Volkswagen aduce la Geneva patru concepte derivate din citadina Up!
Swiss Up!, Winter Up!, X Up! şi Cargo Up! îşi vor face apariţia la Salonul Auto de la Geneva. Cele patru prototipuri prefigurează versiuni posibile sau nu ale modelului citadin german.
Volkswagen va umple standul propriu de la Geneva cu patru concepte derivate din versiunea de serie a modelului de oraş Up! Este vorba de patru prototipuri - unele realiste, altele fanteziste - care au rolul de a demonstra capacitatea de transformare a citadinei germane. Totul se bazează pe elementul estetic, modificările tehnice fiind inexistente pe cele patru concepte.
Swiss Up!
Pentru că vorbim de un salon auto elveţian, Volkswagen a decis să le ofere reprezentanţilor Ţării Cantoanelor o maşină proprie. Iar versiunea Swiss Up! elogiază Alpii şi nuanţele de pe drapelul elveţian. Cu o caroserie roşie dublată de jante albe, o schemă de culori neobişnuit de simplă pentru un concept, modelul german iese în evidenţă la interior prin crucea albă a drapelului elveţian, care este motiv ornamental pe tapiţeria scaunelor. Ca element de culoare, designerii germani au plantat la interior un buzunar în care, spun ei, şoferul poate să-şi ţină cuţitul Victorinox, un alt simbol naţional elveţian.
Winter Up!
Dezvoltat pe bazele conceptului Cross Up!, prezentat de Volkswagen în toamna anului trecut la Frankfurt, studiul de design Winter Up! este dedicat iubitorilor sporturilor de iarnă. Nuanţe albe şi bleu pe caroserie şi în interior, sisteme de prindere a schiurilor şi snowboard-urilor pe plafon şi o gardă la sol mai mare decât a modelului de serie. Acestea sunt caracteristicile principale ale prototipului german.
X Up!
Vreţi să mergeţi într-o călătorie (ceva mai) lungă, iar Up! nu vă oferă destul spaţi de depozitare pentru bagaje? Dacă acestea sunt mici şi plate, ele pot fi aşezate în portbagajul adiţional de plafon montat pe conceptul X Up! Volkswagen îl prezintă pompos ca pe "Globetrotter-ul gamei Up!" atât datorită portbagajului de pe palfon, cât şi datorită aspectului său ceva mai durabil, element subliniat de pasajele dublate cu plastic ale roţilor sau spoilerele întărite. Cireaşa de pe Up: proiectoarele amplasate pe plafon care-l ajută pe şofer noaptea. Eventual prin junglă.
Cargo Up!
Versiunea de marfă a lui Up! este, probabil, cel mai potrivit şi realist concept dintre cele patru. Destinat companiilor care au de transportat lucruri nu prea mari şi nu prea voluminoase, cum sunt pizzeriile care livrează acasă, Cargo Up! nu are geamuri decât pe uşile din faţă şi devine astfel o utilitară numai bună pentru oraş. Pentru un şofer şi atât, pentru că toate celelalte scaune din maşină au fost eliminate pentru ca spaţiul de încărcare să fie cât mai mare. În aceste condiţii, Cargo Up! beneficiază de o capacitate de încărcare care variază între 951 şi 1400 de litri. În plus, există o mulţime de alte zone de încărcare adiţionale de mici dimensiuni care pot să-i folosească celui de la volan. Masa totală a maşinii este de 929 de kilograme, iar sarcina utilă de 426 de kilograme. Numai bine pentru peste 800 de cutii de pizza.
de asta astia sunt no.1 la vanzari si pe deasupra au si profit foarte mare pe fiecare masina vanduta. ei fac o platforma, un casetofon, o navigatie etc. pentru mai multe modele si reduc costurile la maxim ei ofera diversitate, dintr-un model deriveaza inca 3-4 si iti ofera posibilitatea sa le configurezi in zeci de feluri.... si tot asa nu exceleaza la nimic, nici motorizari diesel, nici alea pe benzina care nu sunt nici cele mai fiabile nici cele mai rafinate, in schimb iti ofera o cutie dsg cu dublu ambreaj sa iti ia ochii...cu pretextul ca este pus pe veyron si tot asa...toate astea te fac lider, cauti chestii marunte sa iei ochii la mase (un dsg, o navigatie touchscreen, niste luminite prin oglinzi si alte prostii)... bravo lor, sunt un exemplu de asa da. daca va uitati la alti producatori, ei nu au invatat inca lectia asta or nu vor sa o aplice din traditie sau incapatanare.... dar rezultatele se reflecta in vanzari