Volkswagen a produs exemplarul Polo cu numarul 11.111.111

Publicat joi, 04.02.2010 16:14 de Mircea Meșter

Cei 35 de ani de istorie a modelului Polo s-au tradus astazi, la uzina VW din India, in 11.111.111 de exemplare produse.

Volkswagen a anuntat astazi ca fabrica sa din India a scos de pe banda de productie exemplarul Polo cu numarul 11.111.111 produs in istoria de 35 de ani a modelului german de segment mic. Evenimentul a avut loc in uzina Volkswagen din Pune, la acesta luand parte Horst Kohler, presedintele Germaniei, si Jochem Heizmann, membru al Consiliului de Administratie VW Group.

Exemplarul Polo sarbatorit iese pe piata la doar doua luni de la momentul in care noua generatie a modelului Polo a primit premiul Masina Anului in Europa. Prima generatie Polo a fost produsa de Volkswagen in 1975, modelul german devenind de atunci unul dintre simbolurile segmentului B european.

Uzina indiana din Pune care a gazduit evenimentul de astazi este cea mai mare investitie a Grupului Volkswagen din aceasta tara, capacitatea sa anuala de productie fiind de 110.000 de vehicule pe an. Pe langa Polo, aici se produce si Skoda Fabia, model asamblat pe aceeasi platforma a grupului german.

va | Volkswagen

  • bla bla bla bla, joi, 04.02.2010 17:27

    da si Peugeot a vandut peste 12 milioane de unitati cu 205 si 206....sa numai zic de 207 :))

  • eu, joi, 04.02.2010 20:19
    @bla bla bla

    Bravo, imi place comentariul tau. Adevarul e ca cei de la PEUGEOT au vandut mai multe 206 decat cei de la vw cu polo lor cu tot. Sa nu mai vorbim ca un 207 pe langa un polo actual e OZN... (si ca dimensiuni si ca tehnica....). Rog pe cei care nu stiu despre ce e vorba sa se obtina de la comentarii inutile!

  • o mica remarca, joi, 04.02.2010 20:52

    Cand Peugeot vindea Peugeot 206 1.6 HDI (Common-rail si filtru de particule) VW vindea Polo 1.4 TDI in 3 pistoane pompe-duse, si 1.9 tdi de 20 de ani....cam asta e diferenta intre cele 2 marci.

  • o alta remarca, joi, 04.02.2010 21:05
    @o mica remarca

    mda.. .acel polo in 3 pistoane 1.2 TDI avea un consum de 3 litrii la suta. Poate nu erau nista masini chiar asa rele si ti-e doar putina ciuda tie ca nu iti permiti una... ;)

  • Carlos, joi, 04.02.2010 21:33

    Clio 1.5 dci poate avea consum 3% fara sa faca atatea compromisuri in privinta silentiozitatii, fiabilitatii si puterii. http://www.automarket.ro/stiri/renault-clio-86-eco2-cel-mai-ecologic-model-renault-27583.html

  • LUCCI, joi, 04.02.2010 22:30
    PEJO POLO

    Aveti dreptate ,dar...de ce oare un Polo sh costa cat doua 206 sh(acelasi an fiecare si dotari similare)? Cred ca si din cauza faptului ca Polo e o masina f. proasta,nu-i asa,iar 206,207 ,sunt ,, OZN-uri''.Iar la OZN-uri nu poti schimba un rulment pe spate pt ca -obligat fortat de ,,tehnica ''Peugeot-trebuie sa schimbi toata puntea spate....alti bani,alta distractie. De ce sa te coste 500.000 un rulment,la Polo,mai bine dai 12.ooo.ooo. pe o punte ,la Pejo'

  • val, joi, 04.02.2010 23:47
    vw

    are dreptate lucci

  • marianul, vineri, 05.02.2010 00:16
    varza baietzii

    Ba astia care habar nu avetzi si vb aiurea in tramvai!!! Care a condus un polo si care un 207?? polo e ok si asta se reflecta si in pretz.. 207 merge k o tigaie si nu se reflecta in pretz...(se lauda doar cu forme le de "OZN" e dif mare intre astea doua. Apropo polo de 1.2 consuma mult ink prea mult! pt k masina e grea si un motor aproape incapabil sa o care si e fortzat mereu => consum mare.. Am avut un polo.... si am mers si cu 206

  • ptr marianul si baietii de la , vineri, 05.02.2010 00:45

    A vorbit tipicul roman, care a condus toata viata Dacie si de 2-3 ani stie si el ce inseamna o masina straina, tipicul roman care foloseste termenii "combinatii" "smen" "tzatza de masina" "masina nemteasca e masina nemteasca" Acum o sa raspund tuturor. Peugeot 308 1.6 HDI E MASINA CU CEL MAI MIC CONSUM DIN LUME, a scos un consum de 3.1 O F I C I A L, a intrat in Guiness Book, si a mers 1919 km cu 60 de l. Acelasi motor este si pe 207 care este mai usor, concluzia o trageti singuri.

  • ptr marian, vineri, 05.02.2010 00:48

    ba mariane, daca conduci un Polo TDI si apoi urci intr-un Peugeot HDI zici ca urci din Dacie in Mercedes ma....cand inchizi usa la Peugeot numai auzi nimic....pana la 3000 rpm nu auzi absolut nimic, nu se compara cu tdiurile alea zgomotoase, chiar si common-rail. VW sa se compare cu Renault la motoare diesel nu cu Peugeot care face motorizari diesel pentru Bmw, Jaguar si altele.

  • eu, vineri, 05.02.2010 01:47

    aoleu, au ajuns pegeuot-urile super masini si nu am auzit eu? mai mult plastic decat intr-un peugeot sau renault nu am vazut decat la pamela andersson

  • ion, vineri, 05.02.2010 11:35
    Pt astia cu pejo 206

    Daca comparati polo cu 206 va pot garanta ca 206 e un foarte mare kkt este infect oricarei generatii de polo.Iar usile la 206 cand le inchizi parca sunt facute din tabla de conserva.

  • Castravetele, vineri, 05.02.2010 12:23
    @carlos

    bai tigaie, am zis consum de 3 litrii, nu 3.7 cat are renault-ul. 3 litrii fix. Ala era si scopul masinii. Iar asta acuma 10 ani.

  • eu, vineri, 05.02.2010 13:28
    @ion

    cine esti tu sa garantezi ca orice polo a fost mai bun decat orice 206??? Aparut in 1998 (fara 205 si predecesori) a fost vandut in 6milioane de ex. (date in 2007) Sa nu uitam ca se vinde si in continuare cu facelift si alte schimbari sub denumirea de 206+. Prostia aia de polo care a dat platforma si pt seat cordoba, ibiza, skoda fabia si cady si inca alte porcarii a facut tot atatea vanzari impreuna. Cum poti sa spui ca e un foarte mare KKT 206 cand detine recordul la vanzari pentru EUROPA a unui model??? nu ma refer la cele 6 milioane in toata lumea (la niv anului 2007, probabil ca acum e undeva la 8-9milioane)???? Si inca un amanunt: 206, 206SW, 206cc, 206Rc... dar ce stii tu decat WV??? 206cc a fost primul model dupa SLK din 1998 care a introdus cabrio ofofofof

  • ion, vineri, 05.02.2010 13:44
    @eu

    te rog sa mergi cu un pejo 206 si pe urma cu un polo cu aceleasi dotari si echipari sa vezi ce de .... este.Eu am de la firma cu motor de 1.4 diesel 75000km schimbate 2 injectoare,ambreiaj schimbat pe bani ca e consumabil,in garantie schimbat o valva legat de injectie.Fetele la usi s-au desprins acum multi km cand ia o groapa destul de mica caruta cred ca e limuzina zici ca se destrama tot.Eu de aprox 1 an nu mai merg cu c...ala ca imi este frica sa nu ma lase pe undeva. Bafta la scoala!

  • Castravetele, vineri, 05.02.2010 13:58
    @eu

    "206cc a fost primul model dupa SLK din 1998 care a introdus cabrio" Vai de mine.... asta de unde ai mai scos-o? Sau n-ai mai iesit din casa de la criza y2k?

  • s.dfsdfsd, vineri, 05.02.2010 17:34

    ba castravete, cauta pe peugeot.co.uk la history cine a inventat hard-topul.....porma sa vorbesti.