Viitorul Honda NSX va avea 590 de cai putere

Publicat marţi, 15.07.2008 16:56 de Bogdan Mirică

Cele mai noi informatii despre supercarul Honda NSX anunta un motor V10 de 590 de cai si o masa de doar 1500 kg.

In ultima vreme v-am tot asaltat cu informatii despre viitorul supercar pe care Honda il pregateste. Este vorba despre noua generatie a modelului NSX, asteptata sa rivalizeze si chiar sa depaseasca performantele actualului Nissan GT-R.

Revenim astazi cu noi informatii despre propulsorul viitorului NSX si sistemele care vor asigura valorificarea sutelor de cai putere. Potrivit unor surse din interiorul Honda, viitorul NSX se va bucura de serviciile unui motor V10 de 5.5 litri echipat cu cea mai nou tehnologie Variable Cylinder Management (VCM). Aceasta permite functionarea unui numar mai mic de cilindri in situatiile in care motorul nu este foarte solicitat.

Tot surse neoficiale au declarat ca NSX va ascunde sub capota 590 de cai putere si nu 550 asa cum fusese anticipat initial. Cuplul motor va urca si el pana la aproape 580 de Nm, asemeni celui oferit de rivalul sau, Nissan GT-R.

Intreaga putere va fi distribuita ambelor punti prin intermediul unei transmisii AWD inspirata de tehnologia folosita in Formula 1. NSX va imprumutat de la divizia de motorsport si o serie de elemente aerodinamice usoare care ii vor permite supercarului sa atinga o masa maxima de doar 1500 de kilograme. Stabilitatea va fi asigurata de un nou set de suspensii sportive si de pneuri Bridgestone de performanta.

Performantele pe care NSX le va oferi publicului vor veni insa la un pret destul de piperat, cei 150.000 de dolari estimati de surse neoficiale urmand sa pozitioneze NSX la acelasi nivel cu Aston Martin Vanquish.

via | LeftLaneNews

  • mumbojumbo, marţi, 15.07.2008 20:51
    ???

    nu stiam ca in F1 se foloseste transmisia integrala... na ca am mai invatat ceva...

  • Sebi, miercuri, 16.07.2008 09:00
    Re: ???

    Se foloseste tractiune spate, dar lasa-i sa creada ce vor...

  • sunshine64sm, miercuri, 16.07.2008 09:52
    Se confirma trendul spre ...

    Un fenomen foarte curios se poate evidentia in ultima perioada, fiind determinat de angoasa sfirsitului petrolului, culminind cu scoaterea pe piata a unor masini cu adevarat proaste: moroare flaminde de benzina, capi putere cit mai multi, caroserii idioate, tehnologii cu nume cit mai sonor si de fapt sint rahaturi, denumiri ciudate, soferi idioti, si preturi din ce in ce mai mari. E clara tendinta spre care se indreapta otomobilu, spre culmea idioteniei. In loc sa reparati gropile (mai ieftin) se prefera sa puna amortizoare (mai scumpe), in loc sa reduca consumul si caii putere (petrolul e pe terminate) se face motoare cit mai mari. Idioti mai sint si astia care fac masini. Dar si mai fraieri e cine le cumpara. De cistigat se poate cistiga si din senzatia unor stiri insuficient verificate, dar mai ales din lansarea de zvonuri. Care numai adevarate nu sint. Important e sa avem masini cu cit mai multi cai putere, ca asa stim sa salvam mediul. Culmea ideologiei comuniste: lupta pentru pace. Tehnologia noua a determinat cresterea preturilor, si nicidecum scaderea lor. Adica fix invers. Ce as putea face eu cu 590 de cai pe drumurile din tara asta ? Sa am 590 de cai si sa merg cu 60 la ora ?!! As da dovada ca sint cel putin fraier daca mi-as lua o masina numai pentru asa ceva. Mai bine imi iau Hammer... Si daca stau bine sa ma gindesc, prefer tot LOGAN. Si mai imi ramine si bani de buzunar.

  • gaby, miercuri, 16.07.2008 10:11
    ...

    "Mai bine imi iau HAMMER... Si daca stau bine sa ma gindesc, prefer tot LOGAN. Si mai imi RAMINE si bani de buzunar." Tocmai ai subliniat ca esti PROST!

  • bbb, miercuri, 16.07.2008 12:47
    pt sunshine64sm

    Mai baiete tu cumpara-ti dulapul ala de logan si lasa idioteniile astea de masini sa le cumpere cine stie ce este aia o masina adevarata. Nu ti-a cerut nimeni parerea. Si in al doilea rand daca compari Honda cu un logan este ca si cum ai compara o masina cu un carucior de copii.