BMW confirmă o versiune de lux a viitorului X7, estimată la peste 100.000 de euro
Un oficial BMW a confirmat zvonurile privind o eventuală versiune de lux a modelului X7. Aceasta va costa peste 100.000 de euro și va avea doar patru locuri.
Așa cum anticipam și în urmă cu câteva săptămâni, după conferința în care BMW anunța rezultatele financiare, constructorul german are în plan un SUV mare, botezat X7, care va fi declinat și într-o versiune de lux. Ian Robertson, directorul departamentului de vânzări BMW, a confirmat această informație într-un interviu acordat Automotive News.
Robertson a declarat că X7 va fi oferit clienților și într-o versiune cu numai patru locuri, echipată cu materiale de calitate și estimată la cel puțin 100.000 de euro. Acesta va fi prețul de pornire, urmând ca un grad de personalizare ceva mai atent să crească această valoare de pornire.
Chiar dacă va fi un SUV scump, noul X7 nu va lua din clienții viitorului Rolls Royce Cullinan, primul model de acest tip din istoria constructorului britanic. Mai mult, Robertson a dat asigurări că X7 și Cullinan nu vor avea nimic în comun.
Același Robertson a declarat că BMW nu are nevoie de o divizie de lux pentru a se bate cu Maybach, cea a rivalilor de la Mercedes. Pentru asta, BMW are în portofoliu brandul Rolls Royce.
Oficialul BMW nu s-a ferit să vorbească nici despre un model vârf de gamă, poziționat deasupra lui Seria 7. Intens speculatul Seria 8 sau Seria 9 ar putea prinde viață până la urmă. Deși nu a vrut să vorbească despre data de lansare sau despre cum se va poziționa, Robertson s-a mulțumit să precizeze că modelul este deja într-o fază avansată de proiectare și dezvoltare. Asta înseamnă că am putea să-l vedem pe stradă până la finalul acestui deceniu.
Despre trendul actual al crossover-elor, Robertson nu a expus foarte multe planuri. A preferat că promită doar un SUV compact, de dimensiuni mai mici, care va fi poziționat cel mai probabil între X1 și X3 și se va numi, logic, X2. Debutul său este așteptat în 2017.
via automotivenews (înreg.)
Pai trebuie piata pentru viitorul sasiu necesar pt suv-ul RR. Cum numarul de suv-uri RR, concurentul lui Bentley, va fi redus, pentru o profitabilitate cat mai ridicata, trebuie introdusa si o noua gama marca BMW. Probabil acelasi sasiu va fi folosit si pentru viitoarea serie 9 si viitorul RR. Pana la urma BMW ii urmeaza pe cei de la Mercedes, care, pe baza unui singur sasiu reusesc sa faca mai multe modele, atat berline cat si suv-uri, reducand costurile de productie foarte mult. Mai reamintesc ca pana si aceste sasiuri sunt doar o adaptare a noului sasiu introdus pe actualul S.