Volkswagen are probleme şi cu maşinile electrice: toate unităţile e-Golf vândute în SUA, rechemate în service

Publicat marţi, 29.03.2016 10:43 de Daniel Popescu

Volkswagen recheamă în service toate cele 5.600 de maşini electrice e-Golf vândute în SUA ca urmare a unei erori software care poate conduce la oprirea motorului.

Volkswagen are mari bătăi de cap cu scandalul Dieselgate în Statele Unite, acolo unde încearcă să ajungă la un acord cu autorităţile pentru remedierea problemei emisiilor la 600.000 de maşini diesel, însă nici modelul electric e-Golf nu este scutit de defecţiuni.

Constructorul german a anunţat că recheamă în service toate cele 5.600 de maşini e-Golf comercializate în SUA, ca urmare a unei erori software "la sistemul de management al bateriei de înalt voltaj prin care o scurtă creştere de energie poate fi interpretată ca o defecţiune critică la baterie. Problema poate cauza o oprire de urgenţă a bateriei care dezactivează motorul electric", iar maşina se opreşte, precizează Volkswagen într-un comunicat de presă.

Volkswagen e-Golf s-a lansat în SUA în noiembrie 2014. Germanii au vândut 357 de unităţi în finalul acelui an, alte 4.232 în 2015 şi 526 în primele două luni ale anului.

Primele informaţii despre o astfel de problemă au apărut în prima parte a anului 2015, iar în luna iunie a acelui an constructorul s-a confrutat cu o problemă similară în timpul unui test intern. În cele din urmă, Volkswagen a decis să efectueze un recall după ce a primit mai multe plângeri similare pe parcursul ultimelor luni. Rechemările în service nu se adresează însă şi unităţilor comercializate în Europa.

Este al doilea recall Volkswagen într-un interval de numai o săptămână, după ce constructorul a anunţat rechemarea în service a 800.000 de maşini Volkswagen Touareg şi Porsche Cayenne din cauza unei defecţiuni la pedale.

Via Reuters

  • vw., marţi, 29.03.2016 10:58

    Cine spunea că nu e distracție maximă la buzunare cu mașinile vw ?

  • fritz, marţi, 29.03.2016 11:12

    masina germana,nene! s-a dus dracu mitul asta...

  • G, marţi, 29.03.2016 11:52

    Vw are atâtea probleme de soft încât încep să cred nemții au o problemă de hard.

  • mishazaitev, marţi, 29.03.2016 15:08

    Probabil ca in motorul electric sedea ascuns un TDI ...

  • bbb, marţi, 29.03.2016 18:50

    masina germana,nene! s-a dus dracu mitul asta... Intradevar a fost doar un mit. Realitatea este alta.

  • Vali, marţi, 29.03.2016 19:30

    Bănuiesc că modelele vândute în Europa sunt speciale. Ca să nu cred că europenii sunt prea proști ca să facă scandal și să își ceară drepturile. Jafuri de mașini făcute doar ca să scadă norma grupului per total.

  • Ovidiu, marţi, 29.03.2016 19:42

    Atenţie ! TOATE unităţile e-Golf Vw e praf !

  • Ady Spataru, marţi, 29.03.2016 21:29

    DAS AUTO domle' ......... Pana una alta tot carnatii-s de nasul lor.

  • @spataru, miercuri, 30.03.2016 01:32

    Cand face VW recall e de naspa, cand face toyota recall e de bine :)) Ipocrizie si frustrare e in floare. La toyota e masina vanduta recallul facut, care ar putea fi trecut deja in cartea de service.

  • G, miercuri, 30.03.2016 10:40

    Recall înseamnă îndreptarea greșelilor. Soft măsluit înseamnă excrocherie. Greșeala este acceptabilă, excrocheria premeditată este inacceptabilă. De-aia vw pute iar Toyota e simpatică. Cam asta e diferența dintre ipocrizie și atitudine, între frustrare și penalizare. Dar nu oricine este capabil să înțeleagă diferența.

  • Ady Spataru, joi, 31.03.2016 12:28

    @spataru....... Nu cred ca are rost sa-ti mai explic. Userul @G a explicat destul de clar. De astfel se pare ca cu greu intelegi la ce m-am referit in postare. Asa cum a zis si @G , eu m-am referit la faptul ca Foltzfaghen abia acum dupa ce au fost prinsi cu escrocheria ''softului magic'' s-au trezit si ei sa-si indrepte niste greseli. Mai sa fie, o coincidenta oare ? In rest asa cum a zis si @G , Foltzfaghen pute ....de fapt corect ar fi nu prea pute pe langa Toyota . In curand VW se va prabusi sub concernul Kia -Hyundai, si asta nu doar datorita Dieselgate , ci a faptului ca grupul corean produce masini net superioare VW, si ca pret si cu garantie 10 ani