Volkswagen a produs exemplarul Polo cu numarul 11.111.111
Cei 35 de ani de istorie a modelului Polo s-au tradus astazi, la uzina VW din India, in 11.111.111 de exemplare produse.
Volkswagen a anuntat astazi ca fabrica sa din India a scos de pe banda de productie exemplarul Polo cu numarul 11.111.111 produs in istoria de 35 de ani a modelului german de segment mic. Evenimentul a avut loc in uzina Volkswagen din Pune, la acesta luand parte Horst Kohler, presedintele Germaniei, si Jochem Heizmann, membru al Consiliului de Administratie VW Group.
Exemplarul Polo sarbatorit iese pe piata la doar doua luni de la momentul in care noua generatie a modelului Polo a primit premiul Masina Anului in Europa. Prima generatie Polo a fost produsa de Volkswagen in 1975, modelul german devenind de atunci unul dintre simbolurile segmentului B european.
Uzina indiana din Pune care a gazduit evenimentul de astazi este cea mai mare investitie a Grupului Volkswagen din aceasta tara, capacitatea sa anuala de productie fiind de 110.000 de vehicule pe an. Pe langa Polo, aici se produce si Skoda Fabia, model asamblat pe aceeasi platforma a grupului german.
va | Volkswagen
-
eu, joi, 04.02.2010 20:19@bla bla bla
Bravo, imi place comentariul tau. Adevarul e ca cei de la PEUGEOT au vandut mai multe 206 decat cei de la vw cu polo lor cu tot. Sa nu mai vorbim ca un 207 pe langa un polo actual e OZN... (si ca dimensiuni si ca tehnica....). Rog pe cei care nu stiu despre ce e vorba sa se obtina de la comentarii inutile!
-
o mica remarca, joi, 04.02.2010 20:52
Cand Peugeot vindea Peugeot 206 1.6 HDI (Common-rail si filtru de particule) VW vindea Polo 1.4 TDI in 3 pistoane pompe-duse, si 1.9 tdi de 20 de ani....cam asta e diferenta intre cele 2 marci.
-
o alta remarca, joi, 04.02.2010 21:05@o mica remarca
mda.. .acel polo in 3 pistoane 1.2 TDI avea un consum de 3 litrii la suta. Poate nu erau nista masini chiar asa rele si ti-e doar putina ciuda tie ca nu iti permiti una... ;)
-
Carlos, joi, 04.02.2010 21:33
Clio 1.5 dci poate avea consum 3% fara sa faca atatea compromisuri in privinta silentiozitatii, fiabilitatii si puterii. http://www.automarket.ro/stiri/renault-clio-86-eco2-cel-mai-ecologic-model-renault-27583.html
-
LUCCI, joi, 04.02.2010 22:30PEJO POLO
Aveti dreptate ,dar...de ce oare un Polo sh costa cat doua 206 sh(acelasi an fiecare si dotari similare)? Cred ca si din cauza faptului ca Polo e o masina f. proasta,nu-i asa,iar 206,207 ,sunt ,, OZN-uri''.Iar la OZN-uri nu poti schimba un rulment pe spate pt ca -obligat fortat de ,,tehnica ''Peugeot-trebuie sa schimbi toata puntea spate....alti bani,alta distractie. De ce sa te coste 500.000 un rulment,la Polo,mai bine dai 12.ooo.ooo. pe o punte ,la Pejo'
-
val, joi, 04.02.2010 23:47vw
are dreptate lucci
-
marianul, vineri, 05.02.2010 00:16varza baietzii
Ba astia care habar nu avetzi si vb aiurea in tramvai!!! Care a condus un polo si care un 207?? polo e ok si asta se reflecta si in pretz.. 207 merge k o tigaie si nu se reflecta in pretz...(se lauda doar cu forme le de "OZN" e dif mare intre astea doua. Apropo polo de 1.2 consuma mult ink prea mult! pt k masina e grea si un motor aproape incapabil sa o care si e fortzat mereu => consum mare.. Am avut un polo.... si am mers si cu 206
-
ptr marianul si baietii de la , vineri, 05.02.2010 00:45
A vorbit tipicul roman, care a condus toata viata Dacie si de 2-3 ani stie si el ce inseamna o masina straina, tipicul roman care foloseste termenii "combinatii" "smen" "tzatza de masina" "masina nemteasca e masina nemteasca" Acum o sa raspund tuturor. Peugeot 308 1.6 HDI E MASINA CU CEL MAI MIC CONSUM DIN LUME, a scos un consum de 3.1 O F I C I A L, a intrat in Guiness Book, si a mers 1919 km cu 60 de l. Acelasi motor este si pe 207 care este mai usor, concluzia o trageti singuri.
-
ptr marian, vineri, 05.02.2010 00:48
ba mariane, daca conduci un Polo TDI si apoi urci intr-un Peugeot HDI zici ca urci din Dacie in Mercedes ma....cand inchizi usa la Peugeot numai auzi nimic....pana la 3000 rpm nu auzi absolut nimic, nu se compara cu tdiurile alea zgomotoase, chiar si common-rail. VW sa se compare cu Renault la motoare diesel nu cu Peugeot care face motorizari diesel pentru Bmw, Jaguar si altele.
-
eu, vineri, 05.02.2010 01:47
aoleu, au ajuns pegeuot-urile super masini si nu am auzit eu? mai mult plastic decat intr-un peugeot sau renault nu am vazut decat la pamela andersson
-
ion, vineri, 05.02.2010 11:35Pt astia cu pejo 206
Daca comparati polo cu 206 va pot garanta ca 206 e un foarte mare kkt este infect oricarei generatii de polo.Iar usile la 206 cand le inchizi parca sunt facute din tabla de conserva.
-
Castravetele, vineri, 05.02.2010 12:23@carlos
bai tigaie, am zis consum de 3 litrii, nu 3.7 cat are renault-ul. 3 litrii fix. Ala era si scopul masinii. Iar asta acuma 10 ani.
-
eu, vineri, 05.02.2010 13:28@ion
cine esti tu sa garantezi ca orice polo a fost mai bun decat orice 206??? Aparut in 1998 (fara 205 si predecesori) a fost vandut in 6milioane de ex. (date in 2007) Sa nu uitam ca se vinde si in continuare cu facelift si alte schimbari sub denumirea de 206+. Prostia aia de polo care a dat platforma si pt seat cordoba, ibiza, skoda fabia si cady si inca alte porcarii a facut tot atatea vanzari impreuna. Cum poti sa spui ca e un foarte mare KKT 206 cand detine recordul la vanzari pentru EUROPA a unui model??? nu ma refer la cele 6 milioane in toata lumea (la niv anului 2007, probabil ca acum e undeva la 8-9milioane)???? Si inca un amanunt: 206, 206SW, 206cc, 206Rc... dar ce stii tu decat WV??? 206cc a fost primul model dupa SLK din 1998 care a introdus cabrio ofofofof
-
ion, vineri, 05.02.2010 13:44@eu
te rog sa mergi cu un pejo 206 si pe urma cu un polo cu aceleasi dotari si echipari sa vezi ce de .... este.Eu am de la firma cu motor de 1.4 diesel 75000km schimbate 2 injectoare,ambreiaj schimbat pe bani ca e consumabil,in garantie schimbat o valva legat de injectie.Fetele la usi s-au desprins acum multi km cand ia o groapa destul de mica caruta cred ca e limuzina zici ca se destrama tot.Eu de aprox 1 an nu mai merg cu c...ala ca imi este frica sa nu ma lase pe undeva. Bafta la scoala!
-
Castravetele, vineri, 05.02.2010 13:58@eu
"206cc a fost primul model dupa SLK din 1998 care a introdus cabrio" Vai de mine.... asta de unde ai mai scos-o? Sau n-ai mai iesit din casa de la criza y2k?
-
s.dfsdfsd, vineri, 05.02.2010 17:34
ba castravete, cauta pe peugeot.co.uk la history cine a inventat hard-topul.....porma sa vorbesti.
Citeste si
-
GENERAL | joi, 28 iuniePikes Peak: Ediţia 2012 a fost anulată din cauza incendiilor din ColoradoEdiţia din acest an a etapei de viteză în coastă de la Pikes Peak a fost anulată, anunţă organizatorii evenimentului. În 2012, Pikes Peak aniversa 90 de ediţii şi asfaltarea integrală a traseului. Citeste tot
-
GENERAL | miercuri, 27 iuniePrinţul Albert de Monaco vinde la licitaţie 38 de automobile clasice din colecţia tatălui săuPrinţiul Rainer III de Monaco a strâns de-a lungul anilor o colecţie impresionantă de automobile clasice. Însă fiul său, Albert are o altă viziune şi a decis să vândă 38 de exemplare la o licitaţie ce va avea loc pe 26 iulie. Citeste tot
-
GENERAL | marţi, 26 iunieStudiu: Toyota este cel mai ”verde” brand din lumeÎn topul celor mai ”verzi” 100 de companii din lume, Toyota a reuşit să ocupe prima poziţie. Alte trei branduri auto reuşesc să pătrundă în Top 10. Citeste tot
-
GENERAL | marţi, 26 iunieNissan Leaf va alerga la Goodwood în marşarierNissan a anunţat că va alerga la Festivalul Vitezei de la Goodwood cu un Leaf care va parcurge traseul de 1.86 kilometri în marşarier. Citeste tot
-
GENERAL | marţi, 26 iunieBulgaria ridică limita de viteză pe autostrăzile moderne de la 130 la 140 km/hBulgaria devine ţara europeană cu cele mai mari limite de viteză după Germania şi Polonia. Vecinii noştri pot circula cu până la 140 de kilometri pe oră pe porţiunile modernizate ale autostrăzilor. Citeste tot
da si Peugeot a vandut peste 12 milioane de unitati cu 205 si 206....sa numai zic de 207 :))