Viitorul Volkswagen Beetle va debuta în 2011

Publicat joi, 13.05.2010 17:45 de Sebastian Toma

Succesorul lui Volkswagen Beetle este aşteptat să debuteze în 2011, la doar un an şi câteva luni de la oprirea productiei versiunii "renăscute" a celebrei "broscuţe".

Cei de la Volkswagen se pregătesc pentru viitoarea generaţie a lui Beetle, care ar trebui să debuteze undeva în anul 2011. Modelul respectiv va fi proiectat special pentru noua caroserie, acesta nefiind o altă caroserie montată pe şasiul de Golf. Data de lansare a fost dezvăluită de şeful Volkswagen Group Australia, Anke Koeckler.

Volkswagen speră să obţină vânzări serioase cu viitorul Beetle, deoarece a doua generaţie a acestui model s-a vândut pe piaţa din SUA doar 8.000 de exemplare în 13 ani. În mod surprinzător, piaţa din Statele Unite ale Americii a fost considerată ca fiind o piaţă "buna" pentru ceea ce era "Noul Beetle" acum 13 ani. În comparaţie cu celebra "broscuta" însă, a doua generaţie a acestui model a fost o dezamăgire din punctul de vedere al vânzărilor.

Singurul element al viitorului model care va remane retro va fi design-ul, sau cel puţin silueta. Cei de la Volkswagen sunt conştienţi că şi-au creat o imagine de marca în mintea multor persoane cu "broscutele" din anii 1960. Tocmai de aceea, designerii Volkswagen nu vor schimba conceptul acestui model, ci doar mici elemente de design necesare unui model modern. Astfel, există posibilitatea instalării unor stopuri cu LED-uri, blocuri optice montate ceva mai sus pe aripi şi alte elemente similare, necesare obţinerii unor rezultate bune la testele de siguranţă şi în tunelul aerodinamic.

Via | Carsguide

  • LauCalin, joi, 13.05.2010 23:29
    New Beetle

    Daca nu as fi fan Volvo, m-ar bate gandul sa o schimb cand va aparea:)) In privinta vanzarilor are dreptate tipul din reportaj. Vanzari slabe inseamna piese de schimb cam greu de gasit si scumpe. De exemplu eu nu gasesc stergatoare pentru ea. Va trebui sa ma duc la reprezentanta :(

  • Silverblade, vineri, 14.05.2010 14:23
    prostii

    Vanzarile uriase ale primei generatii Beetle nu aveau nimic de a face cu designul, performantele motorului sau altele asemenea. La vremea respectiva s-a vandut (la fel ca FIAT 500 sau Mini Morris) pentru un singur motiv: era foarte ieftina. Ieftina la cumparare, ieftina la intretinere. Adica pentru aceleasi motive pentru care (si aici ma astept sa aud vociferari din partea unora si altora) astazi se cumpara Dacia. Ca urmare, indiferent ca ii pastreaza forma sau nu, ca ii pun motor mai puternic sau mai slabut, daca pretul nu va fi foarte scazut, atunci vanzarile vor ramane slabe.

  • flavius, vineri, 14.05.2010 15:35
    Broscuta

    De ce nu se mai fac masini populare ca Broscuta,R 4,500,Mini ?!.Pretentiile au crescut,toate remake-urile au fost fiasco.Da, o sa ziceti de Fiat 500,dar la pretul afisat prefer un Punto.Sper ca dupa 30 de ani VW sa scoata o masina populara.

  • autobil, vineri, 14.05.2010 16:52
    masina ta a inplinit 5 ani ?

    oferta este valabila pina la 31 decembrie 2010 nu 2009.

  • Maka, sâmbătă, 15.05.2010 02:11

    Oare va exista un remake dupa Logan peste 50 -60 de ani? Ma rog , chiar daca va fi o chestie zburatoare de tip Maglev... Teoretic Logan acum este cam in pozitia broscutei, a lui 500 si a lui Mini de dupa razboi (numiti-l "criza" sau "recesiune " acum)... Daca da, atunci inseamna ca Logan va fi fost in brand adevarat.

  • mowgli, duminică, 16.05.2010 07:58
    @silverblade

    "in the 1950s, it was more comfortable and powerful than most European small cars, having been designed for sustained high speed on the Autobahn, and ultimately became the longest-running and most-produced automobile of a single design" "Its success owed much to its extremely high build quality, and innovative, eye-catching advertising. The Beetle car was the benchmark for both generations of American compact cars" Nu prea suna a logan domnule.Sa nu mai vorbim de faptul ca una din cele mai ieftine masini era si cea mai aerodinamica si cea mai apropiata de un Porsche.Pentru banii aia aveai ceva exclusivist chiar si pentru vremurile noastre, motor flat 4 pe puntea spate si evident tractiune spate.Nu prea semana cu nimic la vremea aceea si nu avea nimic in comun cu concurenta.Deci paralela trasa intre kafer si logan nu e prea corecta.

  • Silverblade, luni, 17.05.2010 14:12
    @Mowgli

    Ba deloc, suna exact asa cum am spus. Nu era nimic exclusivist, chiar textul postat de tine spune ca era mai comfortabila decat alte masini mici si aveau reclame inventive.