Volkswagen e-Co-Motion Concept, fratele mai mic al lui Transporter, vine la Geneva
Volkswagen va prezenta la Geneva un concept care prefigurează un vehicul comercial încadrat între Transporter şi Caddy. Acesta se numeşte e-Co-Motion Concept şi are o sarcină utilă de 800 kilograme.
Volkswagen e-Co-Motion este un concept care va fi prezentat la Salonul Auto de la Geneva şi prefigurează un nou vehicul comercial uşor al mărcii germane. Pentru moment, avem doar o imagine teaser a acestui exponat, care sugerează ideea unui Transporter mai mic. Nemţii de la Volkswagen nu au dezvăluit încă scopul noului lor concept şi detaliile motorizării, însă avem dimensiunile lui e-Co-Motion. Având în vedere numele său, ne aşteptăm fie la un sistem de propulsie hibrid, fie la un motor cu ardere internă şi sistem micro-hibrid.
Modelul ne aminteşte de conceptul eT!, prezentat în 2011, care avea un sistem de propulsie electric. Conceptul e-Co-Motion are o lungime de 4.5 metri, o lăţime de 1.9 metri şi o înălţime de 1.96 metri. Spre comparaţie, Transporter are o lungime care variază, în funcţie de versiune, de la 4.9 la 5.3 metri. Printre punctele forte ale noului model se numără volumul de încărcare de 4.6 metri cubi şi sarcina utilă maximă de 800 kilograme.
Vechiul concept eT! era realizat cu tuşe de design retro, inspirate de celebrele T1 şi T2, bazate pe iconicul Beetle. Departamentul de cercetare al celor de la Volkswagen a dezvoltat respectivul studiu de design împreună cu specialiştii de la Deutsche Post AG, unul dintre cei mai mari clienţi de vehicule comerciale uşoare şi cu studenţii Universităţii de Artă din Braunschweig.
Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013
Automarket va fi prezent în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă va prezenta live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.
Via Volkswagen
Schita arata bine ca si datele tehnice Ma intreb ce combinatie de motoare vor alege. benzina+electric sau motorina+electric. Dar daca imi aduc aminte cel mai economic model "de masa" era diesel, deci este posibil sa fie oferit numai in aceasta varianta ceea ce nu cred din toata povestea asta este volumul de incarcare de 4.6 litri. Pare cam mic pentru dimensiunile modelului