Viitorul Mazda2 se va adresa unui public feminin
Noua generaţie Mazda2, aşteptată pe piaţă la finalul lui 2014, va avea un alt public ţintă: femeile. Decizia va duce la adoptarea unui design mai cuminte, departe de propunerile sportive.
Cu o concurenţă acerbă în segmentul sub-compact, Mazda a decis să schimbe macazul şi să aleagă o altă strategie de viitor. Noua generaţie Mazda2 îşi va schimba astfel publicul ţintă, căutând să atragă de partea sa un public preponderent feminin.
Programat să ajungă pe piaţă abia spre sfârşitul anului viitor, modelul japonez va fi creat cu un singur scop în minte: atragerea sexului frumos. O recunoaşte chiar şi Peter Birtwhistle, care susţine că Mazda2 este mult mai profitabilă pe piaţa din Asia şi nu pe cea din Europa, unde este achiziţionată mai mult de publicul masculin. Tocmai de aceea, „noua generaţie va fi desenată pentru a atrage femeile.”
Ca o consecinţă a acestei decizii, Birtwhistle a admis renunţarea la anumite linii musculoase, masculine, agresive, tocmai pentru a nu speria publicul de acest gen. Chiar şi aşa, Birtwhistle susţine că noua maşină de clasă mică va fi una „foarte arătoasă”.
Nu există foarte multe detalii despre viitorul Mazda2, însă mai multe surse vorbesc despre un model dezvoltat pe o platformă mai scurtă a lui CX-5. După lansarea oficială, subcompacta va servi şi ca fundament pentru un crossover mic, de talia lui Nissan Juke, etalonul segmentului la ora actuală.
via autocar
Daca nu o sa arate ca ultimile 3 modele Mazda (CX-5, 6, 3), o sa aiba acelasi nivel de vanzari...