Volkswagen Phaeton va primi un succesor

Publicat vineri, 23.09.2011 14:30 de Sebastian Toma

Cei de la Volkswagen sunt hotărâţi să nu renunţe la Phaeton. Modelul va deveni mai uşor, mai ieftin şi mai atractiv.

Volkswagen va dezvolta o nouă generaţie a lui Phaeton, în ciuda rezultatelor slabe de vânzări ale acestui model. Noua generaţie va purta codul VW631 şi va utiliza o versiune îmbunătăţită a platformei MLM Evo. Respectiva platformă este o nouă creaţie a celor de la Volkswagen şi reprezintă o soluţie modernă modulară, care aduce de la sine o masă redusă şi un nivel superior de manevrabilitate. Gama de motorizări va suferi o schimbare dramatică, lista de motorizări urmând să includă un motor cu patru cilindri, două unităţi cu şase cilindri şi un sistem de propulsie hibrid plug-in.

Pentru moment, nu există informaţii privind actuala gamă de motoare V8 şi W12, care ar putea să-şi vadă sfârşitul pe "altarul" emisiilor reduse de CO2 la nivel de concern, cu toate că Grupul VAG tocmai a lansat un nou motor V8 de 4.0 litri, care ar putea fi preluat fără probleme de Phaeton. Unitatea este folosită în prezent de Audi A8 şi de noul Bentley Continental GT.

Noul Phaeton va debuta abia în 2015, spun unele surse. De data aceasta, modelul va fi mai accesibil şi va avea un design şi mai atrăgător. Cei de la Volkswagen îl vor repoziţiona, urmând să "ţintească" un spăţiu între A6 şi A7. Prima versiune a lui Phaeton va fi un coupe cu patru uşi, urmat, cel mai probabil, de o berlină sau de un hatchback.

Via | Car

  • LSM, vineri, 23.09.2011 16:18
    nu inteleg

    Nu inteleg de ce vor sa continue, au Audi.

  • ScorpyonVAG, vineri, 23.09.2011 16:25
    @

    Imi place foarte mult acest model. Pacat cu emisiile lor de ***** !!!

  • realitatea.net, vineri, 23.09.2011 16:27
    phaeton

    au bani de aruncat... va fi un alt esec

  • dion_vrg, vineri, 23.09.2011 17:31

    Urmeaza sa-l repozitioneze intre A6 si A7?Exact cum am spus intr-un comentariu anterior!Astia cu fiecare centimetru in plus sau in minus creaza o noua clasa,o noaua masina!De parca nu era destul chiar si A7-le intre A6 si A8!Oricum nu e singura porcarie de genul asta...A5-ul,Golf cabrio(se canibalizeaza cu Eosul)....

  • Excomunicatorul, vineri, 23.09.2011 19:58
    :)

    @Haterii Phaeton Mie chiar imi place masina asta si contrar celora care considera faptul ca nu are succes,aceasta se bucura de o notorietate anume in pietele din inafara Europei precum America,Asia batandu-se de la egal la egal cu A8 si cu alte masini din aceasta clasa. Sunt nerabdator sa vad cum va evolua designul,motorizarile si dotarile succesorului actualului Phaeton.

  • @Excomunicatorul, vineri, 23.09.2011 20:22
    VW sa se rezume la polo si golf 1.4 mpi

    confunzi notorietatea cu succesul comercial... vw phaeton nu are cum sa fie niciodata un concurent serios pentru trio-ul german S Class-Seria 7- A8 (exact in ordinea asta)... e vba de STATUT... cine vrea o limuzina de genul asta si da atatia bani, nu se joaca... un lexus ls e de 1000 de ori mai tentant decat volkswagen-ul asta...

  • Marius, vineri, 23.09.2011 20:56
    VW vs Audi vs Porsche

    E foarte simplu. VW e cenusareasa familiei, Audi e sora de lux, iar Porsche se vrea ceva scump si exclusivist. In aceste conditii, la aceiasi banuti multi, de ce ai alege o masina cu W pe capota, cand poti alege cele patru inele Audi? VW chiar crede ca toti clientii sunt ingineri sau filosofi sa analizeze raportul pret-calitate-performanta? Brandul spune totul, brandul face banii. Cam asta e realiatea, fara suparare.

  • barichelu, sâmbătă, 24.09.2011 10:01

    pai dupaia trebuie sa bage ceva si intre A7 si A8

  • ScorpyonVAG, sâmbătă, 24.09.2011 21:06
    @

    @Marius: Niciodata nu vei intelege strategia lor de marketing. Nu am timp acuma sa ma pronunt asupra ei.