Volkswagen Golf 7 GTI debutează la Geneva în versiunea de serie
Volkswagen aduce la Salonul Auto de la Geneva versiunea de serie a lui Golf 7 GTI. Aceasta va debuta pe piaţa din Europa în luna mai a anului curent.
Volkswagen Golf GTI a ajuns la cea de-a şaptea generaţie. Modelul de serie va debuta la Salonul Auto de la Geneva şi va fi disponibil în reprezentanţele mărcii începând cu luna martie a anului curent. Pentru prima dată în istoria lui Golf GTI, modelul este disponibil în două versiuni de putere – 220 şi 230 CP. Ambele versiuni prezintă aceeaşi motorizare, un TSI de 2.0 litri şi livrează un cuplu maxim de 350 Nm, livrat între 1.500 şi 4.600 rpm. Versiunea standard a lui Golf 7 GTI accelerează de la 0 la 100 km/h în 6.5 secunde şi poate să atingă o viteză maximă de 246 km/h. Versiunea Performance a lui Golf 7 GTI, care dezvoltă 230 CP, este capabilă să accelereze de la 0 la 100 km/h în 6.4 secunde şi poate atinge o viteză maximă de 250 km/h.
CONSUM MEDIU DE 6.0 LITRI LA SUTĂ
Indiferent de versiunea de putere, Golf 7 GTI are în standard un sistem Start-Stop şi respectă normele Euro 6. În compania unei transmisii manuale cu şase trepte, Golf 7 GTI are un consum mediu de 6.0 litri la sută şi emisii de CO2 de 139 grame pe kilometru. Transmisia DSG urcă consumul mediu la 6.4 litri la sută pentru versiunea standard, respectiv 6.5 litri la sută pentru versiunea Performance, pe când emisiile de CO2 urcă la 148, respectiv 159 grame de CO2 pe kilometru. De asemenea, versiunea Performance a lui Golf GTI prezintă un diferenţial faţă cu alunecare limitată VAQ, versiunea standard având un diferenţial XDS, controlat electronic.
A şaptea generaţie a lui Golf GTI păstrează tuşele tradiţionale ale modelului sport din Wolfsburg. La nivelul exteriorului, avem mici modificări estetice faţă de versiunea standard a lui Golf, un set de jante din aliaj de 17 inch, două ţevi de evacuare cu finisaj cromat, un difuzor de aer spate, un set de praguri laterale şi o suspensie sport. Interiorul prezintă scaune sport îmbrăcate în tapiţeria Clark, care a păstrat modelul "tartan" deja celebru al lui Golf GTI. Pe lângă asta, habitaclul prezintă un volan sport, ceasuri de bord GTI, ornamente interioare GTI, pedale din oţel inoxidabil şi un levier al schimbătorului de viteze cu sigla GTI. Pe piaţa din Germania, noul Golf 7 GTI va putea fi comandat începând cu 5 martie 2013 şi are un preţ de pornrie de 28.350 euro cu TVA inclus.
GOLF 7 GTI VERSUS GENERAŢIA PRECEDENTĂ
În raport cu predecesorul său, noul Golf GTI oferă un nivel superior de putere în standard, cu toate că motorul îşi păstrează cilindreea, un consum mediu redus cu 18 procente şi mai mult cuplu motor. Performanţele dinamice au crescut, vechiul GTI necesitând 6.9 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, iar viteza maximă a acestuia era de 240 km/h. De asemenea, vechiul Golf GTI avea un consum mediu de 7.3 litri la sută, pe când succesorul său are un consum mediu de 6.0 litri la sută. Masa lui Golf GTI a cunoscut o îmbunătăţire odată cu noua generaţie, vechiul model cântărind 1.393 kilogram,e pe când noua generaţie are o masă de 1.351 kilograme incluzând şofer, bagaj şi rezervorul plin până la 90% din capacitate (conform normei RL 92/21/EEC).
Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013
Automarket va fi prezent în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă va prezenta live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.
Via Volkswagen
cu masina asta ii fac pe toti pe sosea nu sta uu in calea mea