Volkswagen Phaeton facelift debuteaza la mijlocul lunii
Volkswagen se va folosi de Salonul Auto de la Beijing pentru a expune in fata publicului chinez faceliftul operat pe limuzina Phaeton. Aceasta va prelua noua filosofie de design dar si noi motoare.
La mijlocul acestei luni, Volkswagen va expune in cadrul Salonului Auto de la Beijing un nou facelift operat in gama sa. De aceasta data este vorba despre nava amiral Phaeton, care vine sa se alature noii filosofii de design a constructorului german.
Revizuirea modelului vine la opt ani de la debutul modelului pe piata limuzinelor premium si are rolul de a face din Phaeton o berlina de lux, capabila sa afiseze stralucirea din primii ani de viata.
Modelul pentru productia caruia Volkswagen a construit o noua fabrica la Dresda, va adopta aspectul frontal regasit pe toate exemplarele constructorului german, cu o grila proeminenta, cu un spoiler discret si cu blocuri optice perfect aliniate conturului capotei. Nu vor lipsi nici luminile LED pentru rularea pe timp de zi, tehnologia urmand sa fie adoptata probabil si in cazul stopurilor.
Sub capota etalonului Volkswagen se vor afla noile motorizari introduse recent, in cadrul Salonului de la Leipzig, si pe SUV-ul Audi Q7. Ne referim aici la ambele versiuni pe benzina ale motorului V6 de 3.0 TFSI, care vin cu injectie directa si sistem de recuperare a energiei rezultate la franare.
Unitatea de baza ia locul vechiului V6 de 3.6 litri FSI si promite 272 de cai putere si 400 de Nm, in timp ce varianta mai puternica inlocuieste vechiul V8 de 4.2 litri FSI si garanteaza 333 de cai, alaturi de un cuplu de 440 Nm, resimtit intre 2900 si 5300 de rotatii.
via | autoblog
Eu nu inteleg de ce se incapataneaza VW sa produca o masina premium. Phaeton a fost un esec comercial similar cu VelSatis-ul celor de Renault (ambele masini excelente la raportul calitate/pret) si nu vad rostul acestui facelift, acum la 8 ani de la lansare. Probabil ca datorita imaginii foarte bune pe care nemtii o au in China s-au gandit ca mai este o paine de mancat cu acest Phaeton stiut fiind apetitul chinezilor pt masinile de lux. Si in acest ultim caz este de inteles resuscitarea Phaeton-ului in conditiile in care un facelift de genul celui din fotografii se realizeaza cu relativ putini bani, iar un eventual succes in China s-ar putea traduce prin niste benituri frumusele.