Viitor incert pentru Kia Stinger: vârful de gamă al producătorului asiatic ar putea dispărea din ofertă

Publicat miercuri, 18.09.2019 12:42 de Cornel Șocariciu

Oficialii Kia nu sunt mulțumiți de vânzările lui Stinger, iar acest lucru pune sub semnul întrebării viitorul GT-ului asiatic. Conform primelor informații, Kia ar putea renunța la o nouă generație Stinger.

Kia Stinger nu este doar cel mai rapid model dezvoltat până acum de producătorul asiatic, ci este considerat și vectorul de imagine al mărcii. În momentul lansării, GT-ul dezvoltat de echipa Kia din Frankfurt a stârnit reacții pozitive din partea fanilor.

Cu toate acestea, oficialii Kia nu sunt mulțumiți de modul în care Stinger punctează în dreptul vânzărilor. Conform unor declarații făcute de Gregory Guillaume, șeful departamentului de design Kia din Frankfurt, viitorul lui Stinger este incert.

"Nu sunt convins că în acest moment Stinger se descurcă atât de bine raportat la estimările făcute. Nu am sperat niciodată să vindem volume mari, în condițiile în care Stinger este considerat un vector de imagine", a declarat oficialul Kia.

Conform reprezentantului producătorului asiatic, Kia ar putea renunța complet la Stinger, iar locul său ar putea fi luat de un model electric.

"După cum deja știți, se întâmplă o mulțime de lucruri în zona vehiculelor electrificate, iar Stinger ar putea deveni un model complet nou. Încă nu știu. Nu am ajuns în acel punct. Mai avem ceva timp la dispoziție", a completat oficialul Kia.

Via | CarAdvice

  • dan_grc, miercuri, 18.09.2019 14:28

    Reactiile pozitive din partea fanilor n-au absolut nicio legatura cu realitatea, pentru ca acesti fani exista pe net, forumuri, youtube, dar cand vine vorba de cumparat...si pe AM sunt experti care viseaza la modele mai rare si-i critica pe ceilalti care au masini ce se vand, asa a disparut SAAB, aproape si Lancia, nici Alfa nu sta pe roze, pentru ca sa vorbesti este gratis. Nu plang de mila celor de la Kia, se descurca, sunt pe val, dar in cazul altor marci lucrurile nu sunt la fel de bune.

  • PMC, miercuri, 18.09.2019 16:47

    Ei ei... cata suparare, cata lacrima cristalina... Of of Doamne-Doamne... Desi, pefect previzibil, sfaristul vad ca e surprinzator pentru multi. Si-au incercat oamenii mana la copiat. Ca de fiecare data. Au copiat tot ce-au putut copia si rezultatul a fost o masina aratoasa si de neinteles de scumpa. Asa ca se cumpara nu. Deci, bye-bye. Niciodata n-as intelege de ce ti-ai da banii pe asa ceva....

  • tc1900, miercuri, 18.09.2019 17:04

    cine vrea o masina puternica si cu multi CP, la preturi omenesti, nu gen Audi, sa se grabeasca, in 2-3 oferta se va reduce la jumatate

  • Scrooge, miercuri, 18.09.2019 18:46

    @tc1900.....cine vrea o masina puternica si cu multi cai sta bine pe cascaval......si nu banii conteaza in alegerea masinii....imi place mult Stiger dar nu trebuie sa-mi placa mie.....masina trebuie sa placa si convinga un numar mare de persoane sa umble la portofel pentru a justifica modelul....ceeea ce se pare ca nu a facut......deci stai linistit ca cine vrea o masina puternica nu se va grabi deloc ci isi va cumpara in continuare din oferta care a mers bine si inainte sa apara Stinger.

  • mm, joi, 19.09.2019 12:47

    previzibil, o marca concentrata pe produse de buget reuseste cu greu sa atinga zone mai rarefiate, mai normal ar fi fost variante potente ale versiunilor consacrate. pe de alta parte musclecar-ul e oricum o specie pe cale de dispariție, cu greu abia fac fata nume de mult consacrate si probabil sunt tinute in viata doar datorita imaginii (chiar daca pierde ford cu productia mustangului, cred ca pierderea de imagine ar fi mult mai dramatica daca ar renunta la el, in special in state) Oricum pacat ca nu mai sunt dorite astfel de masinil.

  • Razvan, joi, 19.09.2019 15:06

    Serios? O Kia de 40.000 euro si ei spera sa o vanda in profit? Ha ha ha!