Luca de Meo, noul CEO Renault: "Dacia este un miracol. A venit momentul ca brandul să înflorească"
Luca de Meo, noul CEO Renault, compară evoluția Dacia cu un "miracol" și consideră că este momentul potrivit ca brandul de la Mioveni să "înflorească".
Luca de Meo a preluat de la 1 iulie postul de CEO al constructorului francez Renault, iar prima sa vizită internațională a avut loc cu numai câteva zile în urmă în România.
Pe parcursul a două zile, oficialul italian a vizitat uzina de la Mioveni, centrul tehnic de la Titu, dar și clădirea de birouri Renault Business Connected din București.
La capătul acestei vizite care nu a fost promovată aproape deloc de producătorul francez, Luca de Meo susține că Dacia reprezintă un miracol datorită rezultatelor financiare excelente pe care le obține în segmentul său. În plus, De Meo sugerează că plănuiește o strategie îmbunătățită pentru ca brandul Dacia să devină și mai puternic.
"Privită din interior, Dacia arată și mai mult ca un miracol. Nimeni din industria auto nu poate face atât de mulți bani la acest nivel al pieței. Este momentul potrivit pentru Dacia să înflorească ca un brand de sine-stătător", a precizat Luca de Meo.
Declarația face parte dintr-un discurs susținut de Luca de Meo cu ocazia publicării rezultatelor financiare ale Grupului Renault pentru prima jumătate a anului.
Renault a anunțat că a înregistrat o pierdere record de 7.3 miliarde de euro în prima jumătate a anului, comparativ cu un profit de 1.5 miliarde de euro în perioada similară a anului trecut.
Pierderile sunt efectul direct al scăderii vânzărilor la nivel global cu 34% comparativ cu primele șase luni din 2019, însă francezii menționează că o "contribuție" majoră la acest rezultat negativ o au partenerii de la Nissan.
De altfel, dacă nu ar fi luate în calcul pierderile Nissan, Renault ar fi raportat o pierdere de "numai" două miliarde de euro.
Via Renault, LifeNews
-
Edikkk, joi, 30.07.2020 11:40
Este o minune cum pot angajaţii români să fie atât de prost plătiţi ! Cam aşa se traduce mesajul? Plus că angajaţii români muncesc ceva mai mult ca cei francezi. Nu că îmi doresc să scadă salariile francezilor, nu. Ci să ajungă la un nivel decent în România. Dar ca în orice industrie, cât timp este o China, India, Bangladesh este greu, foarte greu pentru restul angajaţilor din lumea civilizată. Nu că nu se pot da salarii mari pentru fiecare "continent economic" ci pentru că se pot da, dar lăcomia este mare. Se poate face Renault multe modele electrice în Franţa, şi Dacia în România dar tentaţia Chinei este enormă. Una ar fi excesul imens al Chinei de oţel. Pur şi simplu îl vând la preţ de dumping, nu au ce face cu el, dar îl produc că aşa zice partidu Apoi coloşii de baterii CATL, BYD unde europenii au rămas la cwrw vacii. Trist.
-
Clique, joi, 30.07.2020 11:51
Când aud replici din astea de doi bani " este un miracol" În primul rând Dacia a fost, este și va fi vaca de muls a Renault-ului, prin Dacia Renault își acoperă găurile financiare și pierderile. Atâtea vorbe de prost gust, efectiv mi se face greață.
-
xxx, joi, 30.07.2020 12:01
Eu nu cred ca este simplu sa faci mașini ieftine de succes! Ok nu are toate opționalele pe care noi le dorim, dar pe care nu ne permitem sa le plătim! Ne jenează ca nu are motorizări puternice, deși suntem o tara care cumpăra mașini mari Premium cu motoarele cele mai mici! Este adevărat ca unele prestații ale mașinii actuale nu excelează, sunt la limita intre a fi OK sau sa te jeneze. Am văzut fotografi cu noile modele, arata foarte promițător. Sigur ca motorizare nu va fi ceva extraordinar din cauza noilor norme. Cum sunt proprietar de mașini Dacia si as dorii sa cumpăr in continuare acest model, îmi doresc foarte mult următoarele (sunt un om simplu): 1. O cutie automata minim CVT 2. Scaune confortabile 3. Ștergătoare de parbriz bune 4. Parbrize cu încălzire Succes Dacia!
-
someone, joi, 30.07.2020 12:04
ok mr de meo, si cu ce o vezi "uda" ca sa infloreasca? ce "ingrasamant' deosebit veti folosi?
-
Clique, joi, 30.07.2020 12:17
Nu cred că ți-ai dori cutie CVT de la Jatco. Fiindcă cutiile Jatco sunt arhicunoscute pentru fiabilitate foarte proastă... Eu aș prefera o cutie robotizată, mai puține bătăi de cap, cu toate că în esență este destul de "primitivă".
-
xxx, joi, 30.07.2020 12:31
@Clique @Edikkk @tng Nu cred ca aveți iluzia ca o multinațională vine in Romania sa dea salarii foarte mari sau egale cu cele din tara de origine! Acum un an am trecut prin Mioveni după foarte mulți ani (vizita anterioara a fost in 1996) Credeți-mă ca orașul nu arata ca unul locuit de oameni cu salariu minim pe economie! Cred ca cei din Moldava (fără Iași) si cei din sudul tarii (Teleorman, Giurgiu, Ialomița, Călărași....) si-ar dorii o „Dacia in zona cu salariu mic așa cum spuneți voi”! @Clique Robotizata (6 trepte) am pe STEPWAY diesel, mi-as dori ceva mai bun!
-
Clique, joi, 30.07.2020 12:41
Mai bun în termeni de performanțe clar că CVT-ul și DCT-ul din acest grup sunt superioare cutiei robotizate, însă eu mă refeream la fiabilitate..
-
Adrian, joi, 30.07.2020 12:56
Dragilor, bun venit un UE ! Ah, voi credeati ca asta inseamna sa avem traiul din Vest ? Credeati ca ne vor trata egal ? Suntem o vaca de mult si asa vom ramane, asta e si ideea dragilor ! De ce nu iesiti in strada cu # ? Ca doar suntem liberi. Ah, stai, nu are cine sa va scoata. Dar sigur voi sunteti liberi ca pasarea cerului.
-
Dacia si Romania, joi, 30.07.2020 13:00
citesc mai sus si vad pareri bazate pe dorinte personale si nu pe realitati economice actuale. Realitati, ce-i drept, greu de dibuit pentru un om in medie. Si pareri bazate izvorate din "sa moara si capra vecinului" sau" nu ne vindem tara". Pana una alta, Dacia chiar e o poveste de succes. Am fi vrut sa fie si ROMAN Brasov, si Tractorul si Sementoarea si multe multe alte fabrici si uzine de care s-a ales praful, ca de, nu ne vindem tara si de ce nu iau io salariu ca ala din Franta, ca ne suge sangele capitalistul strain. Tin Sa subliniez ca salariile de la Dacia, desi nu sunt la nivelul din alte tari sunt peste media din Romania, iar conditiile de lucru asisderea. In plus, oamenii aia de acolo, multele mii care lucreaza, nu-I tine nimeni cu forta. Daca vin la serviciu si a doua zi dimineata inseamna ca conteaza jobul ala pentru ei. Sunt liberi in conditiile de fata sa mearga in Franta sa ia locul unui muncitor francez daca vor si nu sunt multumiti aici. Sunt curios daca vreunul dintre cei care dau cu comunisme pe aici au condus vreodata vreo afacere sau au dat salarii la angajati de-ai lor, sa vad cum procedeaza? Appendix: atat CVT-ul cat si cutia pilotata sunt niste aggregate foarte proaste pe orice masina. prefer o manuala cinstita. Vorbesc din experienta condusului. Dar nah, asta e parerea mea si nu tin sa o impun sau sa-i critic pe ceilalti care zic altceva.
-
xxx, joi, 30.07.2020 13:03
Am înțeles ca este vorba de fiabilitate. Nu sunt specialist, bănuiesc ca robotizata este o cutie manuala in care s-a pus un motor electric, un sistem de pârghii si un calculator astfel încât sa schimbe vitezele, toate acestea inducând un timp de reacție mare, ceea ce înafara ca, câteodată te rogi de ea sa schimbe, creste consumul si implicit CO2 aceasta din urma fiind mai penalizat pentru normele actuale. De aceea cred ca, cu timpul in Europa va dispărea robotizata. Vom vedea!
-
Calingura, joi, 30.07.2020 13:34
Doar sa ne plangem, ca niste pensionari. Pana sa vina hotii de la Renault, salariatii erau platiti de hotii de la Guvernul Romaniei. Nu aveau bani de cercetare, erau mai putini ca acum si produceau antichitati. Asta e economia de piata. O acceptam si cu bune si cu rele si nu visam sa alegem din ea doar ce ne convine noua.
-
aha, joi, 30.07.2020 14:08
@Adrian - desigur, ai si o alternativa la UE, nu? Care e aia? Ia spune cam ce ne-ar recomanda pe noi sa dam cu tifla la UE? Te-ai gandit vreodata ce am fi fost acum fara ei? Iata mai multe intrebari si o tema de gandire... Succes!
-
pipo, joi, 30.07.2020 14:31
Vizita nu a fost "promovata" dar este clar ca a fost indelung pregatita de oamenii de la Renault Romania daca au reusit ei sa-l convinga pe noul boss ca ei sunt tinuti in loc si ca nu sunt/au fost lasati sa-si exprime ideile . "..sa infloreasca ca un brand de sine statator" - hmm..asta nu poate sa insemne decat modele noi noute in alte clase , eu cel putin asa inteleg. Ar fi o greseala sa intervina prea brutal in filosofia de constructie a modelelor ce au avut succes pana acum - Sandero si Duster.
-
Calingura, joi, 30.07.2020 14:42
@Pipo - ar fi dar eu cred ca e doar vrajeala. La toate corporatiile unde am lucrat, vine seful mare si dupa ce pleaca esti in lacrimi; viitorul arata fantastic, planurile sunt incredibile. Dupa 1 luna iti revii si viitorul ramane la fel ca trecutul :))
-
@Edikkk, joi, 30.07.2020 14:53
Iți înțeleg, până la un punct, argumentația, dar dă-mi voie să mă distanțez un pic: - Nu e vina Renault si nici a unui alt investitor care chiar a făcut ceva în România (câți din ăștia sunt, a propos?) că țărișoara asta nu și-a depășit niciodată condiția și că nu i-a ajuns din urmă, de 2000 de ani, pe cei pe care îi invidiază. Știu... noi am apărat Europa când alții construiau catedrale, așa că, vorba înțeleaptă din popor: „atâta s-a putut!” - Din câte scriu cei de pe la ZF, la Dacia s-ar câștiga binișor peste salariul mediu pe economie și mai mult decât la Craiova. Poate o fi doar meritul sindicatului, dar... orișicât.. - Tu chiar crezi că un salariat de la Skoda câștigă cât neamțul de VW? Sau că un ungur care asamblează un Mercedes la uzina de la Kecskemét vede la sfârșitul lunii pe card suma pe care o încasează colegul lui de trust care are același post la Stuttgart? Din tot ce a spus Luca de Meo eu rețin altceva, care mi se pare mult mai important: partea cu „brand-ul de sine stătător”. Salutare!
-
CiprianBi, joi, 30.07.2020 14:54
@XXX Felicitari! Trebuie sa fim putin mai pragmatici si sa nu mai fim asa dramatici. Renault a salvat Dacia. Dar nu a salvat Dacia, ca si produs, pentru ca produsul Dacia era zero barat. A salvat o industrie!
-
pipo, joi, 30.07.2020 14:56
@Calingura : ..sau mai rau ..te da fara ..sau inchide filiala !..ca zice ca a facut el o alta analiza !!
-
xxx, joi, 30.07.2020 15:40
@Dacia si Romania Locuiesc lângă București, la întoarcere de la munca fac intre 50-80min, este mult mai comod cu automata pentru mine. Recunosc ca am devenit foarte comod!
-
sandu, joi, 30.07.2020 16:59
este un miracol...acuma urmeaza scumpiri si scaderi ale vanzarilor? de asta a fost adus noul CEO? mai vorbim peste cativa ani
-
yo, joi, 30.07.2020 18:36
@Edikkk: daca la articolul cu S-Klasse te-am laudat, aici sunt nevoit sa te contrazic: romanii de la Dacia/Renault nu sunt chiar atat de slab platiti cum crezi ...ba chiar as zice ca sunt platiti bine spre foarte bine. Desi nu lucrez la ei, cunosc oameni atat in centrul de inginerie de la Buc, cat si in centrele si uzina de la Mioveni si te asigur ca oamenii sunt multumiti de relatia de munca pe care o au cu Renault. @xxx: "Locuiesc lângă București, la întoarcere de la munca fac intre 50-80min" Eu nu inteleg cum accepti asa ceva, nu ti-e mila de tine? Mai si spui cu seninatate...banuiesc ca nici nu mai realizezi ce cosmar traiesti, te-ai obisnuit cu raul deja. Tu si cei ca tine, acceptati orice nemernicie si bataie de joc a dezvoltatorilor imobiliari doar ca sa nu mai stati la bloc in oras, unde ai totul la indemana si pentru un petec , la propriu, de pamant aruncat in sila de rechinul imobiliar, urmeaza sa va pierdeti ani din viata pe drumuri si nervi si bani tocati aiurea si tracasaj si si si ..... Sincer va compatimesc pe toti pentru nivelul atat de redus de stima fata de sine si pentru faptul ca inghititi chiar orice, fara pic de demnitate. Pai pe asta se si bazeaza rechinii, ca romanul are standarde joase si la el merge orice cu un ambalaj frumos de marketing. Probabil si eu daca as fi dezvoltator, as profita lamaxim de naivitatea, credulitatea clientului roman, care nu are termen de comparatie, dar are in schimb o foarte mare dorinta de casa pe pamant si foarte putini bani pentru ce inseamna cu adevarat casa pe pamant. Cu alte cuvinte are bani doar pentru un compromis prost, si nici aia banii lui, ci luati din banca pe 30 ani. Dau iar exemplu Germania, ca na, mi-e la indemana...sau Franta, sau Belgia, sau Austria, Danemarca....acolo nu exista case pe pamant cu teren de 80-100 mp liber, nu exista. Minim 400-500 teren liber pe langa casa, aer curat , paduri si liniste, fara manele din vecini, fum de la gratare sau diverse incendieri de deseuri , fara strazi neasfaltate de unde se ridica tot praful daca trece o masina....acolo stii macar pentru ce te muti departe de oras si facilitatile urbane, pentru un confort superior. Aaa, mai are rost sa zic ca in fiecare sat nemtesc ai curatenie bec si asfalt peste tot, supermarketuri aerisite, ca ma si mir cum renteaza sa stea deschise pt o mana de oameni, utilitati cum n-avem noi in orase. Acolo inteleg. In Romania, nu. Nu inteleg cum acceptam bataia de joc atat de usor. In camp fara un minim de civilizatie - recte drum asfaltat, gaze, canalizare, apa, curent, semnal, serivici publice (politie, medici, scoli) si transport public - ala nu e confort, e chin si amagire. Scuze ca m-am lungit atat, poate nu e cazul tau personal, desi ceva ma face sa cred ca este, la cat timp pierzi zilnic doar la intorsul acasa, mesajul meu este: fiti mai demni, nu mai acceptati orice meschinarie, ridicati pretentii doar daca va permiteti si nu mai incercati sa accedeti la ce nu va permiteti, ca mai mult veti suferi. Vorba aia ca sa te intinzi cat iti e plapuma, are o MARE doza de adevar si intelepciune. Ca tot suntem pe un site profil auto, treaba e la fel cu masinile. Daca tot ce iti permiti e Opel Corsa (apropo, noul model f reusit) ia-o pe aia si vei fi mai fericit decat daca ai lua Audi Q7 sh, foarte costisitor de intretinut sau reparat daca apar defecte sau accidente, doar ca ravnesti la o masina mare si scumpa. Daca iti permiti Q7 cu intretinere ca la carte si iti serveste nevoilor, ia-l, dar altfel nu.
-
Tatraurs, joi, 30.07.2020 19:23
@yo De ce sa-i compatimesti daca atat ii duce capul,isi fac case in camp la floarea soarelui ca e aerul curat si liniste dar pierd 3 ore in trafic bara la bara.Si nu e lipsa banilor,toti au min doua masini pe cap de furajat de minimum 12000euro rabla.50-80min drumul de intoarcere,e chiar decent,sa nu uitam romanasii care in wekend conduc 10 ore dus intors doar sa stea cu masina bara la bara si sa urce cu ea la Babele sau Transfagarasan.
-
vasile, joi, 30.07.2020 20:02
O masina noua si ieftina la Euro6 un Logan sau un Sandero, nu este pe placul romanului,dar un BMW din 2005-2007 E3 sau E4 cade bine romanasului. Asa se face ca scapa occidentul de fiare si vechituri,iar romanul se lauda ca are BMW,Mertan sau o WW. Ce sa-i faci......
-
cand te cheama vasile, joi, 30.07.2020 20:47
nu poti sa crezi dacat lucruri din astea. chiar si asa observ o doza de invidie. De inteles cand coaja veche din 2005-2007 depaseste fara probleme coaja ta noua si n-ai ce face. Concluzia: amandoua sunt coji, numa ca aia veche merge mai repede si ce sa vezi! A fost si mai ieftina.
-
Edikkk, vineri, 31.07.2020 05:52
Da, se pare că am evidenţiat doar partea goală a paharului. Vă mulţumesc tuturor pentru contra balansarea, echilibru, comentariile dvs şi întradevăr poate partea plină contează cel mai mult în realitate.
-
Carlos, vineri, 31.07.2020 11:09
Ce spune Luca e doar gargară pentru presă. Realitatea e următoarea: președintele iohănel a vizitat uzina Ford acum o săptămână și, la foarte scurt timp după asta, Luca a stat 2 zile în România cu presupusul scop de a vizita uzinele Dacia. Cred că Renault și Ford se luptă între ele pentru a obține ceva (poate subvenții de la statul român, poate altceva, nu știu...) și americanii au câștigat.
-
xxx, vineri, 31.07.2020 12:40
@Tatraurs Nu m-a obligat nimeni sa-mi fac casa la 10km vest de București. 80% din timp îl pierd (de la ora 15 pana pe la 20) sa ies din București (zona de nord). Nu diger replica ca sa ai casa si mașină Dacia! Si daca aveam o mașină Premium luata din gunoi cu 2000€ făceam mai puțin?! Crezi daca locuiești in Militari si lucrezi in zona Pipera faci mai puțin? Nici măcar cu metroul nu ieși sub 50min! Iar cu cei din alte tari din Europa, cunosc mai bine perifericele din Paris după ora 12, nu este amuzant nici pe acolo!
-
Tatraurs, vineri, 31.07.2020 12:53
@xxx nu ma refeream la costul masinii,normal ca puteau sa fie si de 2euro ca tot atat faceai. Ma refeream la aia care au cautat casa in camp,nu de saraci stau acoloo,nu de saraci financiar ci cu duhul,au masini scumpe,min doua,daca ar fi renuntat la masini puteau sa isi ia ceva central.Aia de s-au mutat in camp de bunavoie apoi ne umplu strazile bara la bara cu naveta lor de 3 ore pe zi. Aia care in wekenduri vin tot in bucureati cu masina sa-si petreaca timpul liber ca sunt satui de atata "liniste si aer curat" si posibilitatile de distractie pe care le ofera statul la 20 de km de mizerabila capitala.
-
xxx, vineri, 31.07.2020 13:29
@Tatraurs O casa in zona centrala intr-un oraș mare este cel puțin de 20 ori mai scumpa decât o casa la marginea orașului (ca ordin de mărime un mp2 de teren in centru unui oraș mare sare de 2000€). Crezi ca nu mi-as dorii o casa lângă Parcul Cișmigiu, Ioanid sau Gradina Icoanei si sa merg pe jos! Nu-mi permit, viața (ca si mașinile) este un lung sir de compromisuri! Asculta ce îți spun eu un automatician de profesie: atunci cand vom învăța sa trăim cu COVIDUL, toți își vor cumpăra o mașină ca sa circule in „siguranță”. După ce totul se va umple, urmează mașina electrica autonoma in care tu nu mai atingi volanul, bonus nu va fi proprietatea ta, o vei închiria! Pare SF si departe, cred ca este mai aproape decât ne închipuim noi!
-
Tatraurs, vineri, 31.07.2020 13:58
@xxx. Nu ma refeream la oamenii care isi doresc dar nu pot financiar ci la cei care au,d'aia dadeam si exemplu cu pretul masinilor. Am prieteni care s-au mutat in camp intr-o casa de cateva sute de mii de euro,s-au dus la "liniste". Au masini si el si ea(scumpe) si chitaie acum in fiecare zi ca e grea naveta,pierd ore,ca nu face primaria nimic pentru ei. Timpul liber nu si-l mai petrec acasa(cate gratare sa faci,cati prieteni sa vina pe la tine,cat timp sa stai in casa sau curte) ci tot in oras se duc. Inca nu le-a aparut un copil in familie,atunci o sa caraie sa le faca statul gradinite si scoli in camp.PS. sunt sigur ca nu vom invata sa "traim cu covidul". Cand o sa isi atinga unii scopul perfid,o sa dispara la fel cum a venit bagat pe gat cu propaganda.
-
yo, vineri, 31.07.2020 19:43
@xxx: imi dau seama ca nu te-a obligat cineva sa te muti acolo, a fost alegerea ta. Ideea e ca nu ai alternative si esti obligat sa circuli cu masina, ca la tara in Romania nu ai transport in comun. Aia din militari residence sunt tot la tara, nu sunt in oras, acolo e judetul ilfov, chiar daca pare aproape de oras. Tren urban ioc, autobuze ioc, piste velo ioc, asa ca esti obligat sa stai 3 ore pe zi in conserva cu sentimentul ala de navetist care indura zi de zi ploi, canicula, geruri doar doar sa ajunga la civilizatie. Si nu e acelasi lucru cum zici cu timpul petrecut in naveta din interiorul orasului: aici ai multe alternative, sari repede intr-un autobuz, tramvai etc, iei un uber, iei o trotineta electrica, etc. Eu, de exemplu, mi-am luat ceva inedit ca mijloc de transport urban de la https://www.kostkafootbike.com/, sper sa nu se considere ca fac reclama, nu e, doar e ceva nou care merita popularizat, o alternativa extrem de practica pt urban. @tatraurs zice bine: va mutati la mult sperata liniste si aer curat, si in weekend invadati orasele in cautarea acelui spirit urban de al carui dor muriti acolo la tara dar refuzati sa recunoasteti asta , pt ca ati fost dusi de nas de rechinii imobiiari cu proiecte cu nume frumoase de cartiere Residence. Am amici mutati in Popesti, e o tiganie de nedescris acolo, la casa/vila de 50k euro. La banii astia au o calitate jalnica a constructiilor, iar curtea lor are, fara exagerare, cam de 2x cat am eu sufrageria, adica max. 50 mp. Standardele oamenilor extrem extrem de joase au condus la aceste calamitati de cartiere periferice care mutileaza definitiv caracterul si spiritul unui oras. Nu doar in Bucuresti se intampla nenorocirea asta, la fel e in toate orasele mari ale tarii: Timisoara, Cluj, Iasi, Craiova, Constanta, Galati-Braila poate nitel mai civilizata si organizata sa fie amenajarea teritoriala in Oradea, Arad, Brasov si Sibiu, in rest praf si pulbere. De fapt Sibiul l-as taia din lista celor civilizate, daca vezi cartierul cel nou din sudul orasului, te ingrozesti cat de mult si de haotic s-a construit acolo, dovada traficul sufocant generat de acele Residence-uri ingramadite.
-
Ccc, sâmbătă, 01.08.2020 13:23
Au aparut si aici postacii sovietici gen @Adrian
-
Coco, luni, 03.08.2020 22:07
Frustrați mai sunt unii....Fiecare face ce îl duce capul și ce poate, sau mai bine zis de câți bani are in buzunar...Și mai tine și de cei 7 ani de acasă si de civilizatie. PS. Stau in afara Bucureștiului deși am și proprietăți in oraș.
Citeste si
-
INDUSTRIE | duminică, 24 noiembrieHyundai și Kia: peste 200.000 de vehicule electrice rechemate din cauza pierderilor de putereHyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieJaguar va avea o nouă identitate de marcăJaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. Citeste tot
Dacia infloreste in China.