Viitorul Mercedes-AMG C63 ar putea renunța la motorul V8: nemții pregătesc un sistem hibrid pe baza propulsorului de 2.0 litri
Viitoarea generație Mercedes-AMG C63 ar putea primi un sistem hibrid de propulsie bazat pe motorul de 2.0 litri de 421 CP folosit în prezent pe modelele de performanță din gama compactă. Totodată, nemții ar putea introduce și un sistem de tracțiune integrală care să includă un mod Drift.
În urmă cu câteva luni, oficialii Mercedes-Benz au confirmat că viitoarea generație Clasa C va primi și versiuni cu sistem hibrid de propulsie. La scurt timp, Tobias Moers, șeful diviziei AMG a declarat că noul motor de 2.0 litri folosit în gama compactă pe AMG A 45, AMG CLA 45 și AMG CLA 45 Shooting Brake ar putea fi introdus și pe modele mai mari.
Conform unor surse apropiate companiei, nemții vor veni cu o nouă generație AMG C63, însă vor renunța la motorul V8 de 4.0 litri. În locul acestuia, Mercedes-AMG va introduce un sistem hibrid de propulsie bazat pe motorul de 2.0 litri de 421 de cai putere.
Aceleași zvonuri menționează că sistemul hibrid va integra tehnologia EQ Boost. În cazul versiunilor AMG 53, EQ boost oferă încă 22 de cai putere și 250 Nm pentru perioade scurte de timp. Tot tehnologia EQ Boost este responsabilă și pentru "hrănirea" sistemului electric la 48V. În cazul viitorului AMG C63, sistemul pregătit de nemți ar urma să ofere și mai multe resurse.
În total, viitoarea tehnologie hibridă pregătită pentru noul AMG C63 va oferi valori de putere similare cu cele ale actualei versiuni (510 CP și 700 Nm). Totodată, nemții vor veni și cu un sistem de tracțiune integrală (va include un mod Drift) care să gestioneze resursele viitorului model de performanță.
Conform unui raport apărut în urmă cu câteva săptămâni, viitoarea generație Mercedes-Benz Clasa C va fi expusă în premieră în cadrul Salonului Auto de la Paris din 2020, în timp ce versiunea de performanță AMC C63 ar urma să fie lansată până la finalul anului viitor.
Via | Autocar
AMG de doi litri...pffffff!