Volkswagen Golf Cabrio şi Tiguan facelift debutează la Geneva 2011

Publicat vineri, 10.12.2010 16:49 de Bogdan Mirică

Volkswagen se va folosi de Salonul Auto de la Geneva pentru a expune publicului două noi modele: faceliftul operat pe Tiguan şi varianta decapotabilă Golf Cabrio.

Volkswagen va menţine ritmul premierelor şi anul viitor, când va aduce în faţa publicului noi modele anticipate deja de oficiali. Salonul Auto de la Geneva, primul mare eveniment de acest tip de pe Bătrânul Continent, va consemna lansarea a două modele foarte importante pentru gama constructorului din Wolfsburg.

În centrul standului VW va trona un model revenit pe piaţă după zece ani de absenţă: Golf Cabrio. Derivatul cu acoperiş rabatabil al celui mai vândut model din Europa în 2010 se va întoarce pe scena auto ca frate mai mic al lui Eos. Actualul decapotabil va urca în segment şi se va diferenţia de Golf Cabrio prin absenţa acoperişului textil.

Tot în cadrul Salonului Auto de la Geneva, Volkswagen va expune şi faceliftul operat pe Tiguan. Crossover-ul vine cu o faţă revizuită discret, anticipată deja de specialiştii din industrie. Partea frontală va prelua din trăsăturile fratelui mai mare, Touareg, urmând să se individualizeze mai ales în zona posterioară, unde se observă LED-urile blocurilor optice.

Sub capotă nu vor fi modificări notabile, singura premieră importantă pentru acest model fiind cutia automată cu dublu ambreiaj DSG şi propulsoarele economice TDI şi TSI.

via | autoblog

  • alinusu, vineri, 10.12.2010 18:47
    =)))

    deci o sa fie un eos cu acoperis textil,adica un golf cabrio fara hard-top!:)))

  • Massor, duminică, 12.12.2010 21:42
    Imi scapa ceva?

    Domnule Mirica, ce vreti sa spuneti prin "singura premieră importantă pentru acest model fiind cutia automată cu dublu ambreiaj DSG şi propulsoarele economice TDI şi TSI"?! Va referiti poate la noul Golf Cabrio, desi din text reiese ca ar fi vorba de Tiguan. Daca intr-adevar e vorba e Tiguan care e noutatea?! Cutiile DSG si motoarele economice TDI si TSI sunt prezente demult pe modelul actual. Sau poate va referiti la ALT DSG si la ALTE motoare, de care eu n-am auzit inca.... Daca da, vrem si noi sa stim exact care sunt noile cutii si noile motoare de pe noul Tiguan! Respect.

  • Cocalaru Sef, luni, 13.12.2010 18:35
    Pt: Massor

    Ma maseorule, nu ai citit ca e vorba de cutia DSG cu dublu ambreiaj? Pai de unde si pana unde ai condus tu VW cu asemenea cutie pana acuma? Apropos: Stii ce e aia o cutie cu dublu ambreiaj? Zi, sa ma faci praf...Da" nu copia de pe net...

  • Massor, luni, 13.12.2010 21:56
    DSG...

    Normal ca nu ma pot masura cu Cocalaru Sef in ce priveste cunostintele auto, dar, totusi un DSG nu e o cutie cu dublu ambreiaj? (vezi "DSG Gearbox" pe Goagal, sau suficient pe Wikipedia). N-are sens sa nu ma apuc acuma sa citez dintr-un pdf de 64 de pagini exclusiv despre constructia si functionarea DSG ("Service Training Self Study Programme: Direct Shift Gearbox"). Daca esti interesat pot sa ti-l trimit pe mail, ca eu l-am studiat acu vreo 3-4 ani, numai sa-l mai gasesc prin calculator. Dar oricum, nu mi-am propus sa intru intr-o polemica despre ce este sau nu este DSG-ul. Eram chiar curios sa ni se spuna mai exact care sunt efectiv noutatile in ceea ce priveste motorizarile si cutiile noului Tiguan. Toate cele bune.