Viitoarea generație Volkswagen Golf va avea un sistem micro-hibrid la 48V: producția lui Golf 8 începe în iunie 2019
Volkswagen a anunțat că viitoarea generație Golf va integra un sistem micro-hibrid la 48V. Mulțumită acestei tehnologii, modelul de clasă compactă va avea un consum mai mic de carburant și emisii reduse.
Volkswagen are planuri noi în ceea ce privește electrificarea modelelor din gamă. În cadrul International Vienna Motor Symposium, oficialii constructorului german au anunțat lansarea unui sistem micro-hibrid bazat pe un pachet electric de 48V.
Acesta va debuta oficial pe viitoarea generație Volkswagen Golf, model programat să intre pe linia de asamblare în luna iunie 2019. Ulterior, acest sistem micro-hibrid va fi introdus și pe alte modele din gamă.
"Electrificarea modelelor cu motoare convenționale ne ajută să reducem consumul de carburant și emisiile, dar în același timp vom oferi performanțe îmbunătățite", a declarat Frank Weisch, membru în comitetul executiv Volkswagen.
Sistemul pregătit pentru viitoarea generație Golf integrează un generator/starter la 48V și o baterie de 48V cu o capacitate mică. Conform reprezentanților constructorului german, acest sistem o să permită viitoarelor modele să ruleze cu motorul oprit în regim de croazieră. Același sistem va fi utilizat în momentul plecării de pe loc. Per total, sistemul micro-hibrid promite un consum de carburant redus cu 0.3 litri/100 de kilometri.
Viitoarea generație Volkswagen Golf va avea funcții autonome extinse, va fi conectată în permanență la internet și va oferi sistem de siguranță și conectivitate de referință pentru industria auto.
"Cu funcții autonome extinse, viitorul Golf conduce Volkswagen într-o eră de automobile complet conectate. Va fi întotdeauna online și va reprezenta un punct de referință în termeni de siguranță și conectivitate datorită cockpitului digital și a sistemelor de asistență", a declarat Karlheinz Hell, responsabilul de modelele compacte din gama Volkswagen, în urmă cu câteva luni.
Sistemul a fost inventat de angajaţii indieni de la Suzuki india şi adus şi în Europa Apoi a fost dezvoltat și de Bosch, Continental Mă îndoiesc că VW are ceva propriu ci cumpără subansamblul de la producătorii consacraţi