Volkswagen Cross Up! - primele imagini oficiale

Publicat duminică, 10.02.2013 11:45 de Dragoș Băltățeanu

Una dintre surprizele Volkswagen pentru Salonul Auto de la Geneva este varianta Cross a modelului Up! Primele imagini oficiale au fost deja făcute publice.

Volkswagen va aduce la Salonul Auto de la Geneva varianta mai robustă a celui mai mic model din gama sa. VW Cross Up! este numele lui și continuă tradiția Volkswagen de a a avea o variantă cu un aspect mai dur pentru aproape fiecare model din gamă. În trecut, VW a avut variante Cross Polo sau Cross Golf, iar acum a venit rândul și celui mai mic membru al familiei.

Volkswagen Cross Up! se deosebește de modelul normal prin câteva ornamente exterioare. Evazările aripilor sunt protejate acum de elemente de plastic negru, iar fustele laterale sunt ceva mai ample. Partea frontală a primit un element din plastic argintiu, iar carcasele oglinzilor exterioare sunt fabricate din același plastic deschis la culoare. Noua variantă a modelului Up! va primi jante de de aliaj de 16 inch cu un design familiar, iar anvelopele folosite au dimensiunile: 185/50R16.

La interior, VW Cross Up! se prezintă cu materiale diferite pentru tapițerie și un tablou de bord ușor modificat plus elemente cromate pentru gurile de aer. Pentru motorizare, VW a optat deocamdată pentru propulsorul de 1.0 litru cu trei cilindri ce dezvoltă 75 CP asociat cu o cutie de viteze manuală cu cinci trepte. Mai multe informații vor fi disponibile în prima zi de presă a Salonului Auto de la Geneva, atunci când acest model va fi prezentat oficial.

Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013

Automarket va fi prezent în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă va prezenta live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.

  • kretzoooo, duminică, 10.02.2013 11:50

    Frumușel.

  • yach, duminică, 10.02.2013 13:33

    o cutie de carton sinistra care mai si seamana cu fiat panda 4 x 4 . imi e scarba de wv , cum pot sa scoata gunoiul asta ? nu mai au nici o rusine, norocul lor ca exista foarte multi papagali care vor pune botul..

  • ztele, duminică, 10.02.2013 15:50

    La ce foloseste masina asta?

  • Octav72, duminică, 10.02.2013 16:17

    Arata binisor, are un aer tineresc, spatiu interior bun si un portbagaj cu o valoare apreciabila (251 litri) pentru aceasta clasa. Banuiesc ca dimensiunile caroseriei sunt aceleasi cu cele ale lui Up! si cred ca masinuta capata un aer mai vesel in configuratie Cross. Sa vedem si pretul, acesta va avea un aspect hotarator la noi. Daca preturile se vor situa spre nivel de model de clasa B sau chiar C, probabil vanzarile vor avea de suferit la noi in tara, si nu vom vedea foarte multe Cross Up! pe strazi. Dupa cate am citit, pretul in Germania pleaca de undeva de la peste 13.000 euro... Garda la sol pare ok si adaptata drumurilor de la noi, cred ca are o valoare mai buna decat la VW Up! Cum spuneam, pretul va avea un cuvant important de spus. Ca si in cazul lui Twingo 1.2 GT SI 100 CP, acesta nu este comercializat la noi, din cauza pretului. Desi un motor de o asemenea putere pe un autoturism mic si versatil, reprezinta o oferta tentanta. Usor de parcat in oras, destul de spatios pentru o familie tanara, si cu performante dinamice bunicele. La fel si in cazul lui Up! GT, daca se va concretiza acest proiect si modelul va avea motor 1.0 turbo si 110 CP, pretul va hotara ce succes va avea masinuta, in cazul in care aceasta se va comercializa si la noi.

  • kim_vl, duminică, 10.02.2013 17:14

    Exista si 4x4 ?

  • kretzoooo, duminică, 10.02.2013 17:21

    @ztele... dacă nu e cu deranj... ai reușit să iei mașină ?

  • men, duminică, 10.02.2013 19:59

    Fara comentariul lui Ztele pagina asta nu ar fi fost completa! Il rugam pe Scorpion sa comenteze si el ceva (eventual in contradictoriu): GARANTAT placerea va fi de partea noastra!

  • ztele, duminică, 10.02.2013 20:08

    @kretzoo: nu, mai merg maine seara din nou incolo :)

  • Alex, duminică, 10.02.2013 21:17

    absolut penibila ...chiar asa ..la ce foloseste lastunul asta ?

  • ven, duminică, 10.02.2013 22:05

    @ztele:La ce foloseste Toyota Aygo?

  • ScorpyonVAG, duminică, 10.02.2013 22:23

    Exact. La ce este buna aceasta masina ? Este cross dar nu este 4x4. Nu este nici spatioasa. In oras nu exista off-road sau drumuri cu dificultate ! Este bun un UP normal.

  • Batranu', duminică, 10.02.2013 22:29

    Cand intrebi la ce este buna aceasta masina,este ca si cum ai intreba de ce ti-ai luat culoarea x la masina ta.Masinuta asta nu vrea sa fie nimic mai mult decat un nou nivel de echipare,si aspect,sa fie o alta pata de culoare,nu sa concureze SUV-urile.Da,SUV-urile nu sunt bune la nimic in oras,de alea ar trebui sa intrebati.E ca si cum ati vrea ca toate masinile sa aiba aceeasi culoare.Cel putin asta e parerea mea.

  • LauCalin, duminică, 10.02.2013 23:34

    Bine zice Batranu'. Masina asta nu isi are rostul asa cum nu isi au rostul nici cele peste 90% din SUV-urile care nu sunt scoase niciodata in off road, cum nu isi are rost aproape nicio masina sport si mai ales super sport care niciodata nu sunt duse pe circuit si costa pana la cateva sute de mii de euro. Aceste masini se cumpara din cu totul alte principii. Lumea nu e compusa doar din cei care sunt pasionati de masini si inteleg defapt ce cauta asa ceva pe piata. Oameni de genul acesta sunt mult mai multi. Si pentru ei sunt aceste masini, pentru ca ei aduc cei mai multi bani.

  • Andy, duminică, 10.02.2013 23:54

    Genul de inutilitate, ca si Panda 4x4. Producatorul vrea doar sa arate ca poate si asa ceva, desi si ceilalti pot insa nu sunt interesati de o piata aproape inexistenta care sa ceara asa ceva... Tot americanii, japonezii si coreeni sunt mai pragmatici, barem nu fac masini inutile.

  • Octav72, luni, 11.02.2013 00:06

    Batranu', bun punctul tau de vedere. Este cam acelasi lucru cu diferenta dintre Sandero Stepway si Sandero, primul are garda la sol ceva mai buna (pentru generatia anterioara, cu 2 centimetri, daca nu gresesc), un nivel mai bun de echipare si un aspect mai interesant, gratie unor modificari estetice exterioare si interioare. Este valabil atat pentru generatia anterioara cat si pentru cea actuala, am vazut recent noul Stepway si are un aspect placut. Da, o pata de culoare, fata de Up!, prin modificarile estetice, plus ca am citit despre Cross Up! ca o sa vina destul de bine echipat. Nu sunt fan VW (si prefer masinile din clasa compacta), iar asa cum spuneam, cred ca este posibil ca pretul sa nu atraga prea multi clienti la noi. Oricum, la noi in tara, masina aceasta daca nu are 4x4, daca nu are un spatiu imens (desi ofera un spatiu mai mult decat corect pentru clasa din care face parte, mergeti sa vedeti masina, daca nu credeti...) si daca nu are un pret doar cu putin mai mare decat Up!, nu prezinta interes... Cam acestea sunt inca mentalitatile... In alte tari si pentru oameni care isi permit, aceasta masinuta poate sa fie distractiva si poate o vor cumpara ca sa o foloseasca atat in oras, cat si pe drumuri unde garda la sol ceva mai buna va avea un cuvant de spus. Sau pentru pata de culoare, asa cum spuneai. Cei care prefera un Cross Up! sau Sandero Stepway, au dreptul sa aleaga. Dar de, acolo un astfel de autoturism, este perceput altfel ;)

  • Octav72, luni, 11.02.2013 00:19

    LauCalin, bune argumentele tale, un vot pozitiv de la mine :)

  • ShelbyV8, luni, 11.02.2013 19:56

    Urmeaza Cross Scirocco si Touareg CC

  • inexorabil, luni, 11.02.2013 22:17

    Dar la viitor se gandeste cineva? Datorita revolutiei alimentare fulminante si a diversitatii metodelor de intretinere corporala, tinerii cresc tot mai inalti, avand si ei o contributie semnificativa la rata demografica globala si automat devenind si ei automobilisti cu drept de pilotaj. Si atunci, cum sa concepi sa le oferi aceste cutiute de alifie chinezeasca? Oricat ar fi de saraci beldiganii, oare nu s-ar simti jigniti? Pai asa am inteles de pe aici: acest gen de masina emana "aer tineresc". Pentru cei piperniciti, desigur. De aceea imbratisez pozitia lui @Andy, fiindca da la o parte pelicula de fascinatie a pretului accesibil si a consumului magulitor si observa, intr-adevar, prisosul ca atare. Si, ca sa nu fiu acuzat de subiectivism, acelasi rationament este valabil si pentru Opel Adam si Chevrolet Aveo. Normal ca tendinta generala se invarte in jurul acestei carcase liliputane (si, Doamne iarta-ma, ce gust arhitectural poate sa inspire un asemenea microcub?), care presupune economie apreciabila de costuri nu numai in privinta calitatii materialelor, ci si a......reducerii dimensiunilor (adica poti impusca doi iepuri dintr-o lovitura: mai putina cantitate si mai putin consum logistic). Numai ca n-o sa vedem niciodata cum arata devizele de operatiuni. Prin "logica" exersata a prezentului, consumatorul n-are voie sa-si depaseasca prerogativele civice "politic corecte", iar spiritul critic trebuie sa-i fie diminuat cat de mult posibil, daca nu anihilat in mod ocult......Astfel, vom deveni din omenire omenine, cum ai zice bovine, ovine, caprine etc.

  • antonny, luni, 11.02.2013 22:49

    o masina low cost ......

  • Octav72, marţi, 12.02.2013 00:30

    ''aceste cutiute de alifie chinezeasca?" :))))) ... Amuzanta exprimare, avand in vedere ca in aceasta masinuta incap foarte bine, cel putin pe locurile din fata, oameni care au chiar 1,90 metri inaltime. Si aceia numai ''piperniciti'' nu sunt. Probabil cineva care nu s-a suit in aceasta masinuta sau care are, cumva, o grija, poate sa se exprime asa, altfel este... inexplicabil... ;) Formele patratoase au rolul lor, sigur ca masina aceasta nu exceleaza la aspect, nici nu am sustinut asa ceva, dar arata ceva mai bine decat fratiorul Skoda Citigo. Raman la parerea mea, Cross Up! se prezinta mai bine decat Up! si cred ca se adreseaza tinerilor. ...''jigniti'' probabil se simt cei care nu inteleg rostul acestor masinute si care vorbesc fara sa cunoasca date concrete. Pentru acestia si pentru cei care folosesc masina mai mult in oras, dar mai ales pentru unii anume care circula mai mult singuri in masina, este nevoie de o ''placinta'' serioasa, ''manevrabila'' precum un avion intr-o bucatarie sau intr-o parcare aglomerata ;) A se citi masini cat mai mari, cum vedem in fiecare zi in trafic, care nu transporta deloc pasageri, doar un sofer mandru de ''vaporul'' pe care-l conduce :)) Ce sa-i intereseze pe acestia ca in Up! sau Citigo, pe locurile din fata au mult spatiu la umeri cat si pe inaltime, doi adulti inalti, nu piperniciti. Aceste masinute pot fi chiar distractive, asa cum releva un test Automarket din mai 2012. Nici locurile din spate nu dezamagesc, pentru ca asa au fost gandite caroseriile acestor masinute. Sau ca motorasul in 3 cilindri si 75 CP este ajutat de o cutie de viteze cu rapoarte foarte bune, mai ales pentru treptele 1 si 2 de viteze, iar masinuta este chiar fasneata, la acest aspect contribuind si greutatea redusa. Ori valoarea buna a portbagajului care nu pare prea mare la prima vedere, dar care fiind adanc, ofera totusi 251 litri, fiind ''demn de o subcompacta'' (am citat din articolul Automarket de anul trecut). Ori sistemul de navigatie marca ''Navigon'', care se fixeaza extrem de usor si care da informatii chiar bune. Imi place ca am citit candva aici parerea unuia dintre redactori, care spunea ca atata vreme cat in oras in cele mai multe masini vedem numai soferul, este bun si un Tata Nano pentru deplasare din A in B. Asa si cu aceste masinute, sau cu testul foarte elocvent realizat de George Buhnici despre fratiorul Skoda Citigo. Pentru cei care nu ati auzit de acest nume, am sa spun o replica pe care poate o recunoasteti: ''Mai puneti si dumneavoastra mana pe o carte.'' In loc sa postati comentarii plictisitoare, arogante si care contin multe vorbe goale, care demonstreaza ca nu ati inteles rostul acestor masinute destul de spatioase (par ''carcase liliputane'', dar spatiul interior este bun) care se descurca onorabil atat in oras, cat si in extraurban, cel putin pana la viteza de 120 km/h. Nici nu este nevoie de mai mult in conditiile din Romania sau chiar si din alte parti, doar aceste masinute nu au fost construite pentru viteza. Unora poate le plac formele mai patratoase, iar in cazul acestor masinute, reprezinta solutia de compromis intre aspect si spatiul oferit. Cum bine spunea George Buhnici, aceste masinute sunt necesare si te fac sa te simti mai putin vinovat pentru situatiile cel mai des intalnite in trafic, cand vedem ca in masini se afla numai soferul. Plus mai usor de parcat in orasele aglomerate, asa cum sugestiv este prezentata masinuta in prima poza ce insoteste articolul. Asa ca mai bine decat sa scrieti rautati gratuite pe marginea a ceea ce nu intelegeti sau poate chiar nu cunoasteti, cum am vazut ca se spune si despre Panda 4x4 (o masinuta buna, care se descurca onorabil in teren ceva mai accidentat, asa cum arata clar un test Fift Gear, care compara masinuta cu un Range Rover, pe acelasi traseu... sau sa aflati cum era folosit Panda 4x4 in Alpii Elvetieni), mai bine ati ''imbratisa pozitia'' sa deveniti mai deschisi la minte. Incercati, nu are ce sa va strice ;) ''E usor a scrie versuri, Cand nimic nu ai de spus.''

  • inexorabil, marţi, 12.02.2013 17:53

    Sarmanul Eminescu, ar fi vrut sa foloseasca supinul (de spus), dar a ales, totusi, infinitivul (a spune). Si de ce nu redai si strofele urmatoare din poezia in cauza? Ar oferi o imagine cuprinzatoare a rostului de a te exprima. Stai linistit, Cuantic a iesit din cursa, in schimb eu sunt putin mai rezonabil si de aceea te voi asigura ca intr-o carcasa mini incap patru indivizi solizi, nu-i bai, dar confortul se va inghesui laolalta cu dansii. Am incercat pe piele proprie. Ce sa ne mai fastacim: masinutele busitoare transbordate din parcul de distractii direct pe strada sunt zamislite cu un singur scop, ghici, o ye! sa se vanda......Ba mai exista un scop: sa se cumpere :) Sa aiba tot muritorul o trotineta acolo, la naiba cu gusturile lui, totul poate fi educabil in ziua de azi......Sa intram in Europa, bre, desi leaganul civilizatiei continentale s-a nascut aici, in stravechea familie traca. Si de cand manevrabilitatea se traduce prin "sa incapa oriunde"? Pai daca as aparea in trafic cu o "pleasca" americana cat toate zilele din nemuritorul secol XX, as impune ceva respect, nu? Adica, de exemplu, daca m-as angrena brusc, cu tupeu, in fata unuia cu "ghindoaca", ar fi silit sa aiba rabdare pana ar trece intregul cadru al masinii mele pe pozitia corecta. Daca ar fi un om nevinovat, ar avea drept de sudalma, ba chiar as cobori geamul ca sa aud tot concertul binemeritat, dar, daca ar fi vreun ticalos din politichie, frate, asta e, las' ca si noi avem rabdare cu voi :) Chiar pe vremuri de glorie, s-a intamplat sa se dedea si GM la un pic de nanism - Reatta, Fiero - dar atunci s-a vadit ca nu se pricepe sa se autorenege d.p.d.v. dimensional, desi motoarele si interioarele erau in regula. Tentatia apare intotdeauna si, pana nu incerci, nu vei sti de ce esti capabil sau nu. Sau, pana la urma, vei ceda, fiindca te absoarbe curentul global al "schimbarii". Al schimbarii sensului originar si original. Progres prin fortarea tabuurilor - ce pot sa-mi doresc mai mult? Dar, ma rog, important este sa nu depasim limitele unui dialog civilizat, ca de consensuri nu se ocupa decat nea Nelu Ilici :)

  • Octav72, miercuri, 13.02.2013 21:55

    Eminescu a folosit supinul (de spus) la finalul poeziei sale, asa cum am citat in comentariul de mai sus. De aceea aparea si un punct in acel citat, dar poate a fost mai greu de observat... ;) Atatea divagatii si orgolii de genul ''daca m-as angrena brusc, cu tupeu'', ''daca as aparea in trafic cu o "pleasca" americana cat toate zilele din nemuritorul secol XX, as impune ceva respect, nu?'' sau ''vreun ticalos'', nu cred ca merita timpul alocat pentru raspuns. ''Bravo!'' Am scris comentariul anterior pentru oamenii rezonabili, care mai inteleg un apel la echilibru si la bun simt. Ce bine ca astfel de oameni, sunt inca destul de numerosi :)

  • inexorabil, vineri, 15.02.2013 20:42

    Octavianus Augustus Serenissimus stii ce satisfactie simt cand Grand National de acum 25 de ani spulbera la "dragstrip" orice Mustang, oricat de nou, chiar si altoit cu Saleen? Dar pe cine sa mire, din moment ce GN poate invinge Viper-ul! Anyway, Ford forever, baby!

  • Octav72, luni, 18.02.2013 20:19

    Stimata redactie Automarket, spuneati ca cititi TOATE comentariile si ca faceti o triere stricta a celor care depasesc masura, cum este cazul comentariului de mai sus. In opinia mea, aceste randuri nu au ce cauta pe un site auto: ''castigi mult mai multa incredere si, automat, voturi la kil, fiindca ai ramas acelasi gascan plangacios, care ma ingana in raspar (ce cumplit de inteligent esti tu pentru ca imi reproduci inapoi citatele mele!)'' ''ia uite cum te nedreptatesc pe tine, care probabil te-oi fi intrupat laolalta cu Iisus'' ''Cuantic iti ceruse, si nu o data, reconcilierea, dar l-ai refuzat fara drept de apel, cum ii sade bine unui crestin vrednic de slava care nu se incurca defel cu plebea "psycho", nu?'' V-am mai semnalat ca acest comentator scrie aiurea si fara sa cunoasca, fara o baza reala. Nu sunt perfect si nici infailibil, se poate vedea pe acest site ca atunci cand am gresit, mi-am cerut scuze. Unul care nu are habar cum se incheie poezia lui Eminescu o tine pe a lui si spune de virgulele altora, desi ceea ce insira aici este mult mai deplasat... Si este lasat sa se exprime astfel, ca sa nu mai spun ca de fapt, cred ca este unul si acelasi cu acel ''cuantic'' de care pomeneste. Si carui ''cuantic'' i-am acceptat reconcilierea, ar trebui sa revada ''materia'' din urma. Cine a ''insirat'' comentariul de mai sus cred ca scrie fara noima si fara echilibru. Sper sa faceti curatenie pe acest site, asa cum ati afirmat. Este cazul sa vina primavara si in tara noastra. Cu respect, Octav

  • inexorabil, marţi, 19.02.2013 23:12

    Respect, respect la greu, respect la patrat, dar cum ramane cu respectul pentru......adevar? Atata polemica aprinsa pe marginea unei poezioare, cand strofa corecta este, incontestabil, asta: "E usor a scrie versuri/ Cand nimic nu ai a spune/ Insirand cuvinte goale/ Ce din coada au sa sune". Pai bine, mai Octopus, daca ar fi fost "de spus", ar mai fi rimat cu "sa sune" ? Tot eu n-am habar in opinia ta?! Te-am lasat "s-o tii pe a ta" doar ca sa constat pana unde poti sa ajungi cu impostura. Stii ce dovedeste aceasta perseverenta a ta in a vedea negru in loc de alb? Ca, fara niciun dubiu, singurul tau scop este sa ma detractezi pe mine cu orice pret, fara sa conteze cine ar avea dreptate, adica ai fi in stare sa calci pe cadavre numai ca sa ma vezi redus la tacere, fiindca pur si simplu nu ma suporti......Eroare teribila, Billy-boy, nu vei reusi never ever ! Chiar daca mi-ar fi aruncate in malaxorul "trierii" (eufemism, evident, ca sa n-o numesc c- - - - -a; ai jucat vreodata spanzuratoarea? ) mii de texte care te combat cu elocinta si fermitate. Dar ma intreb contrariat cum este posibila atata ura fatisa intr-un om, camuflata stangaci in "ratiune" si "persuasiune"? Incalcite sunt caile Domnului si batatorite cele ale satanei. Primavara? Cea cu caltunasi si fluturasi zglobii si inocenti ca matale? Imi pari un fenomen obositor de complex(at). Si cumva te consideri o victima a "nebuniei" mele? Hai sa-i lasam ultimul cuvant maestrului Emil Cioran: "Nimeni sa nu paseasca in viata pana nu-si face antrenamentul riguros de victima".

  • Octav72, miercuri, 20.02.2013 00:16

    Revin, tot pentru redactia Automarket. Multumesc cu aceasta ocazie pentru stirile interesante pe care le prezentati si pentru cum ati reactionat la mesajul meu anterior. Nu are rost sa raspund la aceste noi insiruiri de urat si aspecte ce depasesc limita bunului simt, precum cele scrise cu atata vehementa de utilizatorul de mai sus. Prefer sa-l ignor si nu dau 2 bani pe incercarile lui de a ofensa. Atata poate, atata este. Va las pe dumneavoastra sa decideti daca aceste afirmatii, care denota ca vin din partea unui individ ce nu prea demonstreaza ca are contact cu realitatea, este cazul sa mai apara pe acest site. De fapt, tot comentariul nefolositor si care frizeaza absurdul, al individului de mai sus. Inser numai o parte din aberatiile acestuia: ''Pai bine, mai Octopus, daca ar fi fost "de spus", ar mai fi rimat cu "sa sune" ? Tot eu n-am habar in opinia ta?! Te-am lasat "s-o tii pe a ta" doar ca sa constat pana unde poti sa ajungi cu impostura. Stii ce dovedeste aceasta perseverenta a ta in a vedea negru in loc de alb? Ca, fara niciun dubiu, singurul tau scop este sa ma detractezi pe mine cu orice pret, fara sa conteze cine ar avea dreptate, adica ai fi in stare sa calci pe cadavre numai ca sa ma vezi redus la tacere, fiindca pur si simplu nu ma suporti......Eroare teribila, Billy-boy, nu vei reusi never ever ! Chiar daca mi-ar fi aruncate in malaxorul "trierii" (eufemism, evident, ca sa n-o numesc c- - - - -a; ai jucat vreodata spanzuratoarea? ) mii de texte care te combat cu elocinta si fermitate. Dar ma intreb contrariat cum este posibila atata ura fatisa intr-un om, camuflata stangaci in "ratiune" si "persuasiune"? Incalcite sunt caile Domnului si batatorite cele ale satanei.'' ''Primavara? Cea cu caltunasi si fluturasi zglobii si inocenti ca matale? Imi pari un fenomen obositor de complex(at).'' Nu urasc pe nimeni de pe acest site si consider ca nu este normal ca astfel de comentarii deplasate sa apara aici. Imi doresc, ca si dumneavoastra, un site mai curat, o tara locuita de oameni ceva mai civilizati. Cred ca sta in puterea noastra sa spunem nu uratului, precum comentariul individului de mai sus. Nu era vorba despre o polemica pe marginea unei poezii, cum fals (sau intentionat) incearca sa sugereze personajul care si-a luat un nume de cont ce spune multe despre ce fel de individ este... Si care poezie se incheie asa cum am citat, vad ca nu intelege sau nu vrea sa inteleaga nici acest lucru. ''Critici voi, cu flori desarte,/Care roade n-ati adus/E usor a scrie versuri/Cand nimic nu ai de spus.'' Poate individul are o problema serioasa, ca se vede clar din comentariile lui cine pe cine uraste. Cred ca el uraste, in primul rand, bunul simt si normalitatea.

  • inexorabil, miercuri, 20.02.2013 00:55

    NICIODATA romanii de rand nu vor pomeni din poezia respectiva ultima strofa, ci numai strofa a doua o stie orisicine pe de rost, asa ca n-are relevanta ce sustii tu. Ti-am ignorat argumentul fiindca de la bun inceput s-a vadit: nu cunosti sufletul romanesc, dar te imaginezi a fi miezul lui pilduitor !? Brrr, cine o mai raspunde unui incrancenat ca tine!

  • Octav72, miercuri, 20.02.2013 22:14

    Nu scrie nicaieri ca nu am voie sa citez ultimele doua randuri dintr-o poezie si sa le inser la incheierea comentariului meu din 12.02, comentariu scris pentru cei care au puterea sa inteleaga. Asta de mai sus probabil ca este irecuperabil (rimeaza cu trufia lui de nume de cont), la cate elucubratii dezvolta. Spor la batut campii in continuare.

  • inexorabil, miercuri, 20.02.2013 23:39

    Normal ca te-am luat peste picior si o recunosc cu cea mai nepermisa naturalete. Da, sunt cinic, dar numai cu tine. Si stii de ce? Fiindca, cu reverenta ta sleioasa, simbolizezi prototipul "omului orizontal", capabil sa se prosterneze numaidecat in fata oricarei autoritati, publice sau private, pe care o considera "vrednica de inchinare". Nu realizezi ca unul ca tine pledeaza vehement pentru subjugarea sufletului omenesc lui Antihrist......Adevaratul respect om-om, daca tot il doresti, va fi intotdeauna unul tacit, necuantificabil in formule de politete recitate ca la scoala. Nu mai bat nimic in continuare; si asa ne bate soarta destul. Doar ca nu te pot inghiti (etichete am aruncam amandoi, deoarece sentimentul de repulsie este reciproc). Toti pacatuim, dar vanzatorii de suflete, ale lor si ale imprudentilor care i-ar urma, sunt anatemizati pe vecie......Din pacate, eu nu-ti pot ura niciun fel de spor. Oricum, nu ne mai abordam de acum incolo; m-am convins de ce.

  • Octav72, joi, 21.02.2013 22:50

    Automarket, cum puteti sa lasati sa apara astfel de aberatii?!? ''Fiindca, cu reverenta ta sleioasa, simbolizezi prototipul "omului orizontal", capabil sa se prosterneze numaidecat in fata oricarei autoritati, publice sau private, pe care o considera "vrednica de inchinare". Nu realizezi ca unul ca tine pledeaza vehement pentru subjugarea sufletului omenesc lui Antihrist.......'' Ce face moderatorul acestui site, ce asteapta? Sa semnalez mereu ca acest comentator depaseste masura, fara legatura cu realitatea si cu subiectul articolului? Asta numiti voi drept la exprimare? Sau este nevoie sa ma adresez in alta parte pentru aceste absurditati, care sfideaza orice limita a normalului si a bunului simt?