Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
Volkswagen ID.7, omologul electric al lui Passat, a dovedit că poate să parcurgă distanțe lungi chiar și cu o singură încărcare. Mașina testată a reușit să meargă 941 de kilometri fără ca bateria să fie reîncărcată.
În cadrul unui test pe circuitul Nardo din Italia, Volkswagen ID.7 a reușit să parcurgă o distanță foarte lungă cu numai o singură încărcare. Modelul de clasă medie, care este omologul electric al lui Passat, a mers nu mai puțin de 941 de kilometri fără oprire.
Mașina care a stabilit această bornă a fost un ID.7 Pro S în varianta berlină, cu un acumulator de 86 kWh. Testul s-a desfășurat în decembrie 2024, acolo unde pe tot parcursul său, modelul electric a avut un consum mediu de 9.2 kWh/100 km. În ziua testului, temperaturile ambientale au variat între 5 și 15 grade Celsius, iar circuitul cu o lungime de 12.5 kilometri a fost parcurs cu o viteză medie de 29 km/h.
În timpul testului, Volkswagen a simulat și diferite situații de trafic aglomerat, precum și alte teste de anduranță. Mașina care a parcurs această distanță nu a suferit nicio modificare pentru a mări autonomia. Vehiculul a fost testat exact așa cum a ieșit de pe porțile uzinei germane din Emden, acolo unde este produs ID.7.
Volkswagen ID.7 în versiunea Pro S și în varianta sedan oferă o autonomie de 709 kilometri în regim WLTP. Bateria sa de 86 kWh poate fi încărcată la un curent maxim de 200 kW, ceea ce înseamnă că o alimentare de la 10% la 80% durează 26 de minute. O încărcare de 10 minute este suficientă pentru o autonomie de 244 de kilometri.
Pe piața din România, Volkswagen ID.7 are un preț de pornire de 52.267 euro la momentul redactării. În cazul versiunii Pro S, aceasta pornește de la 67.941 euro.
via Volkswagen
-
Lol, miercuri, 15.01.2025 18:17
In timp ce pasatu obtinea acest remarcabil rezultat, pe marginea circuitului marmotele inveleau ciocolata in staniol.
-
Andi, miercuri, 15.01.2025 19:59
Acest ID.7 a parcurs, experimental, acest circuit pentru a testa autonomia maximă și, bineînțeles, pentru reclamă! În viața reală acest lucru nu se va mai întâmpla, pentru că ID 7 are baterie litiu ion, care se va încărca doar între 10-80 la sută, pentru protectia bateriei. Asta înseamnă 70 la sută din autonomia declarată! Iar autonomia declarată este oricum exagerată!
-
@andi, miercuri, 15.01.2025 20:25
Nu e bine sa o încarci des la 100% dar, ocazional, nu e nicio problemă. Și doar ocazional spre niciodată ai nevoie de 700+ km, adică 10h minim, fără o oprire de 1h măcar. Iar sclavii care fac 10h fără oprire oricum nu au bani de ID7 și oricum e mai probabil sa ajungă la morga decât la destinație, din cauza oboselii la volan.
-
p, miercuri, 15.01.2025 20:30
Teste de astea fantasmagorice au fost facute si acum vreo 20 de ani, cand un tip scosese cu o Skoda Fabia, parca, un consum de vreo 2.8l/100km
-
George Simion, miercuri, 15.01.2025 21:52
Păsat la preț de S! Ce timpuri trăim din cauza NATO etc...
-
E chiar 2.2l/100km, miercuri, 15.01.2025 21:59
Skoda Fabia achieves more than 2,000km on one tank https://www.completecar.ie/car-news/article/992/Skoda-Fabia-achieves-more-than-2000km-on-one-tank
-
spaclu lu manole, miercuri, 15.01.2025 23:54
Eu sunt curios ce consum scoate un Passat diesel la o viteza medie de 30 kmh. Daca media e mica, atunci sa le masoare pe ambele in aceleasi conditii de trafic pentru o comparatie cinstita. In alta ordine de idei, cineva spunea pe site cu cateva luni in urma ca o sa-si comande un ID7 Pro S ca masina de servici. Sunt curios daca are ceva feed back din viata reala, sau a fost doar o postare la plezneala.
-
Fast_and_Curious, joi, 16.01.2025 01:06
@Spaclu - da, eu sunt cel care am spus. Mașina este comandată din Octombrie, va fi livrată în circa o lună, chiar astăzi am primit un update de la dealer. Din păcate nu pot să ajut cu niciun fel de informații despre viața cu ID.7 Ca un comentariu totuși legat de VW, nu prea pot înțelege văicărelile cu "situația critică" în care se află, cu închis de fabrici si alte amenințări de-astea, când ei livrează o mașină în 4 luni. Colac peste pupăză, se plâng că a scăzut drastic cererea de electrice dar timpii de livrare au rămas aceeași. Păi dacă e cererea scăzută, atunci au capacități de producție mai mare, nu? Este principiul de bază Demand vs. Supply.
-
Matei_cel_nou, joi, 16.01.2025 02:28
Simioane, în Rusia nu e Nato, mașinile sunt ieftine, electrice nu sunt deloc și e mare nevoie de forță de muncă.
-
@spaclu lu manole, joi, 16.01.2025 06:55
Probabil undeva pe la 8-10% la diesel la viteze de genul respective. Problema e ca se pune presiune mare de fiabilitate pe turbine din cauza acestui tip de mers, de oras. Tocmai asta e marele avantaj la electrice, mersul in oras este extraordinar. Dar pentru ca au o singura treapta de viteze (marea majoritate - pentru simplitate mecanica si deci si fiabilitate) sufera la viteze de autostrada. Dar cine merge in concedii zi de zi, si cine merge la munca zi de zi?
-
Elektrikkk, joi, 16.01.2025 08:44
VW ID. 7 duce 350 km la viteză de autostradă 130 km/h, bateria de la 90% la 10%, cu un consum de 20,4 kwh/100km https://youtu.be/ZkhNpb74Gv4 Aşa că VW ID.7 acoperă nevoile a 99% din europeni, indiferent că stau la casă sau apartament.
-
IN 2011, joi, 16.01.2025 09:45
Skoda Fabia DIESEL achieves more than 2,000km on one tank - 2.2l/100km https://www.completecar.ie/car-news/article/992/Skoda-Fabia-achieves-more-than-2000km-on-one-tank
-
Ha-HA, joi, 16.01.2025 09:55
Deci nici o altă mașină pe circuit, cauciucuri speciale cu frecare mică umflate la 5 bari, jokeu de 40 kile cu tot cu chiloți, aruncat din mașină tot ce era nefolositor, viteza splendidă de nici 30 km/oră și un record nemaipomenit. Acuma cei care au uitat de Vw dieselgate pot să îi creadă și să cumpere.
-
Kap, joi, 16.01.2025 10:48
Iar vine electrollul și-mparte media anuală de km la ce vrea el ca să rezulte electrica utilă. Și cel ce face 230 km săptămânal, și cel ce face 1000 km lunar, și cel ce face 50 în zi de lucru, cam toți totalizează 12.000 anual. Exact ID7 acoperă nevoile europenilor, în varianta Pro S la preț de Alpine A110 sau Porsche Boxster. În loc să-mparți aiurea media anuală la câte drumuri NU știi că face un european, nu mai bine calculezi câte sute de mii de km face gratis (comparativ cu un client de IDT Pro S) un european care alege la puțin peste 40.000 un Peugeot 508, un Citroen C5X sau un Toyota Camry hibrid? Și asta fără constrângerile și neplăcerile unui drum lung neplanificat...
-
Iulian, joi, 16.01.2025 11:21
https://www.instagram.com/reel/DCUYlYaO2u4/
-
Matei_cel_nou, joi, 16.01.2025 11:50
Ca posesor de electrică de câțiva ani îți garantez ca nu ai dreptate. Ieși mai ieftin cu electrica, în câțiva ani, chiar dacă e mai scumpa la început.
-
Andrei, joi, 16.01.2025 13:58
La e-208 sunt pe plus încă de anul trecut, față de un 208 termic, ambele în echipare GT. Dar e important de menționat că încarc acasă și foarte, foarte rar la încărcătoare rapide, pe autostradă. Pentru că nu am nevoie. Dar asta nu e valabil pentru toată lumea.
-
Andrei, joi, 16.01.2025 14:03
Iulian, mașina din videoul acela e termică. Posibil sa fie hibridă. Dar se vede că explodează ceva în portbagaj și flăcările nu sunt caracteristice incendiilor de baterie. Arde interiorul mașinii.
-
Elektrikkk, joi, 16.01.2025 17:38
@Andrei există versiune GT pentru Peugeot e-208 ? Nice !
-
Andrei, joi, 16.01.2025 17:56
Da, există. Cred că toate Peugeot sunt disponibile cu nivelul de echipare GT.
-
Lae, joi, 16.01.2025 18:34
Totul e minunat, dar pentru asta trebuie să cari cu tine 2,2 tone de mașină. Cred că și inginerii lui ceașcă s-ar fi gândit să crească autonomia dubelor pe gaz multiplicând numărul de butelii.
-
@șperaclu lui manole, joi, 16.01.2025 18:52
Pare de interes, de ce ar merge un fumegător diesel constant sub 30 km/h? Ce presiune ar fi pe turbine, dacă nu acționezi accelerația? Este evident că un diesel se strică ușor dacă e lăsat pe mâna unui trotinetist (accelerări cu motor rece, oprirea motorului în secunda în care ai ajuns la destinație). De asta pentru trotinetiști sunt recomandate electricele. România începe să capete o rețea de... autostrăzi. Nu-i așa că-i hazliu să crezi că poți înlocui mașina cu o panaramă BEV? BEV nu poate viza decât rolul de mașină de rezervă pentru o parte dintre cei care locuiesc la casă sau în clădiri rezidențiale cu locuri de parcare prevăzute cu sistem de încărcare, de genul celor care nu există în România.
-
Andrei, joi, 16.01.2025 20:45
Amuzant tare să vezi ce fabulează unii. Ei nu au și nu a avut electrice dar ne explică cu ifose de superioritate la ce e bună o electrică. Noi avem două în familie și, aici în vest, sunt mult mai multe autostrăzi.
-
spaclu lu manole, vineri, 17.01.2025 05:14
Fast & Curious, nu mai tineam minte prea bine. Pai daca pui pe ea vreo cateva luni e exploatare si mii de km, sunt curios cum o sa tie se para, dupa ce trece "luna de miere". Cred ca multi pe-aici ar fi interesati de niste pareri live. Mie ID7 Pro S mi se pare chiar o masina reusita ca tehnologie si performante. La ce exista in ziua de azi pe piata e mai mult decat ok. Totusi, proba timpului si exploatarea de zi cu zi sunt relevante pentru genul asta de masina. Ne place sau nu, noi chiar am trait sa prindem o alternativa la masinile cu combustie. Daca o sa tina sau nu, doar viitorul ne-o va spune.
-
@țăran cu e-208, vineri, 17.01.2025 18:28
Ce secrete stau la baza unor panarame electrice? Accelerezi, golești și supraîncălzești bateria, aștepți câteva minute să se răcească, dispare avertizarea din bord și repeți. Sau mergi finuț, așa cum se vede acum în trafic, pentru că ești conștient de faptul că se poate întâmpla absolut orice, inclusiv error 404. :)))))))
-
Bălăceanca, vineri, 17.01.2025 21:50
Bolnavul cu mână iute: îți creștem doza de bromură.
Citeste si
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | marţi, 14 ianuarieVânzările de mașini electrice și PHEV au crescut cu 25% în 2024 la nivel mondialPotrivit unui raport nou al firmei de cercetare Rho Motion, vânzările de mașini electrice și hibride PHEV au crescut cu 25% la nivel mondial în 2024. Peste 17 milioane de astfel de mașini au fost vândute. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | luni, 13 ianuarieUrmătoarea Cupra Leon va fi electricăȘeful Cupra a confirmat oficial că următoarea generație Leon va fi exclusiv electrică. De asemenea, modelul compact ar urma să fie comercializat în viitor doar sub sigla mărcii de performanță. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | sâmbătă, 11 ianuarieHyundai prezintă noul Ioniq 5 N DK Edition: dezvoltat de o legendă a drift-uluiCu ocazia Salonului Auto de la Tokyo, Hyundai a prezentat noul Ioniq 5 N DK Edition. Ediția specială a fost dezvoltată în colaborare cu Keiichi Tsuchiya, una dintre figurile emblematice ale drift-ului. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | joi, 9 ianuarieHonda e ar putea avea un succesor: preț sub 30.000 euroHonda pregătește un succesor pentru modelul electric de oraș Honda e. Noul model este în dezvoltare și ar urma să aibă un preț de pornire de sub 30.000 euro. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | miercuri, 8 ianuarieAfeela 1, electrica dezvoltată de Honda și Sony poate fi rezervată: start de la 87.400 euroCu ocazia CES 2025, care și-a deschis deja porțile în Las Vegas, Sony Honda Mobility a deschis lista de rezervări pentru modelul cu zero emisii Afeela 1. Acesta pornește de la 89.900 de dolari sau echivalentul a 87.400 de euro. Citeste tot
Asta pot și eu cu Passat-ul meu 1.9 TDI și doua pet-uri.