat, cu puțin timp în urmă, primele imagini și informații despre conceptul ID.2all. Acesta anunță viitorul model de serie ID.2, o electrică de 25.000 de euro cu 450 de kilometri autonomie.

Gama producătorului din Wolfsburg va integra, însă, un model mai accesibil chiar și decât viitorul ID.2.

"Lucrăm, de asemenea, la o mașină care să coste sub 20.000 de euro, iar aceasta va fi o provocare și mai mare," a declarat Thomas Schafer, șeful mărcii germane.

Acest model electric, care va costa sub 20.000 de euro, ar putea fi denumit ID.1. Deși nu se cunosc informații despre acesta, zvonurile susțin că ar urma să aibă dimensiuni apropiate de cele ale lui Polo.

Bateria ar urma să aiba circa 57 kWh, iar autonomia ar putea ajunge până la 400 de kilometri.

via Autocar

  • inexorabil, joi, 16.03.2023 10:50

    …totodată, şi mai calitativă ;)

  • eu, joi, 16.03.2023 10:58

    id1 sub 20k euro are baterie de 57kWh si 400km autonomie si jeep avenger are pret de 40k euro, baterie de 54 si autonomie 400 de km.. ceva nu se leaga.. nu vom primi niciodata o baterie atat de mare pe id1, garantat

  • Banditos, joi, 16.03.2023 11:12

    e faza de proiect, e decat in lucru, mai e mult pana departe + ca nu ne doare gura...

  • @tu, joi, 16.03.2023 11:19

    Ne jigniți inteligența! Era evident că producătorii auto vor pompa la suprapreț electricele noi. I.D.2ALL I.D.1 spun multe, apar modelele pentru mase, iar efectul nu poate fi altul decât scăderea prețurilor pentru toate gamele. Ce-i așa de greu de crezut dacă Tesla 3 e 33k?

    VictoRRR, joi, 16.03.2023 14:20

    Care Tesla e 33k? Model 3 SR+ este 45k,acela este prețul, nu cel cu rabla plus, pentru ca pana apare mașina asta nu va mai fi rabla plus, iar oricum, și de id.3 ziceau ca va fi 25-30k, și este 40k și ceva

  • @profesioniste, joi, 16.03.2023 11:19

    Mi-am notat că folosești lingba teleorman.

  • Flavius, joi, 16.03.2023 11:31

    Deja ID2 e cat un Polo. ID1 cel mai probabil va fi apropiat de dimensiunile actualului ID1 In plus , daca cei 400km vor fi calculati in WLTP-City ( ca la Spring-305km) cei 57KWH vor fi de fapt 37Kwh si incepe sa nu mai fie imposibil de atins pretulde 20000 ( evident , ca intotdeauna , pentru versiunea asa-zis cheala)

  • dan_grc, joi, 16.03.2023 12:02

    La banii ăștia trebuie să vii cu bateria de acasă.

  • Flavius, joi, 16.03.2023 12:56

    Costul bateriei (nu pretul de vanzare) e acum de aproximativ 125 dolari/kwh(120euro) Nu este imposibil sa ajungi la 20.000 .Azi se pot face baterii de 40kwh cu sub 5000 euro

  • Idic, joi, 16.03.2023 16:31

    Dacă se poate cumpăra Tesla 3 cu 33k, de ce să luăm în considerare clienții proști care plătesc 44k? Cumva pt că vinzi Tesla SH la 35 500? :))

  • Mike, vineri, 17.03.2023 05:12

    https://autolatest.ro/stiri/tesla-model-3-a-ajuns-sa-fie-vandut-in-romania-cu-pret-de-dacia-duster-2023/

  • Mike, vineri, 17.03.2023 05:13

    Tesla Model 3 a ajuns sa fie vandut in Romania cu pret de Dacia Duster

  • Sile, vineri, 17.03.2023 07:46

    @idic Copari aiurea , nu ești corect. Tesla e 33 cu rabla. Cu rabla și asta ar fi 10 !

  • Sile, vineri, 17.03.2023 07:47

    Rabla nu va dura le nesfârșit.

  • Idic, vineri, 17.03.2023 11:10

    Când dispare programul rabla, scade prețul la dealer. :) Subvenția din germania a scăzut de la 1 ianuarie 2023, iar Tesla a aplicat discount-ul instant. :) Nu poți să ceri 35k pe o Tesla SH, dacă nouă e 33k. :) Mă rog, poți să-i dublezi prețul, e libertate și democrație! :))

  • alex_cu_a_mic, vineri, 17.03.2023 11:30

    Stati un pic. e-Up sau citygo erau/sunt ~25k pentru o masina deja dezvoltata si doar electrificata si astia zic ca vor veni cu o masina de oras complet noua cu baterie mare (probabil 37kwh nu 57 cum se zice in articol) la pret sub 20k? Oau, performanta n-am ce zice decat ca n-o cred. Spring-ul facut in China, cu performante, calitate si baterii ridicole e 22k iar ei vor scoate ceva mai performant, mai bine facut si la pret mai mic? Eventual fabricat in Europa? Hai ca am ascultat destule povesti in ultima perioada.